Mij te link, jij bij mij thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik had ook iets anders die dag, maar daar wilde ik alleen heen met maat x, en die gaat niet. Dus ik kom langs. Moet alleen nog wel iets regelen qua slaapplek. De trein naar de barbaarse gebieden gaat al weer veel te vroeg.
Q heeft het ook overleefdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij te link, jij bij mij thuis.
Noem je dat leven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q heeft het ook overleefd
Maar nee, dat had ik ook wel verwacht. Hoeveel makkelijke vrouwen (en/of mannen) komen er?
Anders zien we tegen die tijd nog welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan ws. wel een goedkoop plekkie op de Bilderdijkstraat rogelen
Ik zie het allemaal wel. Lijkt me wel tof
Haha okquote:
Je gaat op de "zie je er komen ook lekkere wijven" lijstquote:
Ik wou eerst gewoon een van je foto's plaatsen, maar okquote:
Laat ze maar wat moeite doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou eerst gewoon een van je foto's plaatsen, maar ok.
Misschien!quote:
Er komen al 3 man?quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:38 schreef remlof het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een echt ranzige FOK!meet.
Dat zijn we Heatwave gewoon verschuldigd.
Dus, hou zaterdag 29 oktober vrij en we gaan helemaal los.
Waar? In Amsterdam in Café Casablanca
Hoe meer leuke mensen, hoe beter!
Komers:
HeatWave
remlof
yvonne
Zie je er komen ook lekkere wijven
Fotoboek van MissBliss
En Detlev komt ook mee.quote:
Vast meer, we updaten de lijst nog wel voor die tijdquote:
Er zijn al veel meer toezeggingen, maar ondanks de enorme hoeveelheid blauw, donkerblauw, rood, paars en groen in het topic, neemt niemand de moeite om de TT te updatenquote:
Even uit de losse pols gedaan zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn al veel meer toezeggingen, maar ondanks de enorme hoeveelheid blauw, donkerblauw, rood, paars en groen in het topic, neemt niemand de moeite om de TT te updaten
Stoer, alsof we zelf geen beschamende foto's kunnen makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef Northside het volgende:
Ik ben die avond een paar straten verderop. Dus ik kom even binnenlopen, maak van iedereen beschamende foto's, en loop dan weer terug naar mijn eigen feestje. Foto's zijn 30 oktober op Fok terug te vinden.
Maken wel, plaatsen waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Stoer, alsof we zelf geen beschamende foto's kunnen maken.
Wat wil je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Maken wel, plaatsen waarschijnlijk niet.
Oh, echt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb me even koest gehouden, want het leek er even op dat ik in het buitenland zou zitten dat weekend.
Maar ik kom toch
Bubblesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:38 schreef Rebubbled het volgende:
Hush hush little kittens. Wel even vrolijk blijven.
Ik woon in Amsterdam, ik ken Heatwave irl. Misschien kom ik wel!
Niet echt heel universeel toegankelijk he?quote:
Wat is er zo bijzonder aan 'cave' dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt heel universeel toegankelijk he?.
Dan is de Waterhole beter lijkt me.
Donker ondergronds metal-cafequote:Op maandag 17 oktober 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan 'cave' dan?
metal-cafe geeft eigenlijk al aan donker en ondergronds he. Net als Cave trouwensquote:
Niet zoveel, maar het is nou niet een plek waar iedereen zich thuisvoeltquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
metal-cafe geeft eigenlijk al aan donker en ondergronds he. Net als Cave trouwens
En wat is er mis met dat eigenlijk. SLAYER \m/
Jammer dan voor de mooiboysquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar het is nou niet een plek waar iedereen zich thuisvoelt.
Ik dacht eerder aan de tere poppetjesquote:
oe, terre poppetjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan de tere poppetjes.
We zien het wel allemaal tegen die tijd.
Je, je weet wel, remlof, biogarde etcquote:
Slank, niet al te grote tieten, kekker kontje. Of redelijk slank, beetje breed, ruw uiterlijk en een flinke klabats.quote:
Sinds wanneer maakt dat jou wat uit?quote:
Alweer een paar jaar hoor. Ik heb mijn lelijke (dikke) wijven periode gehadquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat jou wat uit?.
Nee, gaat voornamelijk gezellig en ranzig worden, niets voor jouquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Is dit een beetje de moeite waard om heen te gaan?
Remlof voldoet aan de eerste criteria, dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slank, niet al te grote tieten, kekker kontje. Of redelijk slank, beetje breed, ruw uiterlijk en een flinke klabats.
De eerste criteria moet dan dus nog bij: van het vrouwelijks geslacht. Als er mensen zijn die te dom zijn om dat te begrijpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Remlof voldoet aan de eerste criteria, dus.
owquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gaat voornamelijk gezellig en ranzig worden, niets voor jou.
Hé, het zijn jouw criteria hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De eerste criteria moet dan dus nog bij: van het vrouwelijks geslacht. Als er mensen zijn die te dom zijn om dat te begrijpen.
Na een paar bier weet je je eigen criteria toch niet meer manquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De eerste criteria moet dan dus nog bij: van het vrouwelijks geslacht. Als er mensen zijn die te dom zijn om dat te begrijpen.
Bedankt voor het complimentquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Remlof voldoet aan de eerste criteria, dus.
Bier geeft mannen ook tieten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tieten impliceert het eigenlijk al he.
Ha, daar ben je. Kun je het ook ff bevestigen?quote:
Wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ha, daar ben je. Kun je het ook ff bevestigen?
Dat je voldoet aan de criteria van babs.quote:
Gelul! Dat moet toch minstens 2x een paar bier zijn!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na een paar bier weet je je eigen criteria toch niet meer man.
Het is de ranzige FOK!meet toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn exact de dingen waar men aan denkt als men tieten zegt in een positieve context
De eerste die nu met 2 keer de helft komt gaat er subtiet afquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul! Dat moet toch minstens 2x een paar bier zijn!
Als het qua ranzigheid tussen jou en mij in ligt, moet het wel heel ranzig worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel te ranzig voor mij blijkbaar
Ben jij ranzig op de goede of op de verkeerde manier, dat is dan de vraag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel te ranzig voor mij blijkbaar
Prima! Trouwens Halloween in de Cave, helemaal minderquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt heel universeel toegankelijk he?.
Dan is de Waterhole beter lijkt me.
Zelf geloof ik op wel een goede manier.. maar dat is natuurlijk afhankelijk van de ontvangende partijquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef Duvel het volgende:
Ben jij ranzig op de goede of op de verkeerde manier, dat is dan de vraag.
Jij als gever bepaalt de ontvanger.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf geloof ik op wel een goede manier.. maar dat is natuurlijk afhankelijk van de ontvangende partij
Dat lijkt me ook niets neequote:Op maandag 17 oktober 2011 10:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Prima! Trouwens Halloween in de Cave, helemaal minder
Uiteraard.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat je voldoet aan de criteria van babs.
Geeft niet, er komt geheid een moment dat je uberhaupt niet meer denkt, en dan is het al te laatquote:
Zolang dat moment bij mij later komt dan bij jullie is er niets aan de handquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, er komt geheid een moment dat je uberhaupt niet meer denkt, en dan is het al te laat.
Ik drink Guinness, succesquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang dat moment bij mij later komt dan bij jullie is er niets aan de hand
Je bent zelf 33, ouwe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb even in zijn FoBo gekeken, en 1970 is veeeeeeeeeeeel te oud. I like my men young
Wat maakt dat uit? Ik ben zelf 33, val op vrouwen tussen de 25 en de 35, en op mannen tussen de 18 en 25quote:
Je wil gewoon een transseksueel van 25quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik ben zelf 33, val op vrouwen tussen de 25 en de 35, en op mannen tussen de 18 en 25
Moet lukken op FOK!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil gewoon een transseksueel van 25
Nee, dat dan juist weer nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil gewoon een transseksueel van 25
Mits grote lul, dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik ben zelf 33, val op vrouwen tussen de 25 en de 35, en op mannen tussen de 18 en 25
O, dat komt waarschijnlijk vanzelf wel op z'n pootjes terrecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |