Inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2011 17:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vond al dat we het lang vol hielden![]()
Hehequote:Op zondag 25 september 2011 17:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhaha naaais.
Bij mij heik ging met vriendins whatsapp naar een vriendin whatsappen onderde naam Ali ofzo en helemaal zehgen dat we haar leuk vinden enzo. Opeens belt dat meisje me met: coban irritant kind ik weet dat jij het bent hou op
En daarna was er ooit ECHT een jongen die dat bij haar whatsappte en ze geloofde mij niet meer toen ik zei dat ik dat echt niet was echt erghet was gewoon een echte jongen en zei dacht dat ik haar aan het trollen wS
wat een faal
Jeetje.quote:Op zondag 25 september 2011 17:36 schreef FreezePop het volgende:
Ik whatsapp niet want ik heb geen vrienden,
Meid, het is toch wat.quote:Op zondag 25 september 2011 17:36 schreef FreezePop het volgende:
Ik whatsapp niet want ik heb geen vrienden,
Beter dan eentje die echt de hele tijd afdwaalt.quote:Op zondag 25 september 2011 17:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom is mijn ecoleraar zo kapotvaag waarom waarom
quote:
Ik huil alleen over hoe zielig ben. De tranen spatten op mijn lege whatsapp contactenlijstquote:
Omdat economie. Klote vak.quote:Op zondag 25 september 2011 17:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom is mijn ecoleraar zo kapotvaag waarom waarom
Omggg omgg wat rebeeelsquote:Op zondag 25 september 2011 17:32 schreef aight1 het volgende:
ER ZIT EEN GAT IN MIJN TRAININGSBROEK NU IS EEN DEEL VAN MIJN ONTBLOTE BOVENBEEN ZICHTBAAR
Economie is geen klote vak.quote:
vind ik leuk :#:$:$::$:$quote:Op zondag 25 september 2011 17:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom typ jij constant als een kind van 11?
Dan zal het daaraan hebben gelegen. Wij hadden ook zo'n verschrikkelijke vent. Tenminste, het was meer zielig. Hij was al wat ouder met grijs haar maar hij probeerde zich wel onder de jongeren te scharen. Dus met zijn 'hippe' kakkerkleding en dan meelachen als mensen hem voor de gek hielden de hele tijd.quote:Op zondag 25 september 2011 17:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Economie is geen klote vak.Je moet natuurlijk wel een goede leraar hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |