oh gaan we op die toer? oke. Ik weet genoegquote:Op zondag 25 september 2011 18:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik zeg alleen dat ik daar niet wil komen en dat het dom is om je toko zo te runnen. Krijg ik gelijk die MarokkaanseKip over mij heen.
Doe ff normaal mens, ga lekker je moeder lastigvallen omdat je veel huiswerk af hebt maar ga het niet op mij afreageren.
Dat is haar eigen winkel toch nietquote:Op zondag 25 september 2011 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja niet aan mij om te (ver)oordelen. ik was alleen wel nieuwsgierig dus heb ik het hem gevraagd.
je kunt wel hypocriet doen maar mk zit achter de kassa bij ah geloof ik, en daar gaat net zo goed varkensvlees over haar bandje.
ow. maakt dat verschil?quote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is haar eigen winkel toch niet_!
ik werk er al tijdje niet meerquote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kippetje, doe es reageren. ben je een slechte moslim omdat je bij ah achter de kassa zit?
Dit dusquote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef aight1 het volgende:
Ik vind die ticker maar dom, niet iedereen hoeft alles te zien wat je bij wie dan ook op facebook doet toch
Nee.quote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kippetje, doe es reageren. ben je een slechte moslim omdat je bij ah achter de kassa zit?
owquote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ikwer er al tijdje niet meer
wat studeer jequote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niks
mijn moeder lastigvallen omdat teveel huiswerk
Zij koopt toch niet in? Zij gaat toch niet expresdat soort producten inkopen om te verkopen voor haar eigen winst? Nee.quote:
Oke, even uitleg. Wat is een ticker dan?quote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef aight1 het volgende:
Ik vind die ticker maar dom, niet iedereen hoeft alles te zien wat je bij wie dan ook op facebook doet toch
ah ok. op die fiets.quote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef coban het volgende:
[..]
Zij koopt toch niet in? Zij gaat toch niet expresdat soort producten inkopen om te verkopen voor haar eigen winst? Nee.
nice.quote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hbo arabisch & communicatie
hhahaha lijkt me echt kutwerk, al die arrogante mensen aan telefoonquote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef coban het volgende:
Ik ga maybe callcenteren. Maar ik ben niet zo goed in liegen
zoals de waard is vertrouwt ie zijn gastenquote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hhahaha lijkt me echt kutwerk, al die arrogante mensen aan telefoon
Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat het echt kutwerk is, maar misschien dat het jou beter bevalt.quote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef coban het volgende:
Ik ga maybe callcenteren. Maar ik ben niet zo goed in liegen
Zo'n ding waarin staat wat iedereen allemaal doet op facebookquote:Op zondag 25 september 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, even uitleg. Wat is een ticker dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |