Wat leuk, wanneer begin je?quote:
Klinkt goed he?quote:
Idd, modjes zijn geen FOK!kersquote:Op maandag 26 september 2011 12:06 schreef Trollscience het volgende:
Meer een MOD-meet dan een FOK!meet.
Zegt niks, ook onder de mods lopen kutusers rond. Jammer eigenlijk, anders was dit gegarandeerd een kwaliteitsmeet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:06 schreef Trollscience het volgende:
Meer een MOD-meet dan een FOK!meet.
Zonder namen zegt die post natuurlijk niets he.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zegt niks, ook onder de mods lopen kutusers rond. Jammer eigenlijk, anders was dit gegarandeerd een kwaliteitsmeet.
Als je een mod "kutuser" noemt, is dat crewbash. Resultaat = ban.quote:Op maandag 26 september 2011 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder namen zegt die post natuurlijk niets he.
Er zijn ook andere manieren om te verwoorden dat je iemand niet zo magquote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je een mod "kutuser" noemt, is dat crewbash. Resultaat = ban.
Daarom is HeatWave's post niet van toepassing.
Ja, zo werkt het iddquote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, niet 100%, maar jij hoeft ook geen topics te modden etcquote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik maak een constatering. Mods zijn geen gewone users.
Zie je me zeggen dat daar iets mis me is?quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet 100%, maar jij hoeft ook geen topics te modden etc. Voor wat hoort wat
.
Voorlopig misschien, omdat ik nou eenmaal veel crew ken, en die op de TT afkomenquote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zie je me zeggen dat daar iets mis me is?
All I'm saying is dat het meer een modmeet is dan een FOK!meet
Jij bijvoorbeeld. Niks anders dan een ONZ user met een kleurtje.quote:Op maandag 26 september 2011 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder namen zegt die post natuurlijk niets he.
dat weet iedereen toch al..quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
het is een openbare meeting, waarbij ik iedereen uitnodig om eens langs tekomen om te zien dat modjes dus ook net mensen zijn.
True, true, maar dan wel zo eentje die nooit in ONZ komt.quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld. Niks anders dan een ONZ user met een kleurtje.
Als een blauw zich als user gedraagt, zal ik hem/haar ook als user behandelen. Als ik in zijn/haar subforum me misdraag en diezelfde blauw zegt daar wat van, zeg ik ja en amen, en doe ik wat diegene wil.quote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voor soortgelijke opmerkingen kreeg ik notesquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld. Niks anders dan een ONZ user met een kleurtje.
Zullen we het weer over zuipen en ranzigheden hebben?quote:Op maandag 26 september 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een blauw zich als user gedraagt, zal ik hem/haar ook als user behandelen. Als ik in zijn/haar subforum me misdraag en diezelfde blauw zegt daar wat van, zeg ik ja en amen, en doe ik wat diegene wil.
Het is helaas zo dat je de ONZ-achtige posters daar niet binnen kunt houden.quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
True, true, maar dan wel zo eentje die nooit in ONZ komt.
Ja baas (kijk, HW, blauw, in zijn subforum. Als hij het in Singles had gezegd, had ik hem verteld dat hij mijn blauwe ballen kon likken. Dat is het verschilquote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zullen we het weer over zuipen en ranzigheden hebben?.
wat een raar idee, een gastenlijst.quote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
Modjes net mensen.
Er staat trouwens op de site van het cafe in de OP iets over gastenlijsten etc.
We moeten maar ff kijken hoeveel animo er dan is..... anders wijken we uit in de buurt, genoeg te doen daarquote:Ivm de drukte op zaterdag raden wij groepen aan om op tijd te komen.
Ook bestaat de mogelijkheid om jezelf op onze gastenlijst te plaatsen. Je kan maximaal 4 plekken reserveren. Je hoeft dan niet te wachten als er een rij staat. (de gastenlijst is nog in een test fase)
Dat ene karaokeding?quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten maar ff kijken hoeveel animo er dan is..... anders wijken we uit in de buurt, genoeg te doen daar.
Ja, daarom, komt wel goedquote:Op maandag 26 september 2011 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ene karaokeding?
Npu ja, Zeedijk had genoeg
Da's wel vrij karig.quote:Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
Yvonne krijgt wel nog steeds een Leffe van me.
Niet als mensen gewoon weer vrolijk mee gaan postenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:28 schreef Re het volgende:
het,e na het initiele enthousiaste idee, vervolg dipje?
Tenzij autoquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:05 schreef Sjeen het volgende:
Amsterdam... dan moet ik om 10 uur weer in de trein zitten.
qua reistijd is londen dichterbij vanuit udenquote:
Ja, zuid Limburg is veel mooier en ligt ook veel centraler. Vanuit Europa gezien dan.quote:
Mja, maar met zijn vieren in een auto door de kanaaltunnel, dat moet toch te betalen zijn?quote:
Omdat ik er woonquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, kunnen we wel bijdehand gaan doen en zulks. Maar waarom niet Utrecht om Amersfoort?
Check de TT!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, kunnen we wel bijdehand gaan doen en zulks. Maar waarom niet Utrecht om Amersfoort?
HW on tour, misschien ook maar weer eens doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check de TT!
Nu kan Heatwave overigens prima ranzig doen op andere locaties dan Amsterdam.![]()
Maar toch...
Sodeteringstraal een eind op zeg met je utrecht en amersfoort . Als jij een meet wilt daar organiseer je hem zelf maar, lapzwans.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
Ik moest srsly 2 keer kijken om je te herkennen op Re en MB's weddingpics.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HW on tour, misschien ook maar weer eens doen.
het is gelukkig ook pas tig jaar geleden dat we elkaar gezien hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moest srsly 2 keer kijken om je te herkennen op Re en MB's weddingpics.![]()
Het is je vergeven hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, nou dat niet. Of toch wel... Geen idee eig.![]()
Maar toch, ik zag je naam op FB voorbij komen en moest even terugzoemen om je te vinden in die groep.![]()
Shame on me huh!![]()
Goh, wat ergquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet of je op die Fok jubileum meet was...
Ik weet het welquote:
Ik ook, maar geen idee waarom ik me verplicht zou voelen om antwoord te geven eigenlijkquote:
We hebben die dag in elk geval geknuffeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar geen idee waarom ik me verplicht zou voelen om antwoord te geven eigenlijk.
Zoals elke dag waarop we elkaar zienquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef nikky het volgende:
[..]
We hebben die dag in elk geval geknuffeld
Zoals 29 oktober 2011quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals elke dag waarop we elkaar zien.
Anders ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Zoals 29 oktober 2011
Ik verheug mij er nu al op.
niet van dat te kleffe hequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Zoals 29 oktober 2011
Ik verheug mij er nu al op.
HW geeft jou toch ook wel een knuffel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet van dat te kleffe heDat kan mijn tere hartje niet aan
Ga je nou weg irritantje?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gave aktie, een meet in GC gooien, maar iemand die geen kleur heeft eerst negeren en dan wegediten.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet van dat te kleffe heDat kan mijn tere hartje niet aan
HW geeft mij elke meet weer knuffelsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
HW geeft jou toch ook wel een knuffel?
quote:
Ik hoop dat ik er ook een krijg als ik komquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
HW geeft mij elke meet weer knuffels
Tuurlijk, laat ik maar weggaan voor ik zeg wat ik tegen een normale kutuser zou zeggen, een ban krijgen wegens crew bashen voor zoiets onbenuligs als dit is ook niets.quote:
toon eens wat meer respect voor het gezag, schobbejak!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat ik maar weggaan voor ik zeg wat ik tegen een normale kutuser zou zeggen, een ban krijgen wegens crew bashen voor zoiets onbenuligs als dit is ook niets.
Tsjongejonge zeg! Stel je eens niet zo vreselijk aan zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat ik maar weggaan voor ik zeg wat ik tegen een normale kutuser zou zeggen, een ban krijgen wegens crew bashen voor zoiets onbenuligs als dit is ook niets.
Heel verstandig want je hebt verder geen enkel argument behalve dat je iets van me wil weten, en ik zie niet in waarom ik verplicht zou zijn om je te antwoorden. Jij wel dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Like dhuhquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook maar een normale kutuser, maar HW is altijd wel lief tegen mij!
Het gezag heeft volgens mij net gezegd dat ik 1 keer hier mocht zeggen wat ik bedoelde, als ik daarna maar wegbleefquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toon eens wat meer respect voor het gezag, schobbejak!
je hebt het over een jubileummeet, het hoeveelste jubileum bedoel je dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Het gezag heeft volgens mij net gezegd dat ik 1 keer hier mocht zeggen wat ik bedoelde, als ik daarna maar wegbleefMaar als ik dat doe, wordt ik natuurlijk alleen maar verder Calimero genoemd enzo, dus dat heeft weinig zin.
Ik zag dit topic, meende met HW gekletst te hebben tiijdens de jubileummeet, bedacht dat die meet gezellig was ondanks dat ik er ook maar weinig mensen kende...en stelde dus een vraag om te zien of we inderdaad ooit gepraat hadden. Maar dat was kennelijk raar. Het zal wel...
ik heb 'm zien staan op een foto van die meet dus hij was er welquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
10 jarige, dit of vorig jaar in Wierden, georganiseerd door Oksel. Weet het ook niet meer zeker, het was warm, dus het zal wel vorige zomer zijn geweest.
Ik niet iig, ben dan net in China.quote:
Too badquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:14 schreef static het volgende:
[..]
Ik niet iig, ben dan net in China.
Nee, wedstrijd fluiten en spelenquote:
Ach, dat is maar een kleine stapquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb toestemming van ErwinRommel om dames op de bek te nemen tijdens de meet... dus kom maar op!
Beter dan 5 uur treinen of auto zittenquote:
Je mag wel blijven slapen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Beter dan 5 uur treinen of auto zitten
Zijn wij er ook bij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |