Waterhole? Komen wel wat Fok!kers hoorquote:Op maandag 26 september 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik ben gevraagd.
Maar deze tent is niet geschikt voor FOK!meets denk ik.
Ja, ik weetquote:Op maandag 26 september 2011 09:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Waterhole? Komen wel wat Fok!kers hoor
quote:Op maandag 26 september 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar met een hele groep doorgeslagen FOK!kers gaat de Hell's angel flippen denk ik
.
Sowieso is de tent veels te druk om met een hele grote groep een beetje bij elkaar te kunnen zitten/staan. Dan is op tijd de ierse pub ernaast charteren makkelijkerquote:
kijk eens naar het user ID van HW en kijk eens sinds wanneer Castle bestaat... nah no matchquote:Op maandag 26 september 2011 11:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
Heatwave. 2 vraagjes
Dat blondje met die blauwe ogen. Jouwes? (i'd hid that!)
Je naam, komt dat van Castle?
Gr Gr
Wat leuk, wanneer begin je?quote:
Klinkt goed he?quote:
Idd, modjes zijn geen FOK!kersquote:Op maandag 26 september 2011 12:06 schreef Trollscience het volgende:
Meer een MOD-meet dan een FOK!meet.
Zegt niks, ook onder de mods lopen kutusers rond. Jammer eigenlijk, anders was dit gegarandeerd een kwaliteitsmeet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:06 schreef Trollscience het volgende:
Meer een MOD-meet dan een FOK!meet.
Zonder namen zegt die post natuurlijk niets he.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zegt niks, ook onder de mods lopen kutusers rond. Jammer eigenlijk, anders was dit gegarandeerd een kwaliteitsmeet.
Als je een mod "kutuser" noemt, is dat crewbash. Resultaat = ban.quote:Op maandag 26 september 2011 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder namen zegt die post natuurlijk niets he.
Er zijn ook andere manieren om te verwoorden dat je iemand niet zo magquote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je een mod "kutuser" noemt, is dat crewbash. Resultaat = ban.
Daarom is HeatWave's post niet van toepassing.
Ja, zo werkt het iddquote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, niet 100%, maar jij hoeft ook geen topics te modden etcquote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik maak een constatering. Mods zijn geen gewone users.
Zie je me zeggen dat daar iets mis me is?quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet 100%, maar jij hoeft ook geen topics te modden etc. Voor wat hoort wat
.
Voorlopig misschien, omdat ik nou eenmaal veel crew ken, en die op de TT afkomenquote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zie je me zeggen dat daar iets mis me is?
All I'm saying is dat het meer een modmeet is dan een FOK!meet
Jij bijvoorbeeld. Niks anders dan een ONZ user met een kleurtje.quote:Op maandag 26 september 2011 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonder namen zegt die post natuurlijk niets he.
dat weet iedereen toch al..quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
het is een openbare meeting, waarbij ik iedereen uitnodig om eens langs tekomen om te zien dat modjes dus ook net mensen zijn.
True, true, maar dan wel zo eentje die nooit in ONZ komt.quote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld. Niks anders dan een ONZ user met een kleurtje.
Als een blauw zich als user gedraagt, zal ik hem/haar ook als user behandelen. Als ik in zijn/haar subforum me misdraag en diezelfde blauw zegt daar wat van, zeg ik ja en amen, en doe ik wat diegene wil.quote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voor soortgelijke opmerkingen kreeg ik notesquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld. Niks anders dan een ONZ user met een kleurtje.
Zullen we het weer over zuipen en ranzigheden hebben?quote:Op maandag 26 september 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een blauw zich als user gedraagt, zal ik hem/haar ook als user behandelen. Als ik in zijn/haar subforum me misdraag en diezelfde blauw zegt daar wat van, zeg ik ja en amen, en doe ik wat diegene wil.
Het is helaas zo dat je de ONZ-achtige posters daar niet binnen kunt houden.quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
True, true, maar dan wel zo eentje die nooit in ONZ komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |