Mij te link, jij bij mij thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik had ook iets anders die dag, maar daar wilde ik alleen heen met maat x, en die gaat niet. Dus ik kom langs. Moet alleen nog wel iets regelen qua slaapplek. De trein naar de barbaarse gebieden gaat al weer veel te vroeg.
Q heeft het ook overleefdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij te link, jij bij mij thuis.
Noem je dat leven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q heeft het ook overleefd
Maar nee, dat had ik ook wel verwacht. Hoeveel makkelijke vrouwen (en/of mannen) komen er?
Anders zien we tegen die tijd nog welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan ws. wel een goedkoop plekkie op de Bilderdijkstraat rogelen
Ik zie het allemaal wel. Lijkt me wel tof
Haha okquote:
Je gaat op de "zie je er komen ook lekkere wijven" lijstquote:
Ik wou eerst gewoon een van je foto's plaatsen, maar okquote:
Laat ze maar wat moeite doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou eerst gewoon een van je foto's plaatsen, maar ok.
Misschien!quote:
Er komen al 3 man?quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:38 schreef remlof het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een echt ranzige FOK!meet.
Dat zijn we Heatwave gewoon verschuldigd.
Dus, hou zaterdag 29 oktober vrij en we gaan helemaal los.
Waar? In Amsterdam in Café Casablanca
Hoe meer leuke mensen, hoe beter!
Komers:
HeatWave
remlof
yvonne
Zie je er komen ook lekkere wijven
Fotoboek van MissBliss
En Detlev komt ook mee.quote:
Vast meer, we updaten de lijst nog wel voor die tijdquote:
Er zijn al veel meer toezeggingen, maar ondanks de enorme hoeveelheid blauw, donkerblauw, rood, paars en groen in het topic, neemt niemand de moeite om de TT te updatenquote:
Even uit de losse pols gedaan zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn al veel meer toezeggingen, maar ondanks de enorme hoeveelheid blauw, donkerblauw, rood, paars en groen in het topic, neemt niemand de moeite om de TT te updaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |