307SWquote:Op zondag 25 september 2011 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die was gister.
[ afbeelding ]
Geen kenteken te lezen. 307? 206? 207?
Peugeot rijders zijn inderdaad nooit echt slim of rijdvaardig.quote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
denk dat die dacht dat het gewoon een parkeerplaats was
Ga maar gebukt staanquote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mensen die kentekens natrekken op rdw.nl zijn gay.
Heftige gangbangquote:
Wat dacht je van de airride?quote:Op zondag 25 september 2011 21:59 schreef densmee het volgende:
[..]
triest![]()
een v6 2400 in een hok van 1600 kg
Jah, als ik gay ben, ben jij niet meer interessant.. logisch, niet?quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu tegen de verkeerde Anne hebt hmm?
die gozer met de passat achterklep gaat een luchtkoppeling maken aan zijn airride, die was te laat ivm lekke band, kanie m de volgende keer zelf oppompenquote:
Nouja zeg. Ik word gewoon even aan de kant geschoven omdat Lex je gay noemtquote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, als ik gay ben, ben jij niet meer interessant.. logisch, niet?
Ik ben nog wel hetero, want te lui om op te zoeken. Bedankt voor de klap, fijn voorspel. Neuken?quote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ik word gewoon even aan de kant geschoven omdat Lex je gay noemt.
* Anne geeft Lex een mep voor z'n hoofd.
Ok. SD wil toch niet meer, dus ik moet wat.quote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben nog wel hetero, want te lui om op te zoeken. Bedankt voor de klap, fijn voorspel. Neuken?
Heb je ook weer eens GOEDE sex.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ok. SD wil toch niet meer, dus ik moet wat.
dat is van de buitenkant te zienquote:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die terwijl hij het met jou doet denkt 'kon ik maar aan een piemel zuigen', je kan bevredigen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat ik dat niet had?
Dan moet het wel héél erg worden; ik slaap niet zo snel slecht van een filmpjequote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef blup het volgende:
Liveleak, niet te ver doorklikken voor je vanavond weer slecht slaapt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |