Burgerlijkquote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
normaal is overgewaardeerd en saai
Haha o+quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. daarom ben je leuk. gelukkig maar.
JE BENT OOK EEN ALLOCHTOON DUS JE WAS AL APART.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenementen?quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef aight1 het volgende:
hallo weet iemand hoe je bij verjaardagskalender van facebook komt ik ben t kwijt
quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE BENT OOK EEN ALLOCHTOON DUS JE WAS AL APART.lieve nedurlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE BENT OOK EEN ALLOCHTOON DUS JE WAS AL APART.xenofoob vieze racist rot op uit deze scSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het!quote:
yvonne is stiekem best wel lief vaak.quote:Op zondag 25 september 2011 18:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik weet het!
Wegens goed gedrag heeft Yvonne 5 uur van mijn weekban afgescholden.
Ik voel me als herboren.
naisersquote:Op zondag 25 september 2011 18:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik weet het!
Wegens goed gedrag heeft Yvonne 5 uur van mijn weekban afgescholden.
Ik voel me als herboren.
jij ook liefu nedurlanderquote:
Toevallig is de bbq zo goed als gereed om gebruikt te worden, dus tijdelijke verlating misschien danquote:Op zondag 25 september 2011 18:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
xenofoob vieze racist rot op uit deze sc
Wat was er met hem nou dan, ik heb dat gemist.quote:
en blijf wegquote:Op zondag 25 september 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij ook liefu nedurlander
[..]
Toevallig is de bbq zo goed als gereed om gebruikt te worden, dus tijdelijke verlating misschien dan
[..]
Wat was er met hem nou dan, ik heb dat gemist.
ik eet dezelde shit mattie.quote:
Om een baggerpost.quote:Op zondag 25 september 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij ook liefu nedurlander
[..]
Toevallig is de bbq zo goed als gereed om gebruikt te worden, dus tijdelijke verlating misschien dan
[..]
Wat was er met hem nou dan, ik heb dat gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |