Ja ik ga binnenkort die pagina fikkenquote:
Klasgenoten werden boos en dwongen je om een agenda te kopen?quote:Op zondag 25 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ga binnenkort die pagina fikken
@rez: klasgenoten werden boos en dwongen me.
nou zeg hoezoquote:Op zondag 25 september 2011 16:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ga binnenkort die pagina fikken
@rez: klasgenoten werden boos en dwongen me.
Hoezo zijn het allemaal Aziaten?quote:
Jaquote:Op zondag 25 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klasgenoten werden boos en dwongen je om een agenda te kopen?![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Jaze zeiden dat ik goede leerling moet worden
Ze zeggen ook elke dag: (naam), morgn dit straks dat ditdat niet vergeten he luie turrek
Grapjequote:
Als die gasten iets willen bereiken staan ze elke dag om 6 uur op en spelen ze gitaar/games/turnen/etc. tot 10 uur 's avonds. Raar volk.quote:
Ja echt hč, ik weet nog 1 hele goeie akoestische aziaat, veder weet ik alleen nog 1 goeie Europeaanquote:
beetje jammerquote:Op zondag 25 september 2011 16:55 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje
Maar ik ga alsnog vergeten he, dat weet ik nu al
Dat dénkt iedereen te weten omdat de media dat groot verspreid en als men over Volendam spreekt, ze meteen aan cocaine denken.quote:Op zondag 25 september 2011 16:51 schreef Ragboer het volgende:
Leg het dan uit Flippiee, maar kom dan niet met iets als "ja, maar dat moet je zelf meemaken". Als het zo bijzonder is, jouw kermis, dan kan je dat wel uitleggen.
Tevens Volendam = cocaīne. Dat weet iedereen. Ik denk dat jij het alleen niet doorhebt.
Oh ja, dat heb ik ook eens gehoord. Een ventje van 10 liep iedere dag een marathon voor 12 uur 's middags of zo.quote:Op zondag 25 september 2011 16:55 schreef TWP het volgende:
[..]
Als die gasten iets willen bereiken staan ze elke dag om 6 uur op en spelen ze gitaar/games/turnen/etc. tot 10 uur 's avonds. Raar volk.
En Polen dan?quote:Op zondag 25 september 2011 16:56 schreef coban het volgende:
Aziaten zijn hardste werkers op de wereld.
Jouw artikelen zijn ook zo recent he, 2002 en 2007. En nogmaals media heeft 'het probleem' enorm vergroot.quote:Op zondag 25 september 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
Flippiee:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/dossiers/dossier_paginas/jaaroverzicht_2002/)/components/actueel/rtlnieuws/2002/11_november/01/binnenland/cocaine-volendam.xml
http://kinderspul.blog.nl(...)-basisschool-coca-ne
Is al jaren bekend hoor. Volendam is cocaīnedorp. Misschien herken jij de kenmerken van drugsgebruik niet en zie je het daardoor niet.
Ja, alleen planten ze zich een beetje snel voort.quote:
Dude. Die naaien alleen mr.quote:
Hehequote:Op zondag 25 september 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, alleen planten ze zich een beetje snel voort.
oke sickquote:Op zondag 25 september 2011 16:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga dan tekening voor je maken oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |