Nee daar gaat hett bij hem niet omquote:Op zondag 25 september 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar gaat hij Ragboer niet om, het gaat om de omzet. Kijk, als je een zaak runt, probeer je zoveel mogelijk omzet te draaien en als je dan geen bier verkoopt, snij je eigenlijk in je eigen vingers.
Hahahahquote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef coban het volgende:
Ik ging in turkije bij neppe kfc halal eten en ik was verliefd en besloot met de bak te trouwen waar de kip inzat.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Straks allemaal emigrerende negers omdat kfc's failliet gaan.
ik heb wel eens de vraag gesteld aan een snackbarhouder die dus geen gezond met ham verkocht ivm haram. maar wel bier dus. hij zegt, ja, anders verlies ik teveel klanten. ik zei dak het niet helemaal begreep dat dat dan wel mag, en hij zegt van ja ik moet toch overlevenquote:
Jawel, hij haalt het zelfs aan. Als je geen bier verkoopt, zullen nederlanders die graag bier bij hun eten willen die tent op de lange duur vermijden, wat economisch gezien niet slim is.quote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee daar gaat hett bij hem niet om
Hij vind dat alle tenten bier moeten verkopen
en dat hij schaap wilt
Hahahajha omgggquote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahahah
in marokko hebben we zehma SFC, southern fried chicken
Nee, niet waar. Omdat slechte recenties. Wist niet dat je zo boos zou worden, omdat het een Marokkaan is. Erg jammer van je, ik dacht dat je wat anders was. Gelijk boos ben je. En ja, ik donder sowieso op uit die teringzaak van 'm. En bij de gemiddelde dönerturk kan je bij het avondeten gewoon een pilsje pakken. Ik zeg niet dat hij dat moet doen, maar dat hij wel dom is om dat niet te doen. Omdat Nederlanders zijn zaak nu weren en negatieve recenties schrijven. En die zaak loop sinds de overname door die haatbaarden toch al niet lekker. Dus hij zal zelf op een gegeven moment inzien dat hij niet alleen kip kan verkopen en een biertje ook geen probleem zal zijn. Een pizzeria is toch ook niet alleen voor Italianen? Waarom moet zo'n Marokkaanse eettoko dan wel alleen voor Mocro's zijn? Zo komt het anders wel over.quote:Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien gaan mensen er daarom wel heen, omdat ze zin hebben in KIP. Als je daar geen zin in hebt dan donder je idd maar lekker op. En alsof bier overal bij moet verkopen, genoeg tenten die wel bier verkopen dus dan ga je daar maar lekker heen. Ik heb nog nooit een Hollander horen zeiken om het feit dat ze bijv. bij de döner geen bier verkopen. Ik ga toch ook niet naar de mac en huilen dat ze daar geen sushi verkopen.![]()
En ik zie anders genoeg nederlanders in buitenlandse zaken waar ze geen bier verkopen, het is gewoon te verwachten dat ze geen bier kunnen krijgen hoor, en toch blijven ze erheen gaan.
Ja ook ja. Alsof het ragboer iets kan schelen hoeveel die mannetjes verdienen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, hij haalt het zelfs aan. Als je geen bier verkoopt, zullen nederlanders die graag bier bij hun eten willen die tent op de lange duur vermijden, wat economisch gezien niet slim is.
Een echte moslim zou het niet doen. Haram dingen verkopen is even slecht als zelf drinken.quote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb wel eens de vraag gesteld aan een snackbarhouder die dus geen gezond met ham verkocht ivm haram. maar wel bier dus. hij zegt, ja, anders verlies ik teveel klanten. ik zei dak het niet helemaal begreep dat dat dan wel mag, en hij zegt van ja ik moet toch overleven![]()
realistische man. helaas is de zaak failliet / overgenomen, had altijd goede frietjes.
Wie zegt dat die toko alleen voor Marokkanen is?quote:Op zondag 25 september 2011 18:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, niet waar. Omdat slechte recenties. Wist niet dat je zo boos zou worden, omdat het een Marokkaan is. Erg jammer van je, ik dacht dat je wat anders was. Gelijk boos ben je. En ja, ik donder sowieso op uit die teringzaak van 'm. En bij de gemiddelde dönerturk kan je bij het avondeten gewoon een pilsje pakken. Ik zeg niet dat hij dat moet doen, maar dat hij wel dom is om dat niet te doen. Omdat Nederlanders zijn zaak nu weren en negatieve recenties schrijven. En die zaak loop sinds de overname door die haatbaarden toch al niet lekker. Dus hij zal zelf op een gegeven moment inzien dat hij niet alleen kip kan verkopen en een biertje ook geen probleem zal zijn. Een pizzeria is toch ook niet alleen voor Italianen? Waarom moet zo'n Marokkaanse eettoko dan wel alleen voor Mocro's zijn? Zo komt het anders wel over.
In Duitsland vragen om een pilsje. Weg 9 euro.quote:Op zondag 25 september 2011 18:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in turkije hebben we juist de restaurants gemeden welke bier verkochten. we hadden een turkse vriend erbij en die heeft allemaal top lokale zaakjes weten te vindenzonder bier dus.
mja niet aan mij om te (ver)oordelen. ik was alleen wel nieuwsgierig dus heb ik het hem gevraagd.quote:Op zondag 25 september 2011 18:02 schreef coban het volgende:
[..]
Een echte moslim zou het niet doen. Haram dingen verkopen is even slecht als zelf drinken.
Ik zou gewoon zeggen: opdondereeeen
Behalve de gewone KFC's zijn er ook franchise KFC's. Zeg maar zoals een Burger King op een NS station. De winkel heeft de naam Burger King, maar NS/Servex is eigenaar ervan. Dan is BK een franchise winkel. NS 'leent' de naam van BKquote:
Ja, is ook zo. Iedereen moet het zelf weten. Als die man zich daar beter bij voelt, moet hij het vooral doen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ook ja. Alsof het ragboer iets kan schelen hoeveel die mannetjes verdienen.
Hij wilt gwn bier drinken en dat vond ie niet fijn dat ze dat daar niet verkochten en zegt dat alle tenten bier moeten verkopen
dagquote:Op zondag 25 september 2011 18:03 schreef Ragboer het volgende:
Zo, de reactie van MarokkaanseKip valt me erg tegen. Sorry, maar ik ga weer. Geen zin in zo'n discussie, Kip wilt gewoon mijn standpunt niet horen, omdat ze Marokkaans is. Erg jammer, ik had haar wel hoger ingeschat.
Ik ga weer. Doei.
Doei Ragboer.quote:Op zondag 25 september 2011 18:03 schreef Ragboer het volgende:
Zo, de reactie van MarokkaanseKip valt me erg tegen. Sorry, maar ik ga weer. Geen zin in zo'n discussie, Kip wilt gewoon mijn standpunt niet horen, omdat ze Marokkaans is. Erg jammer, ik had haar wel hoger ingeschat.
Ik ga weer. Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |