awhquote:Op zondag 25 september 2011 17:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan zal het daaraan hebben gelegen. Wij hadden ook zo'n verschrikkelijke vent. Tenminste, het was meer zielig. Hij was al wat ouder met grijs haar maar hij probeerde zich wel onder de jongeren te scharen. Dus met zijn 'hippe' kakkerkleding en dan meelachen als mensen hem voor de gek hielden de hele tijd.
Wat is het probleem precies kippie?quote:Op zondag 25 september 2011 17:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nee ff serieus, ik weet gwn nniet wat ik moet doen nu![]()
We kunnen het proberen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat niveau dat er niet was zal er vanaf nu ook niet meer komen denk ik
quote:Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
donner van justitie , ik doe het samen met politie
Nou kijk, we hebben dus ecoboek in het engels. En we moeten dus lezen tot hoofdstuk 5 = 150 pagina's. Terwijl we gwn Nederlandse toets krijgen om de week met Nederlandse begrippen.quote:
Sowieso iets fout gegaan daar bij die metingen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen het proberen.
Laten we het hebben over die neutrino's die sneller dan het licht gingen.
Dan kom je er toch lekker niet, zeikerdquote:Op zondag 25 september 2011 17:44 schreef Ragboer het volgende:
1 ding, ik ga nooit meer naar de plaatselijke Marokkaanse eetschuur. Overal krijg je gewoon kip, wat is mis met lam? Als ik kip wil ga ik wel naar de poelier. Tevens heeft hij ook geen bier in zijn toko. Donder dan maar met je haatbaard.
Dus nu ga ik maar Grieks bestellen.
Dat is nog niet zeker. Ik ga de resultaten niet verwerpen of accepteren totdat ze de test herhaalt hebben en de gegevens opnieuw gecontroleerd hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 17:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Sowieso iets fout gegaan daar bij die metingen.
Dat is echt klote ja. Alles is het Engels in je op nemen en dan opeens vertalen. Dat gaat gewoon niet. En zeker als het dan zo veel isquote:Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nou kijk, we hebben dus ecoboek in het engels. En we moeten dus lezen tot hoofdstuk 5 = 150 pagina's. Terwijl we gwn Nederlandse toets krijgen om de week met Nederlandse begrippen.
Maar we moeten ook iets van 30 opdrachten maken ofzo en die komen er ook in? Is toch kapotvaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |