Ik moest srsly 2 keer kijken om je te herkennen op Re en MB's weddingpics.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HW on tour, misschien ook maar weer eens doen.
het is gelukkig ook pas tig jaar geleden dat we elkaar gezien hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moest srsly 2 keer kijken om je te herkennen op Re en MB's weddingpics.![]()
Het is je vergeven hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, nou dat niet. Of toch wel... Geen idee eig.![]()
Maar toch, ik zag je naam op FB voorbij komen en moest even terugzoemen om je te vinden in die groep.![]()
Shame on me huh!![]()
Goh, wat ergquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet of je op die Fok jubileum meet was...
Ik weet het welquote:
Ik ook, maar geen idee waarom ik me verplicht zou voelen om antwoord te geven eigenlijkquote:
We hebben die dag in elk geval geknuffeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar geen idee waarom ik me verplicht zou voelen om antwoord te geven eigenlijk.
Zoals elke dag waarop we elkaar zienquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef nikky het volgende:
[..]
We hebben die dag in elk geval geknuffeld
Zoals 29 oktober 2011quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals elke dag waarop we elkaar zien.
Anders ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Zoals 29 oktober 2011
Ik verheug mij er nu al op.
niet van dat te kleffe hequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Zoals 29 oktober 2011
Ik verheug mij er nu al op.
HW geeft jou toch ook wel een knuffel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet van dat te kleffe heDat kan mijn tere hartje niet aan
Ga je nou weg irritantje?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gave aktie, een meet in GC gooien, maar iemand die geen kleur heeft eerst negeren en dan wegediten.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet van dat te kleffe heDat kan mijn tere hartje niet aan
HW geeft mij elke meet weer knuffelsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
HW geeft jou toch ook wel een knuffel?
quote:
Ik hoop dat ik er ook een krijg als ik komquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
HW geeft mij elke meet weer knuffels
Tuurlijk, laat ik maar weggaan voor ik zeg wat ik tegen een normale kutuser zou zeggen, een ban krijgen wegens crew bashen voor zoiets onbenuligs als dit is ook niets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |