Ik geef Sony-Ericsson de schuldquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is te zien. Hij is scherp gesteld op het haartje/dingetje rechtsonder
.
Het valt meequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoiop telefoon, dus de helft zal wel weer mis gaan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
De groeten uit Maastrichthotels suck ;-)
Lame raden: KPN hotspot?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
Hoiop telefoon, dus de helft zal wel weer mis gaan
Omdat alle hotels zuigen. Enige voordeel was dat er een medecursist was om mee te eten en wat te drinken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Het valt mee.
Hoezo suckt het hotel?
Ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat alle hotels zuigen. Enige voordeel was dat er een medecursist was om mee te eten en wat te drinken.
Maar hotels kots ik op over het algemeen
Dat hebben ze wel, maar daar moet je voor betalen?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Lame raden: KPN hotspot?
Waar je dan ook in moet douchen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Aangezien ze in 9 van de 10 gevallen een bad hebben![]()
.
Hotel is wel vrij luxe. Bad ook idd, maar die gebruik ik toch nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
Aangezien ze in 9 van de 10 gevallen een bad hebben![]()
.
Wat voor een cursus ben je aan het doen?
Oh als ik dat had geweten dan had ik wat spulletjes te koop gezet, scheelt weer verzendkosten!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hotel is wel vrij luxe. Bad ook idd, maar die gebruik ik toch niet
Cursus scala certified technician.
Er is zelfs iemand uit nigeria
True. Maar dat was ik vanuit 't ouderlijk huis ook al gewendquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar je dan ook in moet douchen...
Dat is een van de luxes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar je dan ook in moet douchen...
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh als ik dat had geweten dan had ik wat spulletjes te koop gezet, scheelt weer verzendkosten!
Godver. Weer zo'n hokjesdenkerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ik wist tot vandaag niet eens dat ze kleding hadden. Maar hij had zelf een laptop
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ik wist tot vandaag niet eens dat ze kleding hadden. Maar hij had zelf een laptop
met geurtjes, stoom en massagestralen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Duvel het volgende:
Ik vind douchen in een bad niets. We hebben dan ook geen bad, maar wel een toffe douchecabine.
_o- ja iedereen denkt datquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Godver. Weer zo'n hokjesdenkerd![]()
! Doe normaaaaal
!
het "voorafje"?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
"Do you ship to the Netherlands?" levert dus kennelijk wel op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:27 schreef lipje het volgende:
[..]
het "voorafje"?Van Nam Kee zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon ruim, goede douchekop, lage instap. Niet zo'n hogedrukreiniger op je reet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:25 schreef lipje het volgende:
[..]
met geurtjes, stoom en massagestralen?
Hendig sjiek, ingebouwde klysma.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, gewoon ruim, goede douchekop, lage instap. Niet zo'n hogedrukreiniger op je reet.
Ik pleur de douchekop altijd heel laag zodat ik een hogedrukreiniger op mijn rug heb staanquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, gewoon ruim, goede douchekop, lage instap. Niet zo'n hogedrukreiniger op je reet.
Subtielquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik pleur de douchekop altijd heel laag zodat ik een hogedrukreiniger op mijn rug heb staan.
Tja.. als ik die massage niet krijg, moet ik creatief wezen.
Betalen? KPN hotspots zijn een pure ripoffquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, maar daar moet je voor betalen?!
Dus gewoon via.phone.
Ja, ik had verbinding met laptop met kpn wireless. Elke site die je ingeeft redirect naar kpn site waar je moet inloggen en dokken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Betalen? KPN hotspots zijn een pure ripoff
Ja ik ken het, had ik in Oosterhout ook, maar aan de overkant was een Big M, en die hadden een gratis hotspot, maar om nou de hele avond in de auto te gaan zitten ging me ook weer wat verquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ik had verbinding met laptop met kpn wireless. Elke site die je ingeeft redirect naar kpn site waar je moet inloggen en dokken.
Voor bizare prijzen
2 nachten donderdagmiddag weer naar huis.quote:
Oosterhout? Dan hadden we kunnen datenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja ik ken het, had ik in Oosterhout ook, maar aan de overkant was een Big M, en die hadden een gratis hotspot, maar om nou de hele avond in de auto te gaan zitten ging me ook weer wat ver![]()
Het scheen in de lobby ook te ontvangen te zijn, maar ook daar had ik geen zin in... ook maar via de foon gedaan idd. Niet geweldig, maar beter als 17€ voor een avondje FOK!ken
Trutjequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
2 nachten donderdagmiddag weer naar huis.
Dus als je in bad wil, rond 1800 tot 2000 zit ik te zuipen en eten
Heeft nog geen 3 dagen geduurd; de week erna heb ik lekker op- en neer getuft, hotels zijn niks voor mijquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oosterhout? Dan hadden we kunnen datenop een nette manier natuurlijk
Dan zou ik dat doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Trutje. Ik kan 15 km hier vandaan ook in bad
.
fok meets in maastricht kunnen ok zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
Maastricht zei je? Maken we er een fok-meet van!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan zou ik dat doen
De badkamer hier is niet zo heul gezellig. Ik zou er niet dood gevonden willen worden. In heel Limburg niet trouwens
Gezellie!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
Maastricht zei je? Maken we er een fok-meet van!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan zou ik dat doen
De badkamer hier is niet zo heul gezellig. Ik zou er niet dood gevonden willen worden. In heel Limburg niet trouwens
Tis voor mij 1,5 uur rijden dwars door belgie. Alleen antwerpen is zo'n vreselijk drama dat dat geen optie is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft nog geen 3 dagen geduurd; de week erna heb ik lekker op- en neer getuft, hotels zijn niks voor mij
Je zit ongeveer 30min van mij af nu.quote:
Ptssss. Ik heb eens 3 dagen in Antwerpen moeten werken. Toen zaten we nog midden in het bouwen van het huis en tufte ik dus ook op en neer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tis voor mij 1,5 uur rijden dwars door belgie. Alleen antwerpen is zo'n vreselijk drama dat dat geen optie is.
Ik hoor net dat Barca je hospice aanbiedtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tis voor mij 1,5 uur rijden dwars door belgie. Alleen antwerpen is zo'n vreselijk drama dat dat geen optie is.
Luchtbed ligt er nog van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Barca je hospice aanbiedt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |