Dat ene karaokeding?quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten maar ff kijken hoeveel animo er dan is..... anders wijken we uit in de buurt, genoeg te doen daar.
Ja, daarom, komt wel goedquote:Op maandag 26 september 2011 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ene karaokeding?
Npu ja, Zeedijk had genoeg
Da's wel vrij karig.quote:Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
Yvonne krijgt wel nog steeds een Leffe van me.
Niet als mensen gewoon weer vrolijk mee gaan postenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:28 schreef Re het volgende:
het,e na het initiele enthousiaste idee, vervolg dipje?
Tenzij autoquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:05 schreef Sjeen het volgende:
Amsterdam... dan moet ik om 10 uur weer in de trein zitten.
qua reistijd is londen dichterbij vanuit udenquote:
Ja, zuid Limburg is veel mooier en ligt ook veel centraler. Vanuit Europa gezien dan.quote:
Mja, maar met zijn vieren in een auto door de kanaaltunnel, dat moet toch te betalen zijn?quote:
Omdat ik er woonquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, kunnen we wel bijdehand gaan doen en zulks. Maar waarom niet Utrecht om Amersfoort?
Check de TT!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, kunnen we wel bijdehand gaan doen en zulks. Maar waarom niet Utrecht om Amersfoort?
HW on tour, misschien ook maar weer eens doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check de TT!
Nu kan Heatwave overigens prima ranzig doen op andere locaties dan Amsterdam.![]()
Maar toch...
Sodeteringstraal een eind op zeg met je utrecht en amersfoort . Als jij een meet wilt daar organiseer je hem zelf maar, lapzwans.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |