ik stop met facebook.quote:Op zondag 25 september 2011 18:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zo'n ding waarin staat wat iedereen allemaal doet op facebook
Mij lijkt het ook niksquote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hhahaha lijkt me echt kutwerk, al die arrogante mensen aan telefoon
geen idee gebruik al zeker een maand geen fb meerquote:
zit jij op facebook?quote:Op zondag 25 september 2011 18:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus facebook is nog stalkeriger geworden?
ja nogalquote:Op zondag 25 september 2011 18:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus facebook is nog stalkeriger geworden?
Ja echt he.quote:Op zondag 25 september 2011 18:06 schreef aight1 het volgende:
Ik vind die ticker maar dom, niet iedereen hoeft alles te zien wat je bij wie dan ook op facebook doet toch
Oh, dat nieuwe rechtsboven? Ik vind het wel fijn eigenlijk, beetje de stalker uithangenquote:Op zondag 25 september 2011 18:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zo'n ding waarin staat wat iedereen allemaal doet op facebook
Ja, laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:10 schreef Flippiee het volgende:
Zullen we een udowu pagina beginnen op facebook, kunnen we elkaar stalken buitne le forum om
Ja dit lijkt me een uitstekend planquote:Op zondag 25 september 2011 18:10 schreef Flippiee het volgende:
Zullen we een udowu pagina beginnen op facebook, kunnen we elkaar stalken buitne le forum om
Denk het niet. Maybe doe ik wel niet.quote:Op zondag 25 september 2011 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat het echt kutwerk is, maar misschien dat het jou beter bevalt.
dat is engquote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb wel een facebookaccount die niemand weet waarop ik mijn ex stalkte![]()
![]()
Ja, het verdient, maar dat heeft dus ook redenenquote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef coban het volgende:
[..]
Denk het niet. Maybe doe ik wel niet.![]()
Het verdient welgoed.
Mijn lichaam aan onderzoeken in ziekenhuis geven verdient ook goed.
in de praktijk moet je wel goed verkopen om goed te verdienen geloof ik. ik zeg altijd, nee dank jequote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef coban het volgende:
[..]
Denk het niet. Maybe doe ik wel niet.![]()
Het verdient welgoed.
Mijn lichaam aan onderzoeken in ziekenhuis geven verdient ook goed.
Heb je ex gehad?quote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb wel een facebookaccount die niemand weet waarop ik mijn ex stalkte![]()
![]()
Alleen op Facebook en Skype tochquote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef Patje1987 het volgende:
Al stalk ik Flippiee buiten FOK! wel hoor.
Hahaha ik ben gek ik ga evn onderzoeken op lichaam laten testenquote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, het verdient, maar dat heeft dus ook redenen. Misschien een studentenuitzendbureau ofzo? Hebben af en toe ook wel leuk werk.
Hmmm ja vooruit danquote:Op zondag 25 september 2011 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen op Facebook en Skype tochZeg maar ja
doe je dat tochquote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha ik ben gek ik ga evn onderzoeken op lichaam laten testennevaaah
Hahah ja kan kanhet liefst werk ik in een shoenenwinkel om hele dag naar schoenen te staren
Ja hequote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe je dat toch
coban bundy ftw
Ook wel een leuk baantje ja.quote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha ik ben gek ik ga evn onderzoeken op lichaam laten testennevaaah
Hahah ja kan kanhet liefst werk ik in een shoenenwinkel om hele dag naar schoenen te staren
En zo hoort het.quote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef FreezePop het volgende:
Ik stalk niet omdat ik normaal ben,
Of word gewoon hoer.quote:Op zondag 25 september 2011 18:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook wel een leuk baantje ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |