Landverraadersquote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zie er anders genoeg NL'ers.
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik wilde er gewoon heengaan, zonder vooroordelen. Maar ja, als je alleen maar lastiggevallen wordt met kip. Zelfs een kapsalon met kip, donder ff op zeg. Ik wil gewoon schapenvlees, geen kip. En tja, als je geen bier verkoopt kan je op de lange termijn verwachten dat Nederlanders je zaak vermijden. Wat de laatste tijd toch al gebeurd, heb ik het gevoel. En op Mocro's alleen gaat die toko echt niet overleven. Maar ja, dat zal hij zelf wel merken, haha!quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om daar te gaan eten. Het is ook nergens verplicht dat je alcohol MOET verkopen in je tent. Ieder zijn/haar behoeftes
dat zou wel makkelijk zijnquote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet namelijk alle materie van je lichaam versnellen tot een snelheid hoger dan de snelheid van het licht, dat is praktisch onmogelijk.
Of je moet de massa van je lichaam eerst omzetten in energie en daarna weer in massa, maar vooral die laatste stap is moeilijk. Dan krijg je een soort teleporter zoals Star Trek heeft.
Echt waar? Dus jij hebt haram gegeten?quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik eet geen Mekkafood meer omdat haram blijkt te zijn!_!_!_!_
Oh.quote:
nee, makkelijk voor het gebruik, niet meer me de auto etcquote:
Je hoeft het niet te verkopen inderdaad, maar waarom die extra omzet niet gewoon mee pakken. Eigenlijk win win.quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om daar te gaan eten. Het is ook nergens verplicht dat je alcohol MOET verkopen in je tent. Ieder zijn/haar behoeftes
Oh, zo. Ja, dat wel ja.quote:Op zondag 25 september 2011 17:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee, makkelijk voor het gebruik, niet meer me de auto etc
quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik begin meestal metquote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moeten huilen van verdriet.
WAAAAAAATquote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, wat je zegt klopt niet. Ze krijgen het vlees aangeleverd vanuit Islamitische slagerijen. En Mekkafood weet natuurlijk nooit 100% zeker of het echt goed is geslacht. Maar daar gaan ze wel van uit, omdat het van Islamitische slagerijen komt. Ze slachten natuurlijk niet zelf de dieren.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien gaan mensen er daarom wel heen, omdat ze zin hebben in KIP. Als je daar geen zin in hebt dan donder je idd maar lekker op. En alsof bier overal bij moet verkopen, genoeg tenten die wel bier verkopen dus dan ga je daar maar lekker heen. Ik heb nog nooit een Hollander horen zeiken om het feit dat ze bijv. bij de döner geen bier verkopen. Ik ga toch ook niet naar de mac en huilen dat ze daar geen sushi verkopen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik wilde er gewoon heengaan, zonder vooroordelen. Maar ja, als je alleen maar lastiggevallen wordt met kip. Zelfs een kapsalon met kip, donder ff op zeg. Ik wil gewoon schapenvlees, geen kip. En tja, als je geen bier verkoopt kan je op de lange termijn verwachten dat Nederlanders je zaak vermijden. Wat de laatste tijd toch al gebeurd, heb ik het gevoel. En op Mocro's alleen gaat die toko echt niet overleven. Maar ja, dat zal hij zelf wel merken, haha!![]()
En jij voelt je gelijk aangevallen omdat het een Marokkaan is, dat is pas raar. Jij bent zeker ook zo eentje die altijd de kant van een Marokkaan kiest, ongeacht wat hij of zij gedaan heeft...
Beetje jammer van je.
Ja dat dacht ik eerst ook.quote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, wat je zegt klopt niet. Ze krijgen het vlees aangeleverd vanuit Islamitische slagerijen. En Mekkafood weet natuurlijk nooit 100% zeker of het echt goed is geslacht. Maar daar gaan ze wel van uit, omdat het van Islamitische slagerijen komt. Ze slachten natuurlijk niet zelf de dieren.
Omdat verboden in geloof.quote:Op zondag 25 september 2011 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te verkopen inderdaad, maar waarom die extra omzet niet gewoon mee pakken. Eigenlijk win win.
Ik geloof hier niet zoveel van eigenlijkquote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik begin meestal met
fk: goedemiddaguw pruimpjes zien er glanzend en strak uit zeg. zijn ze lekker?
turk: altijd goed. pruimen speciaal voor jou van mij?
fk: nou lekker, doe er maar 2!
turk: 2 pruimpjes van mij voor jou
fk: ik kijk ff rond
fk: ik zie dat je bier hebt
turk: ja ik bier. heineken, grolsch, alles ik heb!
fk: lekker he
turk: ja lekker!
fk: ben je moslim?
turk: ja! iekke moslim!![]()
fk: jij gaat geen maagden krijgen na je doodheiden! ik verklaar je zaak haram!
turk: [ afbeelding ]
fk: ok ik ga weer, laat mijn bestelling ook maar, jij verdrietige nep moslim!
turk:
ik heb het hier en daar lichtelijk aangedikt.quote:Op zondag 25 september 2011 17:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik geloof hier niet zoveel van eigenlijk
Daar gaat hij Ragboer niet om, het gaat om de omzet. Kijk, als je een zaak runt, probeer je zoveel mogelijk omzet te draaien en als je dan geen bier verkoopt, snij je eigenlijk in je eigen vingers.quote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien gaan mensen er daarom wel heen, omdat ze zin hebben in KIP. Als je daar geen zin in hebt dan donder je idd maar lekker op. En alsof bier overal bij moet verkopen, genoeg tenten die wel bier verkopen dus dan ga je daar maar lekker heen. Ik heb nog nooit een Hollander horen zeiken om het feit dat ze bijv. bij de döner geen bier verkopen. Ik ga toch ook niet naar de mac en huilen dat ze daar geen sushi verkopen.![]()
En ik zie anders genoeg nederlanders in buitenlandse zaken waar ze geen bier verkopen, het is gewoon te verwachten dat ze geen bier kunnen krijgen hoor, en toch blijven ze erheen gaan.
Halal of niet, het boeit me sowieso niet. Zolang het maar goed is bereid.quote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef coban het volgende:
Moslims die zeggen dat kip niet uitmaakt halal of niet____! nekschotjes
Ja die ken ik ook idd, echt wtfquote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef coban het volgende:
[..]
WAAAAAAAT
Naja het wordt toch niet meer verkocht in winkel hier
Moslims die wel kip onhelal eten mr voorderest wel alles halal.
Ik heb veel vriendinnen (met hoofddoek) allemaal eigelijk die gewoon kip van kfc mac enzo eten__________!
Dacht ik alquote:Op zondag 25 september 2011 17:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb het hier en daar lichtelijk aangedikt.
Dus het maakt jou niet uit als er gif in zit?quote:Op zondag 25 september 2011 17:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Halal of niet, het boeit me sowieso niet. Zolang het maar goed is bereid.
Nee daar gaat hett bij hem niet omquote:Op zondag 25 september 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar gaat hij Ragboer niet om, het gaat om de omzet. Kijk, als je een zaak runt, probeer je zoveel mogelijk omzet te draaien en als je dan geen bier verkoopt, snij je eigenlijk in je eigen vingers.
Hahahahquote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef coban het volgende:
Ik ging in turkije bij neppe kfc halal eten en ik was verliefd en besloot met de bak te trouwen waar de kip inzat.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Straks allemaal emigrerende negers omdat kfc's failliet gaan.
ik heb wel eens de vraag gesteld aan een snackbarhouder die dus geen gezond met ham verkocht ivm haram. maar wel bier dus. hij zegt, ja, anders verlies ik teveel klanten. ik zei dak het niet helemaal begreep dat dat dan wel mag, en hij zegt van ja ik moet toch overlevenquote:
Jawel, hij haalt het zelfs aan. Als je geen bier verkoopt, zullen nederlanders die graag bier bij hun eten willen die tent op de lange duur vermijden, wat economisch gezien niet slim is.quote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee daar gaat hett bij hem niet om
Hij vind dat alle tenten bier moeten verkopen
en dat hij schaap wilt
Hahahajha omgggquote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahah
in marokko hebben we zehma SFC, southern fried chicken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |