De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, knap hè?quote:
Ik kom er ook niet meer, was toch al een van de weinige niet-Mocro's daar. Maar ja, als je winst wilt maken kan je niet alleen op Marokkanen teren. Dus over een paar maanden is hij failliet, dat weet ik nu al. Bij een Turk is de sfeer tenminste leuk en je kan gewoon een biertje pakken, niet van die rare, radicale geheelonthouders die je raar aankijken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan kom je er toch lekker niet, zeikerd
Ja dacht ik alquote:Op zondag 25 september 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ben er mee gekapt omdat andere vakken teveel tijd in beslag nemen
Als die neutrino's sneller dan het licht gaan, is het in theorie mogelijk om terug in de tijd te reizen. Dat wil nog niet zeggen dat het praktisch haalbaar is. Maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:46 schreef Roburtt het volgende:
Sowieso, als we terug kunnen in de tijd gaan mensen de geschiedenis verneuken waardoor we dan opeens in een dictatuur wonen
Wtf is manti?quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef coban het volgende:
Ik ga manti eten bitsjes.
Ga maar jaloers zijn.
Manti is da bom
Ja, maar ze als het in theorie mogelijk is blijven ze toch wel zoeken naar iets.quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als die neutrino's sneller dan het licht gaan, is het in theorie mogelijk om terug in de tijd te reizen. Dat wil nog niet zeggen dat het praktisch haalbaar is. Maak je maar geen zorgen.
Jeetje. Als je moslim bent dan is het logisch dat je meestal ook geen haramdingen verkoopt mja. En de Marokkaan hier verkoopt wel meer dan alleen kip zou wel aan hem liggen. En in utrecht wonen toch genoeg marokkanen dus denk niet dat dat een probleem is.quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer, was toch al een van de weinige niet-Mocro's daar. Maar ja, als je winst wilt maken kan je niet alleen op Marokkanen teren. Dus over een paar maanden is hij failliet, dat weet ik nu al. Bij een Turk is de sfeer tenminste leuk en je kan gewoon een biertje pakken, niet van die rare, radicale geheelonthouders die je raar aankijken.
quote:Op zondag 25 september 2011 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Het voelt alsof ik een film aan het kijken ben van mezelf![]()
Turken zijn tenminste niet zo moeilijk. Die begrijpen dat je je toko een beetje aan de Nederlanders moet aanpassen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Naar de Marokkaan gaan en verwachten bier te kunnen drinken.
Niemand dwingt je om daar te gaan eten. Het is ook nergens verplicht dat je alcohol MOET verkopen in je tent. Ieder zijn/haar behoeftesquote:Op zondag 25 september 2011 17:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Turken zijn tenminste niet zo moeilijk. Die begrijpen dat je je toko een beetje aan de Nederlanders moet aanpassen.
turkije heeft zelfs een eigen biermerk wat goed te zuipen valtquote:Op zondag 25 september 2011 17:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Naar de Marokkaan gaan en verwachten bier te kunnen drinken.
Nou leuk toch!quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
turkije heeft zelfs een eigen biermerk wat goed te zuipen valt
Ow whehe.quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alsof ik niet helemaal wakker ben en alles vanzelf gaat
Ja, maar waarschijnlijk lukt het ze nog niet in 1000 jaar. Je moet namelijk alle materie van je lichaam versnellen tot een snelheid hoger dan de snelheid van het licht, dat is praktisch onmogelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 17:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, maar ze als het in theorie mogelijk is blijven ze toch wel zoeken naar iets.
ja in nld. ik spreek ze er altijd op aan!quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef coban het volgende:
Veel turken verkopen ook geen bier en haramdingen
mooiquote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk lukt het ze in 1000 jaar nog niet.
Ik denk dat ze moeten huilen van verdriet.quote:Op zondag 25 september 2011 17:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja in nld. ik spreek ze er altijd op aan!
Waarom.quote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik homo was zou ik Ragboer schenken.
Ik zie er anders genoeg NL'ers.quote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga niet naar een turkse winkel omdat ik geen turk ben
Je moet namelijk alle materie van je lichaam versnellen tot een snelheid hoger dan de snelheid van het licht, dat is praktisch onmogelijk.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zie er anders genoeg NL'ers.
Landverraadersquote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zie er anders genoeg NL'ers.
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik wilde er gewoon heengaan, zonder vooroordelen. Maar ja, als je alleen maar lastiggevallen wordt met kip. Zelfs een kapsalon met kip, donder ff op zeg. Ik wil gewoon schapenvlees, geen kip. En tja, als je geen bier verkoopt kan je op de lange termijn verwachten dat Nederlanders je zaak vermijden. Wat de laatste tijd toch al gebeurd, heb ik het gevoel. En op Mocro's alleen gaat die toko echt niet overleven. Maar ja, dat zal hij zelf wel merken, haha!quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om daar te gaan eten. Het is ook nergens verplicht dat je alcohol MOET verkopen in je tent. Ieder zijn/haar behoeftes
dat zou wel makkelijk zijnquote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet namelijk alle materie van je lichaam versnellen tot een snelheid hoger dan de snelheid van het licht, dat is praktisch onmogelijk.
Of je moet de massa van je lichaam eerst omzetten in energie en daarna weer in massa, maar vooral die laatste stap is moeilijk. Dan krijg je een soort teleporter zoals Star Trek heeft.
Echt waar? Dus jij hebt haram gegeten?quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik eet geen Mekkafood meer omdat haram blijkt te zijn!_!_!_!_
Oh.quote:
nee, makkelijk voor het gebruik, niet meer me de auto etcquote:
Je hoeft het niet te verkopen inderdaad, maar waarom die extra omzet niet gewoon mee pakken. Eigenlijk win win.quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om daar te gaan eten. Het is ook nergens verplicht dat je alcohol MOET verkopen in je tent. Ieder zijn/haar behoeftes
Oh, zo. Ja, dat wel ja.quote:Op zondag 25 september 2011 17:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee, makkelijk voor het gebruik, niet meer me de auto etc
quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik begin meestal metquote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moeten huilen van verdriet.
WAAAAAAATquote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, wat je zegt klopt niet. Ze krijgen het vlees aangeleverd vanuit Islamitische slagerijen. En Mekkafood weet natuurlijk nooit 100% zeker of het echt goed is geslacht. Maar daar gaan ze wel van uit, omdat het van Islamitische slagerijen komt. Ze slachten natuurlijk niet zelf de dieren.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien gaan mensen er daarom wel heen, omdat ze zin hebben in KIP. Als je daar geen zin in hebt dan donder je idd maar lekker op. En alsof bier overal bij moet verkopen, genoeg tenten die wel bier verkopen dus dan ga je daar maar lekker heen. Ik heb nog nooit een Hollander horen zeiken om het feit dat ze bijv. bij de döner geen bier verkopen. Ik ga toch ook niet naar de mac en huilen dat ze daar geen sushi verkopen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik wilde er gewoon heengaan, zonder vooroordelen. Maar ja, als je alleen maar lastiggevallen wordt met kip. Zelfs een kapsalon met kip, donder ff op zeg. Ik wil gewoon schapenvlees, geen kip. En tja, als je geen bier verkoopt kan je op de lange termijn verwachten dat Nederlanders je zaak vermijden. Wat de laatste tijd toch al gebeurd, heb ik het gevoel. En op Mocro's alleen gaat die toko echt niet overleven. Maar ja, dat zal hij zelf wel merken, haha!![]()
En jij voelt je gelijk aangevallen omdat het een Marokkaan is, dat is pas raar. Jij bent zeker ook zo eentje die altijd de kant van een Marokkaan kiest, ongeacht wat hij of zij gedaan heeft...
Beetje jammer van je.
Ja dat dacht ik eerst ook.quote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, wat je zegt klopt niet. Ze krijgen het vlees aangeleverd vanuit Islamitische slagerijen. En Mekkafood weet natuurlijk nooit 100% zeker of het echt goed is geslacht. Maar daar gaan ze wel van uit, omdat het van Islamitische slagerijen komt. Ze slachten natuurlijk niet zelf de dieren.
Omdat verboden in geloof.quote:Op zondag 25 september 2011 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te verkopen inderdaad, maar waarom die extra omzet niet gewoon mee pakken. Eigenlijk win win.
Ik geloof hier niet zoveel van eigenlijkquote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik begin meestal met
fk: goedemiddaguw pruimpjes zien er glanzend en strak uit zeg. zijn ze lekker?
turk: altijd goed. pruimen speciaal voor jou van mij?
fk: nou lekker, doe er maar 2!
turk: 2 pruimpjes van mij voor jou
fk: ik kijk ff rond
fk: ik zie dat je bier hebt
turk: ja ik bier. heineken, grolsch, alles ik heb!
fk: lekker he
turk: ja lekker!
fk: ben je moslim?
turk: ja! iekke moslim!![]()
fk: jij gaat geen maagden krijgen na je doodheiden! ik verklaar je zaak haram!
turk: [ afbeelding ]
fk: ok ik ga weer, laat mijn bestelling ook maar, jij verdrietige nep moslim!
turk:
ik heb het hier en daar lichtelijk aangedikt.quote:Op zondag 25 september 2011 17:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik geloof hier niet zoveel van eigenlijk
Daar gaat hij Ragboer niet om, het gaat om de omzet. Kijk, als je een zaak runt, probeer je zoveel mogelijk omzet te draaien en als je dan geen bier verkoopt, snij je eigenlijk in je eigen vingers.quote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien gaan mensen er daarom wel heen, omdat ze zin hebben in KIP. Als je daar geen zin in hebt dan donder je idd maar lekker op. En alsof bier overal bij moet verkopen, genoeg tenten die wel bier verkopen dus dan ga je daar maar lekker heen. Ik heb nog nooit een Hollander horen zeiken om het feit dat ze bijv. bij de döner geen bier verkopen. Ik ga toch ook niet naar de mac en huilen dat ze daar geen sushi verkopen.![]()
En ik zie anders genoeg nederlanders in buitenlandse zaken waar ze geen bier verkopen, het is gewoon te verwachten dat ze geen bier kunnen krijgen hoor, en toch blijven ze erheen gaan.
Halal of niet, het boeit me sowieso niet. Zolang het maar goed is bereid.quote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef coban het volgende:
Moslims die zeggen dat kip niet uitmaakt halal of niet____! nekschotjes
Ja die ken ik ook idd, echt wtfquote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef coban het volgende:
[..]
WAAAAAAAT
Naja het wordt toch niet meer verkocht in winkel hier
Moslims die wel kip onhelal eten mr voorderest wel alles halal.
Ik heb veel vriendinnen (met hoofddoek) allemaal eigelijk die gewoon kip van kfc mac enzo eten__________!
Dacht ik alquote:Op zondag 25 september 2011 17:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb het hier en daar lichtelijk aangedikt.
Dus het maakt jou niet uit als er gif in zit?quote:Op zondag 25 september 2011 17:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Halal of niet, het boeit me sowieso niet. Zolang het maar goed is bereid.
Nee daar gaat hett bij hem niet omquote:Op zondag 25 september 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar gaat hij Ragboer niet om, het gaat om de omzet. Kijk, als je een zaak runt, probeer je zoveel mogelijk omzet te draaien en als je dan geen bier verkoopt, snij je eigenlijk in je eigen vingers.
Hahahahquote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef coban het volgende:
Ik ging in turkije bij neppe kfc halal eten en ik was verliefd en besloot met de bak te trouwen waar de kip inzat.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Straks allemaal emigrerende negers omdat kfc's failliet gaan.
ik heb wel eens de vraag gesteld aan een snackbarhouder die dus geen gezond met ham verkocht ivm haram. maar wel bier dus. hij zegt, ja, anders verlies ik teveel klanten. ik zei dak het niet helemaal begreep dat dat dan wel mag, en hij zegt van ja ik moet toch overlevenquote:
Jawel, hij haalt het zelfs aan. Als je geen bier verkoopt, zullen nederlanders die graag bier bij hun eten willen die tent op de lange duur vermijden, wat economisch gezien niet slim is.quote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee daar gaat hett bij hem niet om
Hij vind dat alle tenten bier moeten verkopen
en dat hij schaap wilt
Hahahajha omgggquote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahah
in marokko hebben we zehma SFC, southern fried chicken
Nee, niet waar. Omdat slechte recenties. Wist niet dat je zo boos zou worden, omdat het een Marokkaan is. Erg jammer van je, ik dacht dat je wat anders was. Gelijk boos ben je. En ja, ik donder sowieso op uit die teringzaak van 'm. En bij de gemiddelde dönerturk kan je bij het avondeten gewoon een pilsje pakken. Ik zeg niet dat hij dat moet doen, maar dat hij wel dom is om dat niet te doen. Omdat Nederlanders zijn zaak nu weren en negatieve recenties schrijven. En die zaak loop sinds de overname door die haatbaarden toch al niet lekker. Dus hij zal zelf op een gegeven moment inzien dat hij niet alleen kip kan verkopen en een biertje ook geen probleem zal zijn. Een pizzeria is toch ook niet alleen voor Italianen? Waarom moet zo'n Marokkaanse eettoko dan wel alleen voor Mocro's zijn? Zo komt het anders wel over.quote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien gaan mensen er daarom wel heen, omdat ze zin hebben in KIP. Als je daar geen zin in hebt dan donder je idd maar lekker op. En alsof bier overal bij moet verkopen, genoeg tenten die wel bier verkopen dus dan ga je daar maar lekker heen. Ik heb nog nooit een Hollander horen zeiken om het feit dat ze bijv. bij de döner geen bier verkopen. Ik ga toch ook niet naar de mac en huilen dat ze daar geen sushi verkopen.![]()
En ik zie anders genoeg nederlanders in buitenlandse zaken waar ze geen bier verkopen, het is gewoon te verwachten dat ze geen bier kunnen krijgen hoor, en toch blijven ze erheen gaan.
Ja ook ja. Alsof het ragboer iets kan schelen hoeveel die mannetjes verdienen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, hij haalt het zelfs aan. Als je geen bier verkoopt, zullen nederlanders die graag bier bij hun eten willen die tent op de lange duur vermijden, wat economisch gezien niet slim is.
Een echte moslim zou het niet doen. Haram dingen verkopen is even slecht als zelf drinken.quote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb wel eens de vraag gesteld aan een snackbarhouder die dus geen gezond met ham verkocht ivm haram. maar wel bier dus. hij zegt, ja, anders verlies ik teveel klanten. ik zei dak het niet helemaal begreep dat dat dan wel mag, en hij zegt van ja ik moet toch overleven![]()
realistische man. helaas is de zaak failliet / overgenomen, had altijd goede frietjes.
Wie zegt dat die toko alleen voor Marokkanen is?quote:Op zondag 25 september 2011 18:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, niet waar. Omdat slechte recenties. Wist niet dat je zo boos zou worden, omdat het een Marokkaan is. Erg jammer van je, ik dacht dat je wat anders was. Gelijk boos ben je. En ja, ik donder sowieso op uit die teringzaak van 'm. En bij de gemiddelde dönerturk kan je bij het avondeten gewoon een pilsje pakken. Ik zeg niet dat hij dat moet doen, maar dat hij wel dom is om dat niet te doen. Omdat Nederlanders zijn zaak nu weren en negatieve recenties schrijven. En die zaak loop sinds de overname door die haatbaarden toch al niet lekker. Dus hij zal zelf op een gegeven moment inzien dat hij niet alleen kip kan verkopen en een biertje ook geen probleem zal zijn. Een pizzeria is toch ook niet alleen voor Italianen? Waarom moet zo'n Marokkaanse eettoko dan wel alleen voor Mocro's zijn? Zo komt het anders wel over.
In Duitsland vragen om een pilsje. Weg 9 euro.quote:Op zondag 25 september 2011 18:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in turkije hebben we juist de restaurants gemeden welke bier verkochten. we hadden een turkse vriend erbij en die heeft allemaal top lokale zaakjes weten te vindenzonder bier dus.
mja niet aan mij om te (ver)oordelen. ik was alleen wel nieuwsgierig dus heb ik het hem gevraagd.quote:Op zondag 25 september 2011 18:02 schreef coban het volgende:
[..]
Een echte moslim zou het niet doen. Haram dingen verkopen is even slecht als zelf drinken.
Ik zou gewoon zeggen: opdondereeeen
Behalve de gewone KFC's zijn er ook franchise KFC's. Zeg maar zoals een Burger King op een NS station. De winkel heeft de naam Burger King, maar NS/Servex is eigenaar ervan. Dan is BK een franchise winkel. NS 'leent' de naam van BKquote:
Ja, is ook zo. Iedereen moet het zelf weten. Als die man zich daar beter bij voelt, moet hij het vooral doen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ook ja. Alsof het ragboer iets kan schelen hoeveel die mannetjes verdienen.
Hij wilt gwn bier drinken en dat vond ie niet fijn dat ze dat daar niet verkochten en zegt dat alle tenten bier moeten verkopen
dagquote:Op zondag 25 september 2011 18:03 schreef Ragboer het volgende:
Zo, de reactie van MarokkaanseKip valt me erg tegen. Sorry, maar ik ga weer. Geen zin in zo'n discussie, Kip wilt gewoon mijn standpunt niet horen, omdat ze Marokkaans is. Erg jammer, ik had haar wel hoger ingeschat.
Ik ga weer. Doei.
Doei Ragboer.quote:Op zondag 25 september 2011 18:03 schreef Ragboer het volgende:
Zo, de reactie van MarokkaanseKip valt me erg tegen. Sorry, maar ik ga weer. Geen zin in zo'n discussie, Kip wilt gewoon mijn standpunt niet horen, omdat ze Marokkaans is. Erg jammer, ik had haar wel hoger ingeschat.
Ik ga weer. Doei.
oh gaan we op die toer? oke. Ik weet genoegquote:Op zondag 25 september 2011 18:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik zeg alleen dat ik daar niet wil komen en dat het dom is om je toko zo te runnen. Krijg ik gelijk die MarokkaanseKip over mij heen.
Doe ff normaal mens, ga lekker je moeder lastigvallen omdat je veel huiswerk af hebt maar ga het niet op mij afreageren.
Dat is haar eigen winkel toch nietquote:Op zondag 25 september 2011 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja niet aan mij om te (ver)oordelen. ik was alleen wel nieuwsgierig dus heb ik het hem gevraagd.
je kunt wel hypocriet doen maar mk zit achter de kassa bij ah geloof ik, en daar gaat net zo goed varkensvlees over haar bandje.
ow. maakt dat verschil?quote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is haar eigen winkel toch niet_!
ik werk er al tijdje niet meerquote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kippetje, doe es reageren. ben je een slechte moslim omdat je bij ah achter de kassa zit?
Dit dusquote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef aight1 het volgende:
Ik vind die ticker maar dom, niet iedereen hoeft alles te zien wat je bij wie dan ook op facebook doet toch
Nee.quote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kippetje, doe es reageren. ben je een slechte moslim omdat je bij ah achter de kassa zit?
owquote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ikwer er al tijdje niet meer
wat studeer jequote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niks
mijn moeder lastigvallen omdat teveel huiswerk
Zij koopt toch niet in? Zij gaat toch niet expresdat soort producten inkopen om te verkopen voor haar eigen winst? Nee.quote:
Oke, even uitleg. Wat is een ticker dan?quote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef aight1 het volgende:
Ik vind die ticker maar dom, niet iedereen hoeft alles te zien wat je bij wie dan ook op facebook doet toch
ah ok. op die fiets.quote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef coban het volgende:
[..]
Zij koopt toch niet in? Zij gaat toch niet expresdat soort producten inkopen om te verkopen voor haar eigen winst? Nee.
nice.quote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hbo arabisch & communicatie
hhahaha lijkt me echt kutwerk, al die arrogante mensen aan telefoonquote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef coban het volgende:
Ik ga maybe callcenteren. Maar ik ben niet zo goed in liegen
zoals de waard is vertrouwt ie zijn gastenquote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hhahaha lijkt me echt kutwerk, al die arrogante mensen aan telefoon
Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat het echt kutwerk is, maar misschien dat het jou beter bevalt.quote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef coban het volgende:
Ik ga maybe callcenteren. Maar ik ben niet zo goed in liegen
Zo'n ding waarin staat wat iedereen allemaal doet op facebookquote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, even uitleg. Wat is een ticker dan?
ik stop met facebook.quote:Op zondag 25 september 2011 18:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zo'n ding waarin staat wat iedereen allemaal doet op facebook
Mij lijkt het ook niksquote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hhahaha lijkt me echt kutwerk, al die arrogante mensen aan telefoon
geen idee gebruik al zeker een maand geen fb meerquote:
zit jij op facebook?quote:Op zondag 25 september 2011 18:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus facebook is nog stalkeriger geworden?
ja nogalquote:Op zondag 25 september 2011 18:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus facebook is nog stalkeriger geworden?
Ja echt he.quote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef aight1 het volgende:
Oh, dat nieuwe rechtsboven? Ik vind het wel fijn eigenlijk, beetje de stalker uithangenquote:Op zondag 25 september 2011 18:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zo'n ding waarin staat wat iedereen allemaal doet op facebook
Ja, laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:10 schreef Flippiee het volgende:
Zullen we een udowu pagina beginnen op facebook, kunnen we elkaar stalken buitne le forum om
Ja dit lijkt me een uitstekend planquote:Op zondag 25 september 2011 18:10 schreef Flippiee het volgende:
Zullen we een udowu pagina beginnen op facebook, kunnen we elkaar stalken buitne le forum om
Denk het niet. Maybe doe ik wel niet.quote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat het echt kutwerk is, maar misschien dat het jou beter bevalt.
dat is engquote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb wel een facebookaccount die niemand weet waarop ik mijn ex stalkte![]()
![]()
Ja, het verdient, maar dat heeft dus ook redenenquote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef coban het volgende:
[..]
Denk het niet. Maybe doe ik wel niet.![]()
Het verdient welgoed.
Mijn lichaam aan onderzoeken in ziekenhuis geven verdient ook goed.
in de praktijk moet je wel goed verkopen om goed te verdienen geloof ik. ik zeg altijd, nee dank jequote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef coban het volgende:
[..]
Denk het niet. Maybe doe ik wel niet.![]()
Het verdient welgoed.
Mijn lichaam aan onderzoeken in ziekenhuis geven verdient ook goed.
Heb je ex gehad?quote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb wel een facebookaccount die niemand weet waarop ik mijn ex stalkte![]()
![]()
Alleen op Facebook en Skype tochquote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef Patje1987 het volgende:
Al stalk ik Flippiee buiten FOK! wel hoor.
Hahaha ik ben gek ik ga evn onderzoeken op lichaam laten testenquote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, het verdient, maar dat heeft dus ook redenen. Misschien een studentenuitzendbureau ofzo? Hebben af en toe ook wel leuk werk.
Hmmm ja vooruit danquote:Op zondag 25 september 2011 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen op Facebook en Skype tochZeg maar ja
doe je dat tochquote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha ik ben gek ik ga evn onderzoeken op lichaam laten testennevaaah
Hahah ja kan kanhet liefst werk ik in een shoenenwinkel om hele dag naar schoenen te staren
Ja hequote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe je dat toch
coban bundy ftw
Ook wel een leuk baantje ja.quote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha ik ben gek ik ga evn onderzoeken op lichaam laten testennevaaah
Hahah ja kan kanhet liefst werk ik in een shoenenwinkel om hele dag naar schoenen te staren
En zo hoort het.quote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef FreezePop het volgende:
Ik stalk niet omdat ik normaal ben,
Of word gewoon hoer.quote:Op zondag 25 september 2011 18:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook wel een leuk baantje ja.
Burgerlijkquote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
normaal is overgewaardeerd en saai
Haha o+quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. daarom ben je leuk. gelukkig maar.
JE BENT OOK EEN ALLOCHTOON DUS JE WAS AL APART.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenementen?quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef aight1 het volgende:
hallo weet iemand hoe je bij verjaardagskalender van facebook komt ik ben t kwijt
quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE BENT OOK EEN ALLOCHTOON DUS JE WAS AL APART.lieve nedurlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE BENT OOK EEN ALLOCHTOON DUS JE WAS AL APART.xenofoob vieze racist rot op uit deze scSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het!quote:
yvonne is stiekem best wel lief vaak.quote:Op zondag 25 september 2011 18:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik weet het!
Wegens goed gedrag heeft Yvonne 5 uur van mijn weekban afgescholden.
Ik voel me als herboren.
naisersquote:Op zondag 25 september 2011 18:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik weet het!
Wegens goed gedrag heeft Yvonne 5 uur van mijn weekban afgescholden.
Ik voel me als herboren.
jij ook liefu nedurlanderquote:
Toevallig is de bbq zo goed als gereed om gebruikt te worden, dus tijdelijke verlating misschien danquote:Op zondag 25 september 2011 18:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
xenofoob vieze racist rot op uit deze sc
Wat was er met hem nou dan, ik heb dat gemist.quote:
en blijf wegquote:Op zondag 25 september 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij ook liefu nedurlander
[..]
Toevallig is de bbq zo goed als gereed om gebruikt te worden, dus tijdelijke verlating misschien dan
[..]
Wat was er met hem nou dan, ik heb dat gemist.
ik eet dezelde shit mattie.quote:
Om een baggerpost.quote:Op zondag 25 september 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij ook liefu nedurlander
[..]
Toevallig is de bbq zo goed als gereed om gebruikt te worden, dus tijdelijke verlating misschien dan
[..]
Wat was er met hem nou dan, ik heb dat gemist.
Noh eh sahbi, ik was hosselboy aan 't zetten alles.quote:
Zitten waar? Waar blijf je zitten?quote:Op zondag 25 september 2011 18:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik blijf net zo lang zitten tot jij weg bent
Op de zetel der overwinning.quote:Op zondag 25 september 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zitten waar? Waar blijf je zitten?
Apart genoemd yes, eet smakelijk bietchiequote:Op zondag 25 september 2011 18:20 schreef Beach het volgende:
tijd om wat te eten
doei Flipsje en rest
Behalve sushi. En visticks. En gerookte zalm. En kibbeling. En hamsi.quote:
Bij mij staat er gewoon helemaal rechts: je hebt zes evenementen. Zo dus maar weet niet hoe dat bij jou is.quote:
Geen idee welke vis ik net at, maar het was wit.quote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
Behalve sushi. En visticks. En gerookte zalm. En kibbeling. En hamsi.
Ja.quote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nohhh als ik tijdelijk verlaat, win jij dan ook?
haringquote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch vriendin?quote:Op zondag 25 september 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noh eh sahbi, ik was hosselboy aan 't zetten alles.
Maar die chimeidz reageert niet tfoee. Fuck haar, vieze hoertje.
Heb je soms iets tegen zwarte vis?quote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee welke vis ik net at, maar het was wit.
Vissticks en kibbelingquote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
hey jij was die visserquote:Op zondag 25 september 2011 18:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vissticks en kibbeling..
Dat durf ik geen vis meer te noemen...
Ik herschrijf hem wel. Boekje komt nu te staan, alleen overwinning als Flippiee dat zegt dat iemand overwint.quote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef FreezePop het volgende:
Dat zegt het regelboekje wel. Zelf geschreven.
Op de fokz kan alles broeder.quote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 25 september 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
PIEL OMG SCHATJE IK HEB JE GEMIST JE MAAKT MIJN MOOD WEER GOED DANKZIJ PIEL VOEL IK MIJ ALS HERBOREN PIEL EN IK ZIJN 1, WIJ BEGRIJPEN ELKAAR RAGBOER EN PIEL ECKTE BAZEN NIET HATEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
eet smakelijkquote:Op zondag 25 september 2011 18:23 schreef Flippiee het volgende:
En nu mijn beroemde saté maken. En dus bbqen, eet smakelijk voor wie gaan eten, fijne avond voor mensen die vertrekken en voor de rest tot straks
Klopt jaquote:Op zondag 25 september 2011 18:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vissticks en kibbeling..
Dat durf ik geen vis meer te noemen...
quote:Op zondag 25 september 2011 18:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wie ben jij?Piel, ik hou van je. Jij begrijpt mij, wij zijn één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijn brada Piel:
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
GEEEF MIJ MAAR NASI GORENG, MET EEN GEBAKKEN EI!quote:Op zondag 25 september 2011 18:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Piel, ik hou van je. Jij begrijpt mij, wij zijn één.
Voor mijn brada Piel:
Tfoee geef mij geld vriend.quote:
Mag ik je pincode, je rekeningnummer, je BSN en je spaarpot in de hoek van je slaapkamer?quote:
En laatst zat je nog in de trein?quote:Op zondag 25 september 2011 18:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben ook rijk elke dag met limo naar privéscorro en eten in 5sterrenrestaurant
In mijn spaarpot zit maar ¤50,-quote:Op zondag 25 september 2011 18:29 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik je pincode, je rekeningnummer, je BSN en je spaarpot in de hoek van je slaapkamer?
Privé trein?quote:
illuminatie?quote:Op zondag 25 september 2011 18:30 schreef coban het volgende:
Yooo makaveli they cant stop meeee killiluminatiii and we got youuu
Haha wat?quote:Op zondag 25 september 2011 18:32 schreef Patje1987 het volgende:
Coban stop eens met propjes schieten naar de leraar.
Ik zag hem vannacht op televisie.quote:Op zondag 25 september 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
justin bieber zit ook bij illuminatie
ik ben bangquote:Op zondag 25 september 2011 18:33 schreef coban het volgende:
The whole wooorld zit bij de illumnatiii
We worden zo hard genaaid en het grappige iswe kunnen er geen fuck aan doen
quote:Op zondag 25 september 2011 18:34 schreef coban het volgende:
Obamaaa osamaanaaaa beyonceee lady gagaaa en die hele shizzleeeeee
Hahaquote:Op zondag 25 september 2011 18:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben bang
het einde der tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |