Polen zijn zwaar goedkoopquote:Op zondag 25 september 2011 16:57 schreef coban het volgende:
[..]
Dude. Die naaien alleen mr.
Polen houden meer pauze dan ze werken en eisen kapotveel geld
Bron.quote:Op zondag 25 september 2011 16:57 schreef coban het volgende:
[..]
Dude. Die naaien alleen mr.
Polen houden meer pauze dan ze werken en eisen kapotveel geld
Ik geloof van wel, en het is ook hard nodig imo.quote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HeheGeld in China dat verbod nog steeds op twee kinderen hebben?
In veel gebieden is het al afgeschaft. En in andere gebieden mag je alleen een tweede kind als de eerste een meisje is.quote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HeheGeld in China dat verbod nog steeds op twee kinderen hebben?
Toch denk ik het dat je het onderschat, waarschijnlijk omdat jijzelf niet met mensen omgaan die snuiven of die er tegen jou voor uit komen dat ze snuiven. Het zijn er meer dan je denkt en ook mensen waarvan je het niet verwacht, en ik kan het weten...quote:Op zondag 25 september 2011 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jouw artikelen zijn ook zo recent he, 2002 en 2007. En nogmaals media heeft 'het probleem' enorm vergroot.
Ik heb jarenlang Poolse buren gehad, waren heel aardig en spraken gewoon Nederlands. Ze waren ook nooit dronken.quote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
Polen zijn zwaar goedkoopen meestal ook gwn vriendelijk en relax enzo, alleen drinken ze veels te veel
Ohja want anders werden de meisjes vermoord omdat jongen beter was ofzoquote:Op zondag 25 september 2011 16:59 schreef TWP het volgende:
[..]
In veel gebieden is het al afgeschaft. En in andere gebieden mag je alleen een tweede kind als de eerste een meisje is.
Die ik heb meegemaakt zijn aardig enzo mr eiste veelgeld en leverdenquote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
Polen zijn zwaar goedkoopen meestal ook gwn vriendelijk en relax enzo, alleen drinken ze veels te veel
Wel raar volk hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja want anders werden de meisjes vermoord omdat jongen beter was ofzo
Onzin, 1-kindpolitiek is nog steeds. Ben er 2 jaar geleden nog geweest. Maar ja, ze planten zich nog als ratten voort...quote:Op zondag 25 september 2011 16:59 schreef TWP het volgende:
[..]
In veel gebieden is het al afgeschaft. En in andere gebieden mag je alleen een tweede kind als de eerste een meisje is.
Ja ik lees het nu ook. Geldt voor de Han-Chinezen. Voor de minderheidsgroepen schijnt het niet te gelden.quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Onzin, 1-kindpolitiek is nog steeds. Ben er 2 jaar geleden nog geweest. Maar ja, ze planten zich nog als ratten voort...
Dat is iets totaal anders dan een compleet dorp als cocaine dorp te verklaren. Elke stad/dorp zal cocainesnuivers hebben, en dat maakt ze niet gelijk een cocaine dorp/stad. Dat Volendam nou als zo een dorp bekend staat, komt door de media en de bekendheid van het dorp.quote:Op zondag 25 september 2011 16:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toch denk ik het dat je het onderschat, waarschijnlijk omdat jijzelf niet met mensen omgaan die snuiven of die er tegen jou voor uit komen dat ze snuiven. Het zijn er meer dan je denkt en ook mensen waarvan je het niet verwacht, en ik kan het weten...
Je maakt nog niet eens je huiswerk.quote:Op zondag 25 september 2011 17:01 schreef coban het volgende:
Turken zijn over het algemeen luinet als surinamers.
Maar ik ben niet lui hoor, echt waar.
Daar is sprake van de tweekindpolitiek, maar door het hoge aantal analfabeten komt daar niks van terecht.quote:Op zondag 25 september 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met India, zijn daar ook regels omtrent de hoeveelheid kinderen per gezin?
quote:Op zondag 25 september 2011 17:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Daar is sprake van de tweekindspolitiek, maar door het hoge aantal analfabeten komt daar niks van terecht.
Maar jij zal het ook niet weten dus eigenlijk kunnen wij beiden beter hier niet over doorgaan. Want jij weet ook niet hoeveel mensen er cocaīne gebruiken in Volendam. Het zou mij niks verbazen als het probleem in een dorp als Volendam veel groter is dan in bv Utrecht oid.quote:Op zondag 25 september 2011 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders dan een compleet dorp als cocaine dorp te verklaren. Elke stad/dorp zal cocainesnuivers hebben, en dat maakt ze niet gelijk een cocaine dorp/stad. Dat Volendam nou als zo een dorp bekend staat, komt door de media en de bekendheid van het dorp.
Ik denk dat India snel in de problemen komt als ze zo door gaan.quote:Op zondag 25 september 2011 17:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Daar is sprake van de tweekindpolitiek, maar door het hoge aantal analfabeten komt daar niks van terecht.
Die regel hebben ze indirect nog steeds. Als je een tweede kind erbij wilt hebben, kost het 4800 euro, wat dus ook een redelijk hoog bedrag is voor de gemiddelde chinese man.quote:Op zondag 25 september 2011 16:58 schreef TWP het volgende:
Het wordt tijd dat de Chinezen de 'een-kind-per-gezin regel' weer invoeren.
Jawel ben bezig nu.quote:Op zondag 25 september 2011 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je maakt nog niet eens je huiswerk.
Ja, ze moeten er toch wat aan gaan doen lijkt me. Volgens mij gaat het op deze manier ook niet echt de goede kant op. Met z'n allen veel kinderen krijgen die je allemaal niet kan voeden etc.quote:
Ja, maar dat lost dus niks op.quote:Op zondag 25 september 2011 17:05 schreef coban het volgende:
In indonesie hebben ze dat 2 kinderen genoeg zijn.
Dua anak cukup.
Noord of zuid?quote:Op zondag 25 september 2011 17:07 schreef coban het volgende:
Korea ook!
Ik wil naar:
Marokko, Frankrijk, Indonesie, China, Korea en Oman.
Dit sowieso.
Nee en aangezien er totaal geen cijfers bekend zijn over hoe het op dit moment is, vind ik het nog steeds onzin om Volendam een cocaine dorp te noemen. En dus ook onzin om te suggereren dat het in Volendam een groter probleem is dan in Utrecht. Ten eerste zijn ze in Volendam destijds begonnen met het oprichten van Moedige Moeders, wat een goedwerkende stichting is die 'het probleem' goed aanpakt, en ten tweede is Volendam een stuk kleiner dan Utrecht waardoor het probleem groter kan lijken. Zolang jij niet kan bewijzen dat het probleem daadwerkelijk groter is in Volendam, aan de hand van cijfers van de afgelopen 10 jaar, vind ik dat jij nog steeds ongelijk heb.quote:Op zondag 25 september 2011 17:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij zal het ook niet weten dus eigenlijk kunnen wij beiden beter hier niet over doorgaan. Want jij weet ook niet hoeveel mensen er cocaīne gebruiken in Volendam. Het zou mij niks verbazen als het probleem in een dorp als Volendam veel groter is dan in bv Utrecht oid.
aii frankrijk, avontuurlijk maar wel riskant hoorquote:Op zondag 25 september 2011 17:07 schreef coban het volgende:
Korea ook!
Ik wil naar:
Dit sowieso.
Volgens mij alleen in grotere steden.quote:Op zondag 25 september 2011 17:08 schreef TWP het volgende:
Stel dat je in China op een station staat, zijn de borden dan ook in het Engels? Want anders sta je daar zo: "oké, ik moet nu de trein hebben naar die en die stad. En nu?"
Parijse banlieuesquote:Op zondag 25 september 2011 17:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
aii frankrijk, avontuurlijk maar wel riskant hoor
quote:Op zondag 25 september 2011 17:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
aii frankrijk, avontuurlijk maar wel riskant hoor
Je bent nog nooit in Frankrijk geweest?quote:Op zondag 25 september 2011 17:07 schreef coban het volgende:
Korea ook!
Ik wil naar:
Dit sowieso.
Middag!quote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemiddag!
Hoe gaat het hier?
Tuurlijk wel, je HOEFT niet per se 2 kinderen, je kan toch ook minder of helemaal geen kinderen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat lost dus niks op.Als iedere twee volwassenen weer twee kinderen nemen neemt de bevolking nooit af.
Nee, alles is in het Chinees, zelfs in Beijing, alleen in Hong Kong staat er engels bij. Af en toe is dat best kutquote:Op zondag 25 september 2011 17:08 schreef TWP het volgende:
Stel dat je in China op een station staat, zijn de borden dan ook in het Engels? Want anders sta je daar zo: "oké, ik moet nu de trein hebben naar die en die stad. En nu?"
Nee erg hequote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in Frankrijk geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |