quote:
Remlof FOK!t tijdens meets altijd gewoon doorquote:
kom en je ervaart hetquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Wat is een echt ranzige FOK!meet...
Voor HW moet je sowieso bang zjinquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor de combi HW en ranzig...
Neuh, dat valt wel meequote:Op vrijdag 23 september 2011 08:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor HW moet je sowieso bang zjin.
Hmm, ok, nou, misschien kom ik dan wel langs. Want HW is wel tofjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou dan, een ranzige HW is minder gevaarlijk dan een zich gedragende HW.
Je mag bij mij blijven logerenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:05 schreef Sjeen het volgende:
Amsterdam... dan moet ik om 10 uur weer in de trein zitten.
of je rijdt een paar uur later met mij mee in de trein naar Den Haag terug en slaapt bij mij als je in A'dam niet kan crashenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:05 schreef Sjeen het volgende:
Amsterdam... dan moet ik om 10 uur weer in de trein zitten.
Maar wat nou als je niet leuk bentquote:
Eerder als gele sneeuw.quote:
heb al n feest zie ik, gaat m niet worden dusquote:Op zondag 25 september 2011 12:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
kwestie van je agenda blokken voor die dag
quote:Op zondag 25 september 2011 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb al n feest zie ik, gaat m niet worden dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Nee, niemand is angetrokken tot een ranzige meet met al het rood en blauws Bart!
We worden al genoeg genaaid door mods
Inderdaad, kutmods ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dan weet ik zeker dat ik je ook daadwerkelijk zie!quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 20:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik je ook daadwerkelijk zie!
dat!quote:Op zondag 25 september 2011 21:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
de ultieme kans voor users om hun mods te ontmoeten
Je had gisteren je kansquote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom. Mits Nikky een strakke broek zonder ondergoed draagt.
Ik was werkenquote:
Gisteren had je het andersom, alleen ondergoed, zonder broek. Dat was niet wat Bio wilde zien.quote:
Tis maar wat je liever hebt.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Nee, niemand is angetrokken tot een ranzige meet met al het rood en blauws Bart!
We worden al genoeg genaaid door mods
Er zijn idd genoeg users goed genaaid door mods, true thaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Remlof kwam tot zeven geloof ikquote:Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn idd genoeg users goed genaaid door mods, true tha.
I lost countquote:Op zondag 25 september 2011 21:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Remlof kwam tot zeven geloof ik
Jij?
Je bent nog jong, my padawanquote:
Bijna 30quote:
Dat zeg ikquote:
Ssssssstquote:Op zondag 25 september 2011 21:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Remlof kwam tot zeven geloof ik
Jij?
Alsof ze dat bij andere meets niet konden.quote:Op zondag 25 september 2011 21:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
de ultieme kans voor users om hun mods te ontmoeten
Dat is pas goed nieuwsquote:Op zondag 25 september 2011 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN...... ik ga waarschijnlijk weer achter de bar werken op het Leidseplein, naast mijn gewone werk.
Dan heb je nog een maand om een afspraak bij een plastisch chirurg te regelen.quote:Op zondag 25 september 2011 12:32 schreef Bart het volgende:
Stormlooptopic.
[..]
Maar wat nou als je niet leuk bent.
Waterhole?quote:Op zondag 25 september 2011 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Al ben ik inmiddels gewoon 28, puur en alleen omdat meiden op 2 continenten dat de heletijd gokken
.
EN...... ik ga waarschijnlijk weer achter de bar werken op het Leidseplein, naast mijn gewone werk.
leuke onbedoelde woordspeling!quote:Op maandag 26 september 2011 02:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had graag weer eens in amsterdam op straat geslapen of op een barkruk of in een gracht gekotst, maar de datum komt me alleen erg beroerd uit...
Het ziet er naar uit dat het zo'n meeting wordtquote:Op maandag 26 september 2011 02:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had graag weer eens in amsterdam op straat geslapen of op een barkruk of in een gracht gekotst, maar de datum komt me alleen erg beroerd uit...
Is het nou de bedoeling dat we hier allemaal onze leeftijd neer gaan plempen?quote:Op maandag 26 september 2011 01:57 schreef Ole het volgende:
Fuck it ben42 en re en mb zijn getrouwd. So what?
Als ik er dan werk, dan gaan we daar niet heen hoorquote:Op maandag 26 september 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga proberen die datum vrij te houden, ben benieuwd naar die kroeg.
Ga daar dan ook niet werken. Je bent nog veel te jong voor een midlifecrisisquote:Op maandag 26 september 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik er dan werk, dan gaan we daar niet heen hoor.
Neuh...quote:Op maandag 26 september 2011 09:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het nou de bedoeling dat we hier allemaal onze leeftijd neer gaan plempen?
Hey, ik ben gevraagdquote:Op maandag 26 september 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga daar dan ook niet werken. Je bent nog veel te jong voor een midlifecrisis
Sja, timing is a bitchquote:Op maandag 26 september 2011 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
*snik*
Een ranzige HW-meet en precies als ik eens een weekendje weg ben...
't Is allemaal al weer te lang geleden. 7 jaar!![]()
Hoog tijd voor een semi-rock meet.Helaas dus...
Waterhole? Komen wel wat Fok!kers hoorquote:Op maandag 26 september 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik ben gevraagd.
Maar deze tent is niet geschikt voor FOK!meets denk ik.
Ja, ik weetquote:Op maandag 26 september 2011 09:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Waterhole? Komen wel wat Fok!kers hoor
quote:Op maandag 26 september 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar met een hele groep doorgeslagen FOK!kers gaat de Hell's angel flippen denk ik
.
Sowieso is de tent veels te druk om met een hele grote groep een beetje bij elkaar te kunnen zitten/staan. Dan is op tijd de ierse pub ernaast charteren makkelijkerquote:
kijk eens naar het user ID van HW en kijk eens sinds wanneer Castle bestaat... nah no matchquote:Op maandag 26 september 2011 11:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
Heatwave. 2 vraagjes
Dat blondje met die blauwe ogen. Jouwes? (i'd hid that!)
Je naam, komt dat van Castle?
Gr Gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |