quote:
Remlof FOK!t tijdens meets altijd gewoon doorquote:
kom en je ervaart hetquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Wat is een echt ranzige FOK!meet...
Voor HW moet je sowieso bang zjinquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor de combi HW en ranzig...
Neuh, dat valt wel meequote:Op vrijdag 23 september 2011 08:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor HW moet je sowieso bang zjin.
Hmm, ok, nou, misschien kom ik dan wel langs. Want HW is wel tofjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou dan, een ranzige HW is minder gevaarlijk dan een zich gedragende HW.
Je mag bij mij blijven logerenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:05 schreef Sjeen het volgende:
Amsterdam... dan moet ik om 10 uur weer in de trein zitten.
of je rijdt een paar uur later met mij mee in de trein naar Den Haag terug en slaapt bij mij als je in A'dam niet kan crashenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:05 schreef Sjeen het volgende:
Maar wat nou als je niet leuk bentquote:
Eerder als gele sneeuw.quote:
heb al n feest zie ik, gaat m niet worden dusquote:Op zondag 25 september 2011 12:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
kwestie van je agenda blokken voor die dag
quote:Op zondag 25 september 2011 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb al n feest zie ik, gaat m niet worden dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Nee, niemand is angetrokken tot een ranzige meet met al het rood en blauws Bart!
We worden al genoeg genaaid door mods
Inderdaad, kutmods ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dan weet ik zeker dat ik je ook daadwerkelijk zie!quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 20:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik je ook daadwerkelijk zie!
dat!quote:Op zondag 25 september 2011 21:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
de ultieme kans voor users om hun mods te ontmoeten
Je had gisteren je kansquote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom. Mits Nikky een strakke broek zonder ondergoed draagt.
Ik was werkenquote:
Gisteren had je het andersom, alleen ondergoed, zonder broek. Dat was niet wat Bio wilde zien.quote:
Tis maar wat je liever hebt.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Nee, niemand is angetrokken tot een ranzige meet met al het rood en blauws Bart!
We worden al genoeg genaaid door mods
Er zijn idd genoeg users goed genaaid door mods, true thaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Remlof kwam tot zeven geloof ikquote:Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn idd genoeg users goed genaaid door mods, true tha.
I lost countquote:Op zondag 25 september 2011 21:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Remlof kwam tot zeven geloof ik
Jij?
Je bent nog jong, my padawanquote:
Bijna 30quote:
Dat zeg ikquote:
Ssssssstquote:Op zondag 25 september 2011 21:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Remlof kwam tot zeven geloof ik
Jij?
Alsof ze dat bij andere meets niet konden.quote:Op zondag 25 september 2011 21:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
de ultieme kans voor users om hun mods te ontmoeten
Dat is pas goed nieuwsquote:Op zondag 25 september 2011 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN...... ik ga waarschijnlijk weer achter de bar werken op het Leidseplein, naast mijn gewone werk.
Dan heb je nog een maand om een afspraak bij een plastisch chirurg te regelen.quote:Op zondag 25 september 2011 12:32 schreef Bart het volgende:
Stormlooptopic.
[..]
Maar wat nou als je niet leuk bent.
Waterhole?quote:Op zondag 25 september 2011 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Al ben ik inmiddels gewoon 28, puur en alleen omdat meiden op 2 continenten dat de heletijd gokken
.
EN...... ik ga waarschijnlijk weer achter de bar werken op het Leidseplein, naast mijn gewone werk.
leuke onbedoelde woordspeling!quote:Op maandag 26 september 2011 02:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had graag weer eens in amsterdam op straat geslapen of op een barkruk of in een gracht gekotst, maar de datum komt me alleen erg beroerd uit...
Het ziet er naar uit dat het zo'n meeting wordtquote:Op maandag 26 september 2011 02:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had graag weer eens in amsterdam op straat geslapen of op een barkruk of in een gracht gekotst, maar de datum komt me alleen erg beroerd uit...
Is het nou de bedoeling dat we hier allemaal onze leeftijd neer gaan plempen?quote:Op maandag 26 september 2011 01:57 schreef Ole het volgende:
Fuck it ben42 en re en mb zijn getrouwd. So what?
Als ik er dan werk, dan gaan we daar niet heen hoorquote:Op maandag 26 september 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga proberen die datum vrij te houden, ben benieuwd naar die kroeg.
Ga daar dan ook niet werken. Je bent nog veel te jong voor een midlifecrisisquote:Op maandag 26 september 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik er dan werk, dan gaan we daar niet heen hoor.
Neuh...quote:Op maandag 26 september 2011 09:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het nou de bedoeling dat we hier allemaal onze leeftijd neer gaan plempen?
Hey, ik ben gevraagdquote:Op maandag 26 september 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga daar dan ook niet werken. Je bent nog veel te jong voor een midlifecrisis
Sja, timing is a bitchquote:Op maandag 26 september 2011 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
*snik*
Een ranzige HW-meet en precies als ik eens een weekendje weg ben...
't Is allemaal al weer te lang geleden. 7 jaar!![]()
Hoog tijd voor een semi-rock meet.Helaas dus...
Waterhole? Komen wel wat Fok!kers hoorquote:Op maandag 26 september 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik ben gevraagd.
Maar deze tent is niet geschikt voor FOK!meets denk ik.
Ja, ik weetquote:Op maandag 26 september 2011 09:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Waterhole? Komen wel wat Fok!kers hoor
quote:Op maandag 26 september 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar met een hele groep doorgeslagen FOK!kers gaat de Hell's angel flippen denk ik
.
Sowieso is de tent veels te druk om met een hele grote groep een beetje bij elkaar te kunnen zitten/staan. Dan is op tijd de ierse pub ernaast charteren makkelijkerquote:
kijk eens naar het user ID van HW en kijk eens sinds wanneer Castle bestaat... nah no matchquote:Op maandag 26 september 2011 11:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
Heatwave. 2 vraagjes
Dat blondje met die blauwe ogen. Jouwes? (i'd hid that!)
Je naam, komt dat van Castle?
Gr Gr
Wat leuk, wanneer begin je?quote:
Klinkt goed he?quote:
Idd, modjes zijn geen FOK!kersquote:Op maandag 26 september 2011 12:06 schreef Trollscience het volgende:
Meer een MOD-meet dan een FOK!meet.
Zegt niks, ook onder de mods lopen kutusers rond. Jammer eigenlijk, anders was dit gegarandeerd een kwaliteitsmeet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:06 schreef Trollscience het volgende:
Meer een MOD-meet dan een FOK!meet.
Zonder namen zegt die post natuurlijk niets he.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zegt niks, ook onder de mods lopen kutusers rond. Jammer eigenlijk, anders was dit gegarandeerd een kwaliteitsmeet.
Als je een mod "kutuser" noemt, is dat crewbash. Resultaat = ban.quote:Op maandag 26 september 2011 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder namen zegt die post natuurlijk niets he.
Er zijn ook andere manieren om te verwoorden dat je iemand niet zo magquote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je een mod "kutuser" noemt, is dat crewbash. Resultaat = ban.
Daarom is HeatWave's post niet van toepassing.
Ja, zo werkt het iddquote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, niet 100%, maar jij hoeft ook geen topics te modden etcquote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik maak een constatering. Mods zijn geen gewone users.
Zie je me zeggen dat daar iets mis me is?quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet 100%, maar jij hoeft ook geen topics te modden etc. Voor wat hoort wat
.
Voorlopig misschien, omdat ik nou eenmaal veel crew ken, en die op de TT afkomenquote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zie je me zeggen dat daar iets mis me is?
All I'm saying is dat het meer een modmeet is dan een FOK!meet
Jij bijvoorbeeld. Niks anders dan een ONZ user met een kleurtje.quote:Op maandag 26 september 2011 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder namen zegt die post natuurlijk niets he.
dat weet iedereen toch al..quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
het is een openbare meeting, waarbij ik iedereen uitnodig om eens langs tekomen om te zien dat modjes dus ook net mensen zijn.
True, true, maar dan wel zo eentje die nooit in ONZ komt.quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld. Niks anders dan een ONZ user met een kleurtje.
Als een blauw zich als user gedraagt, zal ik hem/haar ook als user behandelen. Als ik in zijn/haar subforum me misdraag en diezelfde blauw zegt daar wat van, zeg ik ja en amen, en doe ik wat diegene wil.quote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voor soortgelijke opmerkingen kreeg ik notesquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld. Niks anders dan een ONZ user met een kleurtje.
Zullen we het weer over zuipen en ranzigheden hebben?quote:Op maandag 26 september 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een blauw zich als user gedraagt, zal ik hem/haar ook als user behandelen. Als ik in zijn/haar subforum me misdraag en diezelfde blauw zegt daar wat van, zeg ik ja en amen, en doe ik wat diegene wil.
Het is helaas zo dat je de ONZ-achtige posters daar niet binnen kunt houden.quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
True, true, maar dan wel zo eentje die nooit in ONZ komt.
Ja baas (kijk, HW, blauw, in zijn subforum. Als hij het in Singles had gezegd, had ik hem verteld dat hij mijn blauwe ballen kon likken. Dat is het verschilquote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zullen we het weer over zuipen en ranzigheden hebben?.
wat een raar idee, een gastenlijst.quote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
Modjes net mensen.
Er staat trouwens op de site van het cafe in de OP iets over gastenlijsten etc.
We moeten maar ff kijken hoeveel animo er dan is..... anders wijken we uit in de buurt, genoeg te doen daarquote:Ivm de drukte op zaterdag raden wij groepen aan om op tijd te komen.
Ook bestaat de mogelijkheid om jezelf op onze gastenlijst te plaatsen. Je kan maximaal 4 plekken reserveren. Je hoeft dan niet te wachten als er een rij staat. (de gastenlijst is nog in een test fase)
Dat ene karaokeding?quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten maar ff kijken hoeveel animo er dan is..... anders wijken we uit in de buurt, genoeg te doen daar.
Ja, daarom, komt wel goedquote:Op maandag 26 september 2011 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ene karaokeding?
Npu ja, Zeedijk had genoeg
Da's wel vrij karig.quote:Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
Yvonne krijgt wel nog steeds een Leffe van me.
Niet als mensen gewoon weer vrolijk mee gaan postenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:28 schreef Re het volgende:
het,e na het initiele enthousiaste idee, vervolg dipje?
Tenzij autoquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:05 schreef Sjeen het volgende:
qua reistijd is londen dichterbij vanuit udenquote:
Ja, zuid Limburg is veel mooier en ligt ook veel centraler. Vanuit Europa gezien dan.quote:
Mja, maar met zijn vieren in een auto door de kanaaltunnel, dat moet toch te betalen zijn?quote:
Omdat ik er woonquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, kunnen we wel bijdehand gaan doen en zulks. Maar waarom niet Utrecht om Amersfoort?
Check de TT!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, kunnen we wel bijdehand gaan doen en zulks. Maar waarom niet Utrecht om Amersfoort?
HW on tour, misschien ook maar weer eens doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check de TT!
Nu kan Heatwave overigens prima ranzig doen op andere locaties dan Amsterdam.![]()
Maar toch...
Sodeteringstraal een eind op zeg met je utrecht en amersfoort . Als jij een meet wilt daar organiseer je hem zelf maar, lapzwans.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
Ik moest srsly 2 keer kijken om je te herkennen op Re en MB's weddingpics.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HW on tour, misschien ook maar weer eens doen.
het is gelukkig ook pas tig jaar geleden dat we elkaar gezien hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moest srsly 2 keer kijken om je te herkennen op Re en MB's weddingpics.![]()
Het is je vergeven hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, nou dat niet. Of toch wel... Geen idee eig.![]()
Maar toch, ik zag je naam op FB voorbij komen en moest even terugzoemen om je te vinden in die groep.![]()
Shame on me huh!![]()
Goh, wat ergquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet of je op die Fok jubileum meet was...
Ik weet het welquote:
Ik ook, maar geen idee waarom ik me verplicht zou voelen om antwoord te geven eigenlijkquote:
We hebben die dag in elk geval geknuffeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar geen idee waarom ik me verplicht zou voelen om antwoord te geven eigenlijk.
Zoals elke dag waarop we elkaar zienquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef nikky het volgende:
[..]
We hebben die dag in elk geval geknuffeld
Zoals 29 oktober 2011quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals elke dag waarop we elkaar zien.
Anders ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Zoals 29 oktober 2011
Ik verheug mij er nu al op.
niet van dat te kleffe hequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Zoals 29 oktober 2011
Ik verheug mij er nu al op.
HW geeft jou toch ook wel een knuffel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet van dat te kleffe heDat kan mijn tere hartje niet aan
Ga je nou weg irritantje?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gave aktie, een meet in GC gooien, maar iemand die geen kleur heeft eerst negeren en dan wegediten.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet van dat te kleffe heDat kan mijn tere hartje niet aan
HW geeft mij elke meet weer knuffelsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
HW geeft jou toch ook wel een knuffel?
quote:
Ik hoop dat ik er ook een krijg als ik komquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
HW geeft mij elke meet weer knuffels
Tuurlijk, laat ik maar weggaan voor ik zeg wat ik tegen een normale kutuser zou zeggen, een ban krijgen wegens crew bashen voor zoiets onbenuligs als dit is ook niets.quote:
toon eens wat meer respect voor het gezag, schobbejak!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat ik maar weggaan voor ik zeg wat ik tegen een normale kutuser zou zeggen, een ban krijgen wegens crew bashen voor zoiets onbenuligs als dit is ook niets.
Tsjongejonge zeg! Stel je eens niet zo vreselijk aan zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat ik maar weggaan voor ik zeg wat ik tegen een normale kutuser zou zeggen, een ban krijgen wegens crew bashen voor zoiets onbenuligs als dit is ook niets.
Heel verstandig want je hebt verder geen enkel argument behalve dat je iets van me wil weten, en ik zie niet in waarom ik verplicht zou zijn om je te antwoorden. Jij wel dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Like dhuhquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook maar een normale kutuser, maar HW is altijd wel lief tegen mij!
Het gezag heeft volgens mij net gezegd dat ik 1 keer hier mocht zeggen wat ik bedoelde, als ik daarna maar wegbleefquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toon eens wat meer respect voor het gezag, schobbejak!
je hebt het over een jubileummeet, het hoeveelste jubileum bedoel je dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Het gezag heeft volgens mij net gezegd dat ik 1 keer hier mocht zeggen wat ik bedoelde, als ik daarna maar wegbleefMaar als ik dat doe, wordt ik natuurlijk alleen maar verder Calimero genoemd enzo, dus dat heeft weinig zin.
Ik zag dit topic, meende met HW gekletst te hebben tiijdens de jubileummeet, bedacht dat die meet gezellig was ondanks dat ik er ook maar weinig mensen kende...en stelde dus een vraag om te zien of we inderdaad ooit gepraat hadden. Maar dat was kennelijk raar. Het zal wel...
ik heb 'm zien staan op een foto van die meet dus hij was er welquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
10 jarige, dit of vorig jaar in Wierden, georganiseerd door Oksel. Weet het ook niet meer zeker, het was warm, dus het zal wel vorige zomer zijn geweest.
Ik niet iig, ben dan net in China.quote:
Too badquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:14 schreef static het volgende:
[..]
Ik niet iig, ben dan net in China.
Nee, wedstrijd fluiten en spelenquote:
Ach, dat is maar een kleine stapquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb toestemming van ErwinRommel om dames op de bek te nemen tijdens de meet... dus kom maar op!
Beter dan 5 uur treinen of auto zittenquote:
Je mag wel blijven slapen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Beter dan 5 uur treinen of auto zitten
Zijn wij er ook bij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daweetiknie!quote:
Mij te link, jij bij mij thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik had ook iets anders die dag, maar daar wilde ik alleen heen met maat x, en die gaat niet. Dus ik kom langs. Moet alleen nog wel iets regelen qua slaapplek. De trein naar de barbaarse gebieden gaat al weer veel te vroeg.
Q heeft het ook overleefdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij te link, jij bij mij thuis.
Noem je dat leven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q heeft het ook overleefd
Maar nee, dat had ik ook wel verwacht. Hoeveel makkelijke vrouwen (en/of mannen) komen er?
Anders zien we tegen die tijd nog welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan ws. wel een goedkoop plekkie op de Bilderdijkstraat rogelen
Ik zie het allemaal wel. Lijkt me wel tof
Haha okquote:
Je gaat op de "zie je er komen ook lekkere wijven" lijstquote:
Ik wou eerst gewoon een van je foto's plaatsen, maar okquote:
Laat ze maar wat moeite doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou eerst gewoon een van je foto's plaatsen, maar ok.
Misschien!quote:
Er komen al 3 man?quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:38 schreef remlof het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een echt ranzige FOK!meet.
Dat zijn we Heatwave gewoon verschuldigd.
Dus, hou zaterdag 29 oktober vrij en we gaan helemaal los.
Waar? In Amsterdam in Café Casablanca
Hoe meer leuke mensen, hoe beter!
Komers:
HeatWave
remlof
yvonne
Zie je er komen ook lekkere wijven
Fotoboek van MissBliss
En Detlev komt ook mee.quote:
Vast meer, we updaten de lijst nog wel voor die tijdquote:
Er zijn al veel meer toezeggingen, maar ondanks de enorme hoeveelheid blauw, donkerblauw, rood, paars en groen in het topic, neemt niemand de moeite om de TT te updatenquote:
Even uit de losse pols gedaan zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn al veel meer toezeggingen, maar ondanks de enorme hoeveelheid blauw, donkerblauw, rood, paars en groen in het topic, neemt niemand de moeite om de TT te updaten
Stoer, alsof we zelf geen beschamende foto's kunnen makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef Northside het volgende:
Ik ben die avond een paar straten verderop. Dus ik kom even binnenlopen, maak van iedereen beschamende foto's, en loop dan weer terug naar mijn eigen feestje. Foto's zijn 30 oktober op Fok terug te vinden.
Maken wel, plaatsen waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Stoer, alsof we zelf geen beschamende foto's kunnen maken.
Wat wil je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Maken wel, plaatsen waarschijnlijk niet.
Oh, echt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb me even koest gehouden, want het leek er even op dat ik in het buitenland zou zitten dat weekend.
Maar ik kom toch
Bubblesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:38 schreef Rebubbled het volgende:
Hush hush little kittens. Wel even vrolijk blijven.
Ik woon in Amsterdam, ik ken Heatwave irl. Misschien kom ik wel!
Niet echt heel universeel toegankelijk he?quote:
Wat is er zo bijzonder aan 'cave' dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt heel universeel toegankelijk he?.
Dan is de Waterhole beter lijkt me.
Donker ondergronds metal-cafequote:Op maandag 17 oktober 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan 'cave' dan?
metal-cafe geeft eigenlijk al aan donker en ondergronds he. Net als Cave trouwensquote:
Niet zoveel, maar het is nou niet een plek waar iedereen zich thuisvoeltquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
metal-cafe geeft eigenlijk al aan donker en ondergronds he. Net als Cave trouwens
En wat is er mis met dat eigenlijk. SLAYER \m/
Jammer dan voor de mooiboysquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar het is nou niet een plek waar iedereen zich thuisvoelt.
Ik dacht eerder aan de tere poppetjesquote:
oe, terre poppetjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de tere poppetjes.
We zien het wel allemaal tegen die tijd.
Je, je weet wel, remlof, biogarde etcquote:
Slank, niet al te grote tieten, kekker kontje. Of redelijk slank, beetje breed, ruw uiterlijk en een flinke klabats.quote:
Sinds wanneer maakt dat jou wat uit?quote:
Alweer een paar jaar hoor. Ik heb mijn lelijke (dikke) wijven periode gehadquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat jou wat uit?.
Nee, gaat voornamelijk gezellig en ranzig worden, niets voor jouquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Is dit een beetje de moeite waard om heen te gaan?
Remlof voldoet aan de eerste criteria, dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slank, niet al te grote tieten, kekker kontje. Of redelijk slank, beetje breed, ruw uiterlijk en een flinke klabats.
De eerste criteria moet dan dus nog bij: van het vrouwelijks geslacht. Als er mensen zijn die te dom zijn om dat te begrijpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Remlof voldoet aan de eerste criteria, dus.
owquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gaat voornamelijk gezellig en ranzig worden, niets voor jou.
Hé, het zijn jouw criteria hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De eerste criteria moet dan dus nog bij: van het vrouwelijks geslacht. Als er mensen zijn die te dom zijn om dat te begrijpen.
Na een paar bier weet je je eigen criteria toch niet meer manquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De eerste criteria moet dan dus nog bij: van het vrouwelijks geslacht. Als er mensen zijn die te dom zijn om dat te begrijpen.
Bedankt voor het complimentquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Remlof voldoet aan de eerste criteria, dus.
Bier geeft mannen ook tieten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tieten impliceert het eigenlijk al he.
Ha, daar ben je. Kun je het ook ff bevestigen?quote:
Wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ha, daar ben je. Kun je het ook ff bevestigen?
Dat je voldoet aan de criteria van babs.quote:
Gelul! Dat moet toch minstens 2x een paar bier zijn!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na een paar bier weet je je eigen criteria toch niet meer man.
Het is de ranzige FOK!meet toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn exact de dingen waar men aan denkt als men tieten zegt in een positieve context
De eerste die nu met 2 keer de helft komt gaat er subtiet afquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul! Dat moet toch minstens 2x een paar bier zijn!
Als het qua ranzigheid tussen jou en mij in ligt, moet het wel heel ranzig worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel te ranzig voor mij blijkbaar
Ben jij ranzig op de goede of op de verkeerde manier, dat is dan de vraag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel te ranzig voor mij blijkbaar
Prima! Trouwens Halloween in de Cave, helemaal minderquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt heel universeel toegankelijk he?.
Dan is de Waterhole beter lijkt me.
Zelf geloof ik op wel een goede manier.. maar dat is natuurlijk afhankelijk van de ontvangende partijquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef Duvel het volgende:
Ben jij ranzig op de goede of op de verkeerde manier, dat is dan de vraag.
Jij als gever bepaalt de ontvanger.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf geloof ik op wel een goede manier.. maar dat is natuurlijk afhankelijk van de ontvangende partij
Dat lijkt me ook niets neequote:Op maandag 17 oktober 2011 10:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Prima! Trouwens Halloween in de Cave, helemaal minder
Uiteraard.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat je voldoet aan de criteria van babs.
Geeft niet, er komt geheid een moment dat je uberhaupt niet meer denkt, en dan is het al te laatquote:
Zolang dat moment bij mij later komt dan bij jullie is er niets aan de handquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, er komt geheid een moment dat je uberhaupt niet meer denkt, en dan is het al te laat.
Ik drink Guinness, succesquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang dat moment bij mij later komt dan bij jullie is er niets aan de hand
Je bent zelf 33, ouwe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb even in zijn FoBo gekeken, en 1970 is veeeeeeeeeeeel te oud. I like my men young
Wat maakt dat uit? Ik ben zelf 33, val op vrouwen tussen de 25 en de 35, en op mannen tussen de 18 en 25quote:
Je wil gewoon een transseksueel van 25quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik ben zelf 33, val op vrouwen tussen de 25 en de 35, en op mannen tussen de 18 en 25
Moet lukken op FOK!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil gewoon een transseksueel van 25
Nee, dat dan juist weer nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil gewoon een transseksueel van 25
Mits grote lul, dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik ben zelf 33, val op vrouwen tussen de 25 en de 35, en op mannen tussen de 18 en 25
O, dat komt waarschijnlijk vanzelf wel op z'n pootjes terrecht.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:30 schreef HighLander het volgende:
[..]
O, dat komt waarschijnlijk vanzelf wel op z'n pootjes terrecht.
De toko waar heatje één van z'n eerste meets organiseerde is helaas vrij rap erna opgehouden te bestaan.
Maar of dat nou door de meet kwam of dat hij er iets mee te maken had lieten we altijd maar in het midden.
it's alive!
Blast from the past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |