Hahaha ik ben gek ik ga evn onderzoeken op lichaam laten testenquote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, het verdient, maar dat heeft dus ook redenen. Misschien een studentenuitzendbureau ofzo? Hebben af en toe ook wel leuk werk.
Hmmm ja vooruit danquote:Op zondag 25 september 2011 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen op Facebook en Skype tochZeg maar ja
doe je dat tochquote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha ik ben gek ik ga evn onderzoeken op lichaam laten testennevaaah
Hahah ja kan kanhet liefst werk ik in een shoenenwinkel om hele dag naar schoenen te staren
Ja hequote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe je dat toch
coban bundy ftw
Ook wel een leuk baantje ja.quote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha ik ben gek ik ga evn onderzoeken op lichaam laten testennevaaah
Hahah ja kan kanhet liefst werk ik in een shoenenwinkel om hele dag naar schoenen te staren
En zo hoort het.quote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef FreezePop het volgende:
Ik stalk niet omdat ik normaal ben,
Of word gewoon hoer.quote:Op zondag 25 september 2011 18:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook wel een leuk baantje ja.
Burgerlijkquote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
normaal is overgewaardeerd en saai
Haha o+quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. daarom ben je leuk. gelukkig maar.
JE BENT OOK EEN ALLOCHTOON DUS JE WAS AL APART.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenementen?quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef aight1 het volgende:
hallo weet iemand hoe je bij verjaardagskalender van facebook komt ik ben t kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |