Ow whehe.quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alsof ik niet helemaal wakker ben en alles vanzelf gaat
Ja, maar waarschijnlijk lukt het ze nog niet in 1000 jaar. Je moet namelijk alle materie van je lichaam versnellen tot een snelheid hoger dan de snelheid van het licht, dat is praktisch onmogelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 17:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, maar ze als het in theorie mogelijk is blijven ze toch wel zoeken naar iets.
ja in nld. ik spreek ze er altijd op aan!quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef coban het volgende:
Veel turken verkopen ook geen bier en haramdingen
mooiquote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk lukt het ze in 1000 jaar nog niet.
Ik denk dat ze moeten huilen van verdriet.quote:Op zondag 25 september 2011 17:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja in nld. ik spreek ze er altijd op aan!
Waarom.quote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik homo was zou ik Ragboer schenken.
Ik zie er anders genoeg NL'ers.quote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga niet naar een turkse winkel omdat ik geen turk ben
Je moet namelijk alle materie van je lichaam versnellen tot een snelheid hoger dan de snelheid van het licht, dat is praktisch onmogelijk.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zie er anders genoeg NL'ers.
Landverraadersquote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zie er anders genoeg NL'ers.
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik wilde er gewoon heengaan, zonder vooroordelen. Maar ja, als je alleen maar lastiggevallen wordt met kip. Zelfs een kapsalon met kip, donder ff op zeg. Ik wil gewoon schapenvlees, geen kip. En tja, als je geen bier verkoopt kan je op de lange termijn verwachten dat Nederlanders je zaak vermijden. Wat de laatste tijd toch al gebeurd, heb ik het gevoel. En op Mocro's alleen gaat die toko echt niet overleven. Maar ja, dat zal hij zelf wel merken, haha!quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om daar te gaan eten. Het is ook nergens verplicht dat je alcohol MOET verkopen in je tent. Ieder zijn/haar behoeftes
dat zou wel makkelijk zijnquote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet namelijk alle materie van je lichaam versnellen tot een snelheid hoger dan de snelheid van het licht, dat is praktisch onmogelijk.
Of je moet de massa van je lichaam eerst omzetten in energie en daarna weer in massa, maar vooral die laatste stap is moeilijk. Dan krijg je een soort teleporter zoals Star Trek heeft.
Echt waar? Dus jij hebt haram gegeten?quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik eet geen Mekkafood meer omdat haram blijkt te zijn!_!_!_!_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |