Apart genoemd yes, eet smakelijk bietchiequote:Op zondag 25 september 2011 18:20 schreef Beach het volgende:
tijd om wat te eten
doei Flipsje en rest
Behalve sushi. En visticks. En gerookte zalm. En kibbeling. En hamsi.quote:
Bij mij staat er gewoon helemaal rechts: je hebt zes evenementen. Zo dus maar weet niet hoe dat bij jou is.quote:
Geen idee welke vis ik net at, maar het was wit.quote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
Behalve sushi. En visticks. En gerookte zalm. En kibbeling. En hamsi.
Ja.quote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nohhh als ik tijdelijk verlaat, win jij dan ook?
haringquote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch vriendin?quote:Op zondag 25 september 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noh eh sahbi, ik was hosselboy aan 't zetten alles.
Maar die chimeidz reageert niet tfoee. Fuck haar, vieze hoertje.
Heb je soms iets tegen zwarte vis?quote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee welke vis ik net at, maar het was wit.
Vissticks en kibbelingquote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
[..]
hey jij was die visserquote:Op zondag 25 september 2011 18:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vissticks en kibbeling..
Dat durf ik geen vis meer te noemen...
Ik herschrijf hem wel. Boekje komt nu te staan, alleen overwinning als Flippiee dat zegt dat iemand overwint.quote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef FreezePop het volgende:
Dat zegt het regelboekje wel. Zelf geschreven.
Op de fokz kan alles broeder.quote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 25 september 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
PIEL OMG SCHATJE IK HEB JE GEMIST JE MAAKT MIJN MOOD WEER GOED DANKZIJ PIEL VOEL IK MIJ ALS HERBOREN PIEL EN IK ZIJN 1, WIJ BEGRIJPEN ELKAAR RAGBOER EN PIEL ECKTE BAZEN NIET HATEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
eet smakelijkquote:Op zondag 25 september 2011 18:23 schreef Flippiee het volgende:
En nu mijn beroemde saté maken. En dus bbqen, eet smakelijk voor wie gaan eten, fijne avond voor mensen die vertrekken en voor de rest tot straks
Klopt jaquote:Op zondag 25 september 2011 18:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vissticks en kibbeling..
Dat durf ik geen vis meer te noemen...
quote:Op zondag 25 september 2011 18:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wie ben jij?Piel, ik hou van je. Jij begrijpt mij, wij zijn één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijn brada Piel:
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
GEEEF MIJ MAAR NASI GORENG, MET EEN GEBAKKEN EI!quote:Op zondag 25 september 2011 18:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Piel, ik hou van je. Jij begrijpt mij, wij zijn één.
Voor mijn brada Piel:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |