De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja daarom, met veeel salade enzo lijkt t nog gezond ookquote:Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
ja lahmacun blifjt baas omdat niet zo vet is en zo viezig
Hutspot.quote:Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
Hutspot met klapstuk en speklappen en een dikke laag jus![]()
Koninkrijk der Nederlandenquote:Op zondag 25 september 2011 16:28 schreef FreezePop het volgende:
Anti-Flippiee TT voor het vaderland en de buitenlanders die dit heerlijke gerecht meebrachten naar de Nederlanden.
quote:
Hutspotquote:Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
Hutspot met klapstuk en speklappen en een dikke laag jus![]()
Is dat gelderse worst?quote:Op zondag 25 september 2011 16:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het is nu te warm en nog geen 3 oktober.
Geen idee, dit was het beste plaatje wat ik kon vinden. Meestal eet ik het met een grote gehaktbal en veel jus.quote:
Ga Doner eten danquote:Op zondag 25 september 2011 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koninkrijk der Nederlanden
[..]
Patje
[..]
Hutspot
De rookworst get een zuurtje. Erg lekker erbij. Misschien is er ook iets als runderrookworst.quote:Op zondag 25 september 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, dit was het beste plaatje wat ik kon vinden. Meestal eet ik het met een grote gehaktbal en veel jus.
3 OKTOBER BESTE DAG OOITquote:Op zondag 25 september 2011 16:32 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het is nu te warm en nog geen 3 oktober.
Ik ben jarig dan manquote:Op zondag 25 september 2011 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad!Ga jij dan ook naar Leiden?
Dan ren je na de BBQ naar je plaatselijke döner zaak.quote:Op zondag 25 september 2011 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga bbqen vanavond, en ik moet om mijn gewicht denken.
Doe gewoon een balansdag morgen.quote:Op zondag 25 september 2011 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga bbqen vanavond, en ik moet om mijn gewicht denken.
Leuk voor je.quote:
Tsss.quote:Op zondag 25 september 2011 16:39 schreef aight1 het volgende:
Leidendaar wil ik nog niet dood gevonden worden
Dan ga ik kotsenquote:Op zondag 25 september 2011 16:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan ren je na de BBQ naar je plaatselijke döner zaak.
Doe ik sowieso op werkdagen.quote:
Kuchquote:Op zondag 25 september 2011 16:37 schreef Rezania het volgende:
Mensen die nooit Leiden Ontzet hebben gevierd.
Ik heb daar zelfs nog nooit van gehoordquote:Op zondag 25 september 2011 16:37 schreef Rezania het volgende:
Mensen die nooit Leiden Ontzet hebben gevierd.
quote:Op zondag 25 september 2011 16:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb daar zelfs nog nooit van gehoord
Ik heb 4 oktober geloof ik ook nog vrij, weet ik niet zeker.quote:Op zondag 25 september 2011 16:42 schreef Roburtt het volgende:
maar ik ga wss nietneets naa Leiden met 3 oktober, 4 oktober weer naar school..
Kermis als vermaak zien, wat voor boer ben je dan zeg.quote:Op zondag 25 september 2011 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kuch
Mensen die nooit Volendammer kermis
Mensen die nooit Beemster Feestweek
Mensen die nooit Amsterdam uitgaan
Nou, blijkbaar niet, dus leg maar uit.quote:Op zondag 25 september 2011 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik dacht dat dat op zo'n beetje iedere school werd uitgelegd met geschiedenis.
Mensen die niet snappen wat Volendammer kermis inhoudquote:Op zondag 25 september 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kermis als vermaak zien, wat voor boer ben je dan zeg.![]()
Net zoiets als het vieren van de jaarlijkse paardenmarkt op het dorp.
Tevens Flippiee, patatje dubbel zout. (als je begrijpt wat ik bedoel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |