Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef Jmsls het volgende:
1 dennis bier 2 dennis bier 1, 2, 3, 4 denniiiiiiiiiis bier
[ afbeelding ]
Zou hij het geld wat die single opleverde niet aan een goed doel schenken om het vervolgens zelf te houden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef Jmsls het volgende:
1 dennis bier 2 dennis bier 1, 2, 3, 4 denniiiiiiiiiis bier
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pleur eens ff lekker op met die Vermegen kots![]()
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet het morgen ff terugkijken, maar volgende TT weer normaal aub ...
404.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 23 september 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)a7ce3be9c43e5c2e.mp4
doet t nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef pberends het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:18 schreef Veerboot het volgende:
Slecht nieuws!
Herstel René van der Gijp duurt nog "één tot twee maanden"
Tenenkrommend dat een halve gare en buitenstaander als Fred Siebelink wel even meent te kunnen vaststellen dat René een bipolaire stoornis heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:18 schreef Veerboot het volgende:
Slecht nieuws!
Herstel René van der Gijp duurt nog "één tot twee maanden"
Langeafstandspsychologie gaat nog eens heel groot worden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:03 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Tenenkrommend dat een halve gare en buitenstaander als Fred Siebelink wel even meent te kunnen vaststellen dat René een bipolaire stoornis heeft.
Jaap Stamcaféquote:
Hij doet het inmiddelsquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef pberends het volgende:
Nee. Ook de diverse inschattingen die te lezen zijn, zeggen niet zoveel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is het al duidelijk wanneer Gijp terug komt?
Herstel René van der Gijp duurt nog "één tot twee maanden" dus, maar het blijft allemaal wat vaag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is het al duidelijk wanneer Gijp terug komt?
Maar ze zeiden bij VI toch dat ie volgende week terug zou komen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:00 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Nee. Ook de diverse inschattingen die te lezen zijn, zeggen niet zoveel.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar ze zeiden bij VI toch dat ie volgende week terug zou komen?
Nogmaals, leesquote:
even. Gaat langer duren dan ze twee weken geleden dachten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:31 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Herstel René van der Gijp duurt nog "één tot twee maanden" dus, maar het blijft allemaal wat vaag.
Het probleem is dat al die gasten zich baseren op bullshit. Het zegt vrijwel niets over het moment van terugkeer als een leek zegt dat hij wel opgewekt aan de telefoon klonk en dat hij een Manolev-momentje sms't zegt zo mogelijk nog minder.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef Veerboot het volgende:
even. Gaat langer duren dan ze twee weken geleden dachten.
Gijp zei zelf dat hij binnen twee-drie weken weer het ventje zou zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:28 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat al die gasten zich baseren op bullshit. Het zegt vrijwel niets over het moment van terugkeer als een leek zegt dat hij wel opgewekt aan de telefoon klonk en dat hij een Manolev-momentje sms't zegt zo mogelijk nog minder.
Ben bang dat Iwan verboden heeft dit uit te zenden? Anders had het er al lang ingezeten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:16 schreef bascross het volgende:
Was een aardig showtje, geen topshow, maar niets mis mee! Ik mis alleen dat fragment van Iwan als kraker.
En vervolgens blijkt ook zijn 'inschatting' niet te kloppen, wat ook weinig verrassend is. In plaats van dat al die koekebakkers eromheen daar nou van hadden geleerd...quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gijp zei zelf dat hij binnen twee-drie weken weer het ventje zou zijn.
Ze mogen de gastenpoel wel eens uitbreiden. Iwan is af en toe niet erg, maar je moet 'm niet als vaste vervanger aanstellen. Hij zit er meer omdat hij weinig zegt misschienquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef Jmsls het volgende:
Ik vind toch Iwan niet zo heel erg nu, hij doet anders als ik verwachte.
Dit is jouw manier om op subtiele wijze voor een terugkeer van Fons de Poel te pleiten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze mogen de gastenpoel wel eens uitbreiden. Iwan is af en toe niet erg, maar je moet 'm niet als vaste vervanger aanstellen. Hij zit er meer omdat hij weinig zegt misschien.
Ik zeg: Jakhals Erik weer een keer terug.
Jakhalsquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:53 schreef pberends het volgende:
Ik mis Wouter Bos, met zijn nonchalante stijl. Jullie niet dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze mogen de gastenpoel wel eens uitbreiden. Iwan is af en toe niet erg, maar je moet 'm niet als vaste vervanger aanstellen. Hij zit er meer omdat hij weinig zegt misschien.
Wouter Bos had niets te melden, behalve algemene open deuren intrappen, en was altijd "zogenaamd ontspannen" terwijl hij juist erg zenuwachtig was om te falen in VI. Daarom is hij er ook mee gestopt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik mis Wouter Bos, met zijn nonchalante stijl. Jullie niet dan?
Nonsense.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Wouter Bos had niets te melden, behalve algemene open deuren intrappen, en was altijd "zogenaamd ontspannen" terwijl hij juist erg zenuwachtig was om te falen in VI. Daarom is hij er ook mee gestopt.
Bos is een redelijke acteur, maar hij zat daar echt niet op zijn gemak. Bang om door de mand te vallen omdat hij alleen basale kennis van voetbal heeft. Overigens hoort Bos sowieso niet in het programma thuis. Net zoals Knevel en John de Mol er niet in passen en al helemaal niets toevoegen.quote:
+ Jakhalsquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Bos is een redelijke acteur, maar hij zat daar echt niet op zijn gemak. Bang om door de mand te vallen omdat hij alleen basale kennis van voetbal heeft. Overigens hoort Bos sowieso niet in het programma thuis. Net zoals Knevel en John de Mol er niet in passen en al helemaal niets toevoegen.
Mij niet. Vreselijk mannetje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Peter R de Vries zou me wel geweldig lijken.
Misschien voor een half uurtje om Johan en Peter ordinair te zien ruzieen op tv.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Anderhalf uur!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:26 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Misschien voor een half uurtje om Johan en Peter ordinair te zien ruzieen op tv.
Dan krijg je zo'n eenmalige Van Hanegem-uitzendingquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Jakhals is prima voor af en toe, zeker als het gewoon Eredivisie-voetbal betreft.quote:
Mwah heeft er beroerd weinig kijk op en ik vind het verder ook geen prettig persoon.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Jakhals is prima voor af en toe, zeker als het gewoon Eredivisie-voetbal betreft.
Omdat ie timide is?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind Iwan wel en toevoeging aan het programma eigenlijk.
Heertje heeft een aparte kijk op het leven, dus over veel onderwerpen die voorbij komen kan hij dan interessant uit de hoek komen. En dat zorgt meestal wel voor hilariteit, dus opzich een goede gast (maar niet te vaak aub).quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Tijl vind ik ook altijd wel leuk!
Raoul Heertje kan ik ook wel naar luisteren trouwens, weet niet heel veel van voetbal, maar heeft wel leuke humor.
Die andere kijk zorgt wel voor discussie, en verder doet die Jakhals prima meequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah heeft er beroerd weinig kijk op en ik vind het verder ook geen prettig persoon.
Ik heb liever kennis dan dom gewauwel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Die andere kijk zorgt wel voor discussie, en verder doet die Jakhals prima mee.
Het is wel jammer dat hij vaak alleen maar een tegengestelde mening uitspreekt om dwars te doen en vervolgens met veel onzin komt. Soms is het wel vermakelijk, maar overall zie ik hem liever niet aanschuiven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Die andere kijk zorgt wel voor discussie, en verder doet die Jakhals prima mee.
Kijk mij eens tegen de grote Johan Derksen ingaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:40 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat hij vaak alleen maar een tegengestelde mening uitspreekt om dwars te doen en vervolgens met veel onzin komt. Soms is het wel vermakelijk, maar overall zie ik hem liever niet aanschuiven.
Hij blijft toch altijd een beetje die onbenullige, schreeuwerige Tukker.
Je zou het niet van hem verwachten, maar niemand minder dan Iwan van Duren heeft het al vaker gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:53 schreef Jmsls het volgende:
Nou dit seizoen is nog niemand tegen Derksen ingegaan.
Moet je dan niet slechts basale kennis hebben om bij VI mee te lullen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Bos is een redelijke acteur, maar hij zat daar echt niet op zijn gemak. Bang om door de mand te vallen omdat hij alleen basale kennis van voetbal heeft.
Hij had het niet over JD.....quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kijk mij eens tegen de grote Johan Derksen ingaan.
Nee we hadden het over Jakhals Erik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij had het niet over JD.....
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij had het niet over JD.....
Wat een fucktard.quote:In de eerste break kwam hij vragen of het geen idee was dat we gingen wisselen en in het derde bedrijf schoof hij bijna op schoot om zoveel mogelijk in het beeld van de camera te komen..
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:17 schreef NJ het volgende:
Ohja, wat me nog het meest verbaasde, dat nummer wat Danny Vera aan het einde van de uitzending speelt is eerder opgenomen! Ik had het niet eens door, ze waren aan het opruimen en ineens zie ik in m'n ooghoek op die tv van RTL 7 dat hij daar vrolijk staat te swingen.!
moet je een soort van entree betalen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:10 schreef NJ het volgende:
Het was gisteren leuk om er een keer bij aanwezig te zijn!
Wel apart om aan de andere kant te zitten, maar prachtig om mee te maken. Wat ik altijd dacht was dat je door de opnameleider in het publiek geplaatst werd, maar we moesten meelopen, die man zei 'dit is de studio' en vervolgens kon iedereen een eigen plek gaan zoeken. Ik ging in eerste instantie pal achter Derksen zitten, maar we moesten vanwege een lege stoel een stukje opschuiven waardoor ik net buiten beeld kwam te zitten. De meid met wie ik was, was degene die jullie de hele uitzending naast Johan gezien hebben (dus ik had de stoel goed uitgekozen).
Voordat de uitzending begint legt de opnameleider uit wat er allemaal gaat gebeuren. Het is live, dus alle telefoons moeten uit. Als je zwaait naar mama, zwaaien wij jou uit. Naar het toilet kan in de reclameblokken en je mag niet op het podium lopen waar de tafel staat. Het standaardriedeltje dus.
Op twee grote schermen achter de camera's zie je de beelden die de regie gebruikt en eronder staat een kleinere tv die afgestemd is op RTL7. Er zit een seconde of 7 á 10 vertraging in. Als eerste kwamen Johan en Johan aan, daarna Iwan en als laatste Genee. Die kwam pas aan toen Dany Vera begon te spelen en stond meteen weer op. Toen hij in beeld kwam zat hij net een seconde of drie.
Zoals gezegd zat ik net buiten beeld van Johan, maar bij een aantal overzichtsshots ben ik toch in beeld gekomen. Ik zat rechts van die meid die bij Johan in beeld was en links van haar zat een jongen die echt op tv wilde komen. In de eerste break kwam hij vragen of het geen idee was dat we gingen wisselen en in het derde bedrijf schoof hij bijna op schoot om zoveel mogelijk in het beeld van de camera te komen..
Tijdens de reclame schoten Johan Derksen, Wilfred en Iwan gelijk van tafel. Derksen ging nog wel zitten op een paar stoelen buiten beeld, Genee en Iwan verlieten de studio. Boskamp bleef gewoon aan tafel zitten en ging de krant lezen. Wij bleven gewoon zitten, hooguit even de benen strekken, en beide Johannen waren gewoon aanspreekbaar voor het publiek en maakte gewoon een praatje.
Als het reclame is, dan lopen de dames van de productie rond met fris en bier. Het bier was overigens niet te zuipen. Het was al dood voordat het bij je kwam en er zat totaal geen prik in. Had ik niet verwacht..
Na afloop kan je er voor kiezen om te blijven zitten voor de Jupilerleage. Normaal gesproken kan je pas weg als de eerste samenvattingen beginnen, maar nu waren er kennelijk ongeplande reclames tussen gekomen en wat technische dingen, waardoor het langer duurde en we direct weg konden. Wij hadden geen zin in de Jupilerleage en hadden dus besloten om te gaan. In de tijd dat we aan het wachten waren, heb ik nog wel even twee woorden met Genee gewisseld over het stemmen op de televizierring. Hij had te horen gekregen dat het heel ingewikkeld was en vroeg daar wat over aan het publiek. Dat was wel positief, want daarvoor had je echt het idee dat het publiek gewoon bewegend behang is voor ze (wat natuurlijk volkomen logisch is).
Al met al een erg leuke ervaring. Vanavond even terugkijken en dan zal ik een screencap posten waar je me op zag zitten..
Nope. Enkel aanmelden op de site. Wij moesten een paar maanden wachten (eind april ingevuld, begin juli werden we teruggemaild), maar die jongen naast ons had zich in december vorig jaar opgegeven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je een soort van entree betalen?
Triest ook dat dergelijke figuren niet doorhebben dat het enorm lame is om daar moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:23 schreef GGMM het volgende:
Tof om te lezen. Leuk dat je erbij was.
Triest dat figuur dat per se in beeld wil komen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |