abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2011 @ 18:01:17 #101
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_102367315
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Misschien gaan mensen er daarom wel heen, omdat ze zin hebben in KIP. Als je daar geen zin in hebt dan donder je idd maar lekker op. En alsof bier overal bij moet verkopen, genoeg tenten die wel bier verkopen dus dan ga je daar maar lekker heen. Ik heb nog nooit een Hollander horen zeiken om het feit dat ze bijv. bij de döner geen bier verkopen. Ik ga toch ook niet naar de mac en huilen dat ze daar geen sushi verkopen. :')
En ik zie anders genoeg nederlanders in buitenlandse zaken waar ze geen bier verkopen, het is gewoon te verwachten dat ze geen bier kunnen krijgen hoor, en toch blijven ze erheen gaan.
Nee, niet waar. Omdat slechte recenties. Wist niet dat je zo boos zou worden, omdat het een Marokkaan is. Erg jammer van je, ik dacht dat je wat anders was. Gelijk boos ben je. En ja, ik donder sowieso op uit die teringzaak van 'm. En bij de gemiddelde dönerturk kan je bij het avondeten gewoon een pilsje pakken. Ik zeg niet dat hij dat moet doen, maar dat hij wel dom is om dat niet te doen. Omdat Nederlanders zijn zaak nu weren en negatieve recenties schrijven. En die zaak loop sinds de overname door die haatbaarden toch al niet lekker. Dus hij zal zelf op een gegeven moment inzien dat hij niet alleen kip kan verkopen en een biertje ook geen probleem zal zijn. Een pizzeria is toch ook niet alleen voor Italianen? Waarom moet zo'n Marokkaanse eettoko dan wel alleen voor Mocro's zijn? Zo komt het anders wel over.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_102367318
quote:
99s.gif Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Jawel, hij haalt het zelfs aan. Als je geen bier verkoopt, zullen nederlanders die graag bier bij hun eten willen die tent op de lange duur vermijden, wat economisch gezien niet slim is.
Ja ook ja. Alsof het ragboer iets kan schelen hoeveel die mannetjes verdienen. :')
Hij wilt gwn bier drinken en dat vond ie niet fijn dat ze dat daar niet verkochten en zegt dat alle tenten bier moeten verkopen
pi_102367322
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:58 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Franchise KFC's zijn failliet. ;(
huh
pi_102367330
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik heb wel eens de vraag gesteld aan een snackbarhouder die dus geen gezond met ham verkocht ivm haram. maar wel bier dus. hij zegt, ja, anders verlies ik teveel klanten. ik zei dak het niet helemaal begreep dat dat dan wel mag, en hij zegt van ja ik moet toch overleven :D

realistische man. helaas is de zaak failliet / overgenomen, had altijd goede frietjes.
Een echte moslim zou het niet doen. Haram dingen verkopen is even slecht als zelf drinken.

Ik zou gewoon zeggen: opdondereeeen
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_102367337
in turkije hebben we juist de restaurants gemeden welke bier verkochten. we hadden een turkse vriend erbij en die heeft allemaal top lokale zaakjes weten te vinden ^O^ zonder bier dus.
pi_102367344
Mensen die denken dat er alleen maar negers bij KFC zijn :')
pi_102367352
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:01 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Nee, niet waar. Omdat slechte recenties. Wist niet dat je zo boos zou worden, omdat het een Marokkaan is. Erg jammer van je, ik dacht dat je wat anders was. Gelijk boos ben je. En ja, ik donder sowieso op uit die teringzaak van 'm. En bij de gemiddelde dönerturk kan je bij het avondeten gewoon een pilsje pakken. Ik zeg niet dat hij dat moet doen, maar dat hij wel dom is om dat niet te doen. Omdat Nederlanders zijn zaak nu weren en negatieve recenties schrijven. En die zaak loop sinds de overname door die haatbaarden toch al niet lekker. Dus hij zal zelf op een gegeven moment inzien dat hij niet alleen kip kan verkopen en een biertje ook geen probleem zal zijn. Een pizzeria is toch ook niet alleen voor Italianen? Waarom moet zo'n Marokkaanse eettoko dan wel alleen voor Mocro's zijn? Zo komt het anders wel over.
Wie zegt dat die toko alleen voor Marokkanen is? :') Alleen omdat ze geen bier verkopen?
Staat er ergens een bordje met 'alleen Marokkanen'? Nee. Alsof alle Nederlanders overal bier bij moeten hebben?
pi_102367360
Ragboer niet zo zeiken plz. Ik ben met MK eens, ze moeten zelf bepalen wat ze verkopen.
pi_102367366
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in turkije hebben we juist de restaurants gemeden welke bier verkochten. we hadden een turkse vriend erbij en die heeft allemaal top lokale zaakjes weten te vinden ^O^ zonder bier dus.
In Duitsland vragen om een pilsje. Weg 9 euro.
pi_102367370
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 18:02 schreef coban het volgende:

[..]

Een echte moslim zou het niet doen. Haram dingen verkopen is even slecht als zelf drinken.

Ik zou gewoon zeggen: opdondereeeen
mja niet aan mij om te (ver)oordelen. ik was alleen wel nieuwsgierig dus heb ik het hem gevraagd.

je kunt wel hypocriet doen maar mk zit achter de kassa bij ah geloof ik, en daar gaat net zo goed varkensvlees over haar bandje.
pi_102367375
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef aight1 het volgende:

[..]

wat wil dat zeggen :@
Behalve de gewone KFC's zijn er ook franchise KFC's. Zeg maar zoals een Burger King op een NS station. De winkel heeft de naam Burger King, maar NS/Servex is eigenaar ervan. Dan is BK een franchise winkel. NS 'leent' de naam van BK
pi_102367378
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2011 18:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ja ook ja. Alsof het ragboer iets kan schelen hoeveel die mannetjes verdienen. :')
Hij wilt gwn bier drinken en dat vond ie niet fijn dat ze dat daar niet verkochten en zegt dat alle tenten bier moeten verkopen
Ja, is ook zo. Iedereen moet het zelf weten. Als die man zich daar beter bij voelt, moet hij het vooral doen.
Who motivates the motivator?
  zondag 25 september 2011 @ 18:03:45 #113
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_102367383
Zo, de reactie van MarokkaanseKip valt me erg tegen. Sorry, maar ik ga weer. Geen zin in zo'n discussie, Kip wilt gewoon mijn standpunt niet horen, omdat ze Marokkaans is. Erg jammer, ik had haar wel hoger ingeschat.

Ik ga weer. Doei.
pi_102367388
Ik ga morgen bij wokpalace uithalen omdat ze geen sushi verkopen, teringzemmels.
Ik ga bij de pizzeria uithuilen dat ze geen döner verkopen oke.
pi_102367397
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:03 schreef Ragboer het volgende:
Zo, de reactie van MarokkaanseKip valt me erg tegen. Sorry, maar ik ga weer. Geen zin in zo'n discussie, Kip wilt gewoon mijn standpunt niet horen, omdat ze Marokkaans is. Erg jammer, ik had haar wel hoger ingeschat.

Ik ga weer. Doei.
dag
pi_102367415
mk, coban noemt je een nep moslim. oO<
  zondag 25 september 2011 @ 18:04:43 #117
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_102367416
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:03 schreef Ragboer het volgende:

Ik ga weer. Doei.
Doei Ragboer.
pi_102367417
Fb is veranderd? Ik vind het klote :(
  zondag 25 september 2011 @ 18:05:03 #119
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_102367422
Ik zeg alleen dat ik daar niet wil komen en dat het dom is om je toko zo te runnen. Krijg ik gelijk die MarokkaanseKip over mij heen. :')
Doe ff normaal mens, ga lekker je moeder lastigvallen omdat je veel huiswerk hebt maar ga het niet op mij afreageren.
pi_102367423
SVtje O+
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 25 september 2011 @ 18:05:09 #121
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_102367424
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:04 schreef coban het volgende:
Ik heb nog de oude ^O^
pi_102367425
quote:
wat ga je melden dan :')
pi_102367427
quote:
Iedereen die zeikt dat FB is veranderd. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_102367430
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik zeg alleen dat ik daar niet wil komen en dat het dom is om je toko zo te runnen. Krijg ik gelijk die MarokkaanseKip over mij heen. :')
Doe ff normaal mens, ga lekker je moeder lastigvallen omdat je veel huiswerk af hebt maar ga het niet op mij afreageren.
oh gaan we op die toer? oke. Ik weet genoeg :*
pi_102367433
quote:
Wat, alweer? :') Wat nu weer?
Who motivates the motivator?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')