quote:Astrid en Stefan zijn allebei 38 jaar en cursuscoördinator bij Bouwradius en klantmanager bij
Getronics. De twee zijn 10 jaar getrouwd en ze hebben een dochter van 6 en zoon van 8. Hun hobby's zijn tuinieren, klussen en het gezin.
Astrid en Stefan hebben elkaar ontmoet in de sportschool, terwijl ze beiden fanatiek aan het sporten waren. Sporten doen ze inmiddels niet meer zo veel, maar fanatiek zijn ze nog steeds! Dit koppel gaat in Het Blok dan ook absoluut voor de winst. In het normale leven zijn Astrid en Stefan in ieder geval succesvol: alle twee een geslaagde carrière, twee kinderen en een 'twee-onder-een-kaphuis'. In dit huis hebben ze samen de nodige kluservaring opgedaan. Ze hebben het huis helemaal gestript en opnieuw opgebouwd. Tussen Astrid en Stefan kan het er soms heftig aan toe gaan tijdens het klussen, maar dat is gewoon hun manier van communiceren. Astrid en Stefan zijn echte gezinsmensen en het gemis van hun kinderen wordt voor dit stel misschien wel de zwaarste beproeving van Het Blok!
quote:Kim en John zijn 24 en 26 jaar. Kim is lerares op een basisschool en John is de marketingman bij een cateraar. Hun hobby's zijn hockey, creatief bezig zijn, feesten, online marketing, winkelen.
Kim en John zijn drie jaar bij elkaar en wonen sinds anderhalf jaar samen. Ze ontmoetten elkaar tijdens een avondje stappen en het was liefde op het eerste gezicht. Vooral van Kims kant. Maar John ging al snel overstag en een week later was de zaak beklonken. Kim en John hebben tot nu toe samen twee appartementen ingericht. Ze hebben veel gevoel voor styling en trends. Ze houden van knutselen en creatief bezig zijn, maar van het echte verbouwingswerk hebben ze nog geen kaas gegeten. Toch denken zij Het Blok te kunnen gaan winnen op creativiteit. Deze Brabantse Blokbewoners houden wel van een feestje en zullen hun medeblokbewoners gaan verrassen met hun ludieke grappen en grollen. Maar of dat ze gaat helpen…?
quote:Suzanne en Krijn zijn 23 en 35 jaar. Suzanne is student Industrieel Ontwerp en Krijn is gymleraar op een basisschool. De twee hebben veel hobby´s, waaronder golfen, surfen, reizen, hockey, snowboarden, sleutelen aan zijn motor en oude jeep.
Suzanne en Krijn hebben elkaar leren kennen in de kroeg en wonen alweer drie jaar samen. Ze zijn net terug van een lange wereldreis en zijn dus goed op elkaar ingespeeld. Ze hebben een groot leeftijdsverschil maar merken daar in hun relatie helemaal niks van. Krijn en Suzanne zijn bijzonder aan elkaar gewaagd, supersportief en verliezen is voor hen absoluut geen optie! Suzanne is bloedfanatiek en een echte doorzetter. Deze eigenschappen zal ze hard nodig hebben om haar gebrek aan kluservaring te compenseren. Gelukkig kan Krijn wel vrij goed klussen. Hij heeft hun appartement helemaal zelf verbouwd. Zij denken Het Blok te gaan winnen op doorzettingsvermogen en intelligentie!
quote:Thom en Wim zijn 30 en 40 jaar. Thom is teammanager klantenservice en Wim is calculator/werkvoorbereider bij een woningbouwvereniging. De twee wonen bijna 12 jaar samen. Hun hobby's zijn uitgaan, theater en vrienden.
Thom en Wim hebben elkaar ruim twaalf jaar geleden leren kennen via een chatbox op internet. Drie maanden later woonden ze samen. Thom en Wim denken een goede kans te maken Het Blok te winnen. Wim heeft drie jaar een eigen klusbedrijf gehad en werkt nu als calculator/werkvoorbereiderbij een woningbouwcorporatie. Samen hebben Thom en Wim al drie huizen gekocht en helemaal verbouwd. Wim is de harde werker en Thom is de motivator, die Wim er weer bovenop helpt als hij het even niet meer ziet zitten. De twee heren vormen een ijzersterk team dat goed kan samenwerken, al komt daar wel het nodige vuurwerk aan te pas. Thom en Wim zijn echte levensgenieters, die dol zijn op theater, terrasjes en gezelligheid met vrienden. Maar of ze het in Het Blok ook zo gezellig weten te houden…?
Krijn ziet er toch ook uit als een klaploper? Die ruik ik zelf op 5 km. afstand!quote:Bij tv geloof ik helemaal niks meerDus ik ga er vanuit dat er vanalles gemonteerd en misschien zelfs gescript wordt.
Misschien wel, maar op tv wordt het wel zoveel mogelijk overdreven natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Piles:
[..]
Krijn ziet er toch ook uit als een klaploper? Die ruik ik zelf op 5 km. afstand!
Kijk, die programmamakers gaan natuurlijk geen lange fragmenten uitzenden van nietszeggende momenten. Dus als er niks bijzonders gebeurt, dan zie je dat niet. Waar de bewoners 'tot leven komen' en zich profileren, dat is interessant voor een kijker. En dan ja, dan zie je de karaktertrekken duidelijk in beeld. Dus het worden inderdaad wat karikaturen. En ja: daarom interessant!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Karikaturen worden er van gemaakt, zodat wij als kijker ons lekker kunnen ergeren aan sommige
Dat idee heb ik ook - bepaalde eigenschappen (die ze dus heus wel echt hebben) lijken af en toe de enige eigenschappen te zijn die ze hebben doordat de karakters haast niet anders in beeld komen. Zie bijvoorbeeld Thom, die ie-de-re keer als hij in beeld komt óf boos is óf de valse nicht uithangtquote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef Piles het volgende:
Misschien wel, maar op tv wordt het wel zoveel mogelijk overdreven natuurlijk
Karikaturen worden er van gemaakt, zodat wij als kijker ons lekker kunnen ergeren aan sommige
Heb een TR gedaan voor die andere vol was, maar daar is helaas geen gehoor aan gegevenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Heej, ik was het topic kwijt. Waarom is het geen reeks?
Lekker elektrisch zagen boven je slippers inderdaadquote:
http://www.net5.nl/hetblok.htmlquote:Woensdag 5 oktober 2011: Aflevering 6
De stellen zijn halverwege de bouw van de tweede oplevering; de woonkamer. Wim is echter ook druk met iets heel anders. Hij heeft het sterke vermoeden dat Suzanne en Krijn overdag niet naar hun werk gaan, wat één van de belangrijkste regels is in het blok. Na overleg met Thom besluit hij Erik een brief te schrijven om een extra bewonersvergadering aan te vragen. Tijdens deze vergadering blijkt dat Suzanne en Krijn niet het enige koppel zijn die de regels overtreden. Er ontstaat een hoop commotie in het blok en de grote vraag is: Wat is hiervan de consequentie voor de 'valsspelers'?
Het Blok is toch tijdens de zomervakantie opgenomen? Ik geloof dat Kim lerares is op een basisschool, dus 1+1=2quote:Op donderdag 29 september 2011 06:28 schreef Knarf het volgende:
Dit kan nog leuk worden volgende week. Ik vraag mij af wie er (nog meer) vals aan het spelen is.
[..]
http://www.net5.nl/hetblok.html
Dat was inderdaad tekenend... ook door hoe hij erop reageerde, heel snel afdoen als een niet-belangrijke opmerking. Volgens mij was het niet hun bedoeling / afspraak dat zo'n uitspraak on-camera gezegd zou wordenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef egeltje1985 het volgende:
ja, Suzanne en Krijn hebben wel een zware baan. 'Wil je vandaag je surfboard meenemen?'
quote:
quote:
De enige reden dat er op elkaars werk gestemd moet worden, is omdat dat natuurlijk altijd gedoe oplevert. En gedoe betekent leuke tv. Thom Whim doen dus lekker mee met de makers.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:35 schreef FoXje het volgende:
Kim mag wel in de PlayboyEn Thom en Wim worden steeds beter. Ik zou ook iedereen een 1 geven, het is toch een wedstrijd ?
ze zit niet in het onderwijs, ze studeert nog, dus tenzij ze een vakantiebaantje had, had ze idd gewoon vakantie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:05 schreef Bleie het volgende:
Ze zitten de hele tijd zo te miepen over het werk van Suzanne en Krijn, maar heeft Kim niet ook gewoon zomervakantie? Ze zit net als Krijn in het onderwijs. Wat doet zij dan de hele dag?
Quinty Trustfull...?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:22 schreef RedFever007 het volgende:
Die Suzanne doet mij enorm denken aan een bekend persoon, kan er echter niet achter komen wie dat zou moeten zijnIemand een idee of ze eerder op TV is geweest ofzo
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:33 schreef Cee het volgende:
Zijn ze pas net klaar met de verbouwing? Buiten t huis van Kim en John hangt sinds dit weekend een spandoek met Welkom Thuis erop.
Aldus wiki.quote:Van juli tot en met september 2011 wordt het zevende seizoen van Het Blok opgenomen door Net 5.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:26 schreef McMent het volgende:
Ligt het aan mij want ik versta de helft niet wat Kim brabbelt, leuke meid verder hoor, maar zij mag ondertiteld worden
Tijdens Het Blok is er gewoon ondertiteling beschikbaar via Teletekst 888quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:26 schreef McMent het volgende:
Ligt het aan mij want ik versta de helft niet wat Kim brabbelt, leuke meid verder hoor, maar zij mag ondertiteld worden
Ja echt hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:37 schreef Redefine het volgende:
Gewoon weer lekker op je slippers door het bouw gruis lopen.
Elke aflevering weer. En binnen vijf minuten is ook alweer duidelijk dat ze gigantisch achterlopen en hebben ze alweer onenigheid over iets.quote:
Ze hebben alleen wel gelijk.. t is en blijft een spel. Als er bij voetbal vals wordt gespeeld staat het hele land op zijn kop... dus waarom hier niet de overige spelers? Ik weet niet of ik het zelf zo aangepakt zou hebben, maar ze hebben wel gelijk, al zijn het nog zulke valse nichtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef MargrietV het volgende:
Thom en Wim zijn letterneukers, blijkbaar hebben ze niet genoeg aan elkaar. Wat een etters.
Prima natuurlijk om iedereen aan de regels te houden maar dat geroddel enz. is nogal triest. Sowieso vind ik die twee totaal niet symphatiek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Ze hebben alleen wel gelijk.. t is en blijft een spel. Als er bij voetbal vals wordt gespeeld staat het hele land op zijn kop... dus waarom hier niet de overige spelers? Ik weet niet of ik het zelf zo aangepakt zou hebben, maar ze hebben wel gelijk, al zijn het nog zulke valse nichten
Ik snap het ook niet. Na de vorige keer geef je de ander toch standaard een 1.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
Wat is het probleem van Stefan nou weer opeens
De enige sympathieke zijn die brabo's, verder niemand. Wat dat betreft matig seizoenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Prima natuurlijk om iedereen aan de regels te houden maar dat geroddel enz. is nogal triest. Sowieso vind ik die twee totaal niet symphatiek.
Eens, veels te veel geklaag,geroddel en gezeik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige sympathieke zijn die brabo's, verder niemand. Wat dat betreft matig seizoen
Hij kan geen kant kiezen denk ik, wil ieders vriendje zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
inderdaad een keer aankopen doen in de pauze of stelselmatig inkopen doen en niet werkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef Redefine het volgende:
Vind het wel vreemd dat de sanctie voor beide teams hetzelfde zijn. Terwijl de één één veel kleinere overtreding heeft begaan dan de ander.
Inderdaad. Gaat allemaal ten koste van de klus tijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eens, veels te veel geklaag,geroddel en gezeik.
Afgelopen seizoen was ook al zo. Steeds minder focus op het bouwen, toch wel jammerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eens, veels te veel geklaag,geroddel en gezeik.
tis ongeveer zo: iedereen zou Thom en Wim een 1 gaan geven, maar Stefan en Astrid zouden iig van Kim en dinges wel eerlijke cijfers krijgen. Da nzouden ze nog een kans hebben, aangezien ze verwachten dat de kamer van Thom en Wim beter bij de vakjury in de smaak valt. Nu de bewonersjury wegvalt is de vakjury allesbeslissend en daar is Stefan niet zo blij mee. en dat kan ik me wel voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
Dat zal alleen maar erger worden met de jaren. Je ziet bij al dit soort programma's dat het reality element steeds meer de boventoon gaat voerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen was ook al zo. Steeds minder focus op het bouwen, toch wel jammer
Kimquote:
Ah zo ja. Maar als T en W hoger worden beoordeeld door de jury hebben ze gewoon terecht gewonnen. Dat gedoe met op elkaar stemmen slaat nergens op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis ongeveer zo: iedereen zou Thom en Wim een 1 gaan geven, maar Stefan en Astrid zouden iig van Kim en dinges wel eerlijke cijfers krijgen. Da nzouden ze nog een kans hebben, aangezien ze verwachten dat de kamer van Thom en Wim beter bij de vakjury in de smaak valt. Nu de bewonersjury wegvalt is de vakjury allesbeslissend en daar is Stefan niet zo blij mee. en dat kan ik me wel voorstellen eigenlijk
overigens. Kim
dat ben ik met je eens. maar als de bwoners normaalgesproken moeten stemmen worden nu Stefan en Astrid waarsch onterecht zwaar gestraft.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo ja. Maar als T en W hoger worden beoordeeld door de jury hebben ze gewoon terecht gewonnen. Dat gedoe met op elkaar stemmen slaat nergens op.
quote:
Duh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Redefine het volgende:
Leuk die cliffhanger, maar het kan natuurlijk niet anders dan dat ze Krijn en Suzanne gaan vervangen.
Ik mag toch aannemen van wel iddquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Redefine het volgende:
Leuk die cliffhanger, maar het kan natuurlijk niet anders dan dat ze Krijn en Suzanne gaan vervangen.
Mee eens, ben alleen benieuwd of er ook nog iets voor de brabo's volgtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Redefine het volgende:
Ik ook!quote:
Je weet al wie er gaat winnen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb genoeg gezien voor dit seizoen.
Nee en het boeit me ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je weet al wie er gaat winnen?
Gelukkig hebben we Topchef nogquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee en het boeit me ook niet.
Ik vind het geen leuk seizoen.
Daarbij staat er begin dit topic een spoiler over een spandoekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Redefine het volgende:
Ik ook. Ik moet heel erg lachen om die twee nichten. En die brabo's vind ik ook wel aardig.quote:
Precies.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Topchef nog
Inderdaad, de programmamakers willen een drama voor zijn met de badkamer en de keuken.quote:
De lelijke schilderijen winkel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand enig idee waar Thom en Wim dat schilderij vandaan hebben?
Kan me niet boeien, ik wil weten waar hij te vinden isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De lelijke schilderijen winkel?
Bel eens met Woonexpress XL, hebben de heren in een eerdere aflevering een cheque van gewonnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan me niet boeien, ik wil weten waar hij te vinden isRood. En iets wat leek op Audrey.
Thanks! Ga ik kijken en weer weg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Bel eens met Woonexpress XL, hebben de heren in een eerdere aflevering een cheque van gewonnen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Elke keer als ik die Stefan zie, moet ik aan een Oompa Loompa denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zei ik ook al toen ik het hoorde, hij zei kankerwijf, en vind het niet zo gek dat het weggebliept is. "Kankerzooi, kblieperwijf".quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:45 schreef Xurk het volgende:
Trouwens: voor het eerst dat ik in een Nederlands programma bliepjes hoor (voor zover ik me kan herinneren). Wat zei Krijn dan wel niet allemaal?Wellicht dat het wel in de ondertiteling stond? Ik kon die niet gebruiken omdat ik het programma opgenomen had.
Hij zei kankerwijfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:45 schreef Xurk het volgende:
Trouwens: voor het eerst dat ik in een Nederlands programma bliepjes hoor (voor zover ik me kan herinneren). Wat zei Krijn dan wel niet allemaal?Wellicht dat het wel in de ondertiteling stond? Ik kon die niet gebruiken omdat ik het programma opgenomen had.
Zij maakte zich er niet zo druk om, dus zal wel vaste prik zijn. Visstick hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef Xurk het volgende:
Damn, dat is wel übertriest zegIn het dagelijks leven ben ik al tegen het gebruik van kanker als scheldwoord, maar om dat nou in een televisieprogramma te doen waar heel Nederland mee kan kijken / luisteren en dan ook nog eens over je eigen vriendin?
Het is al erg zat dat ze allebei even later beweren dat ze dat zo vaak doen en dat ze het al als 'normaal' zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:35 schreef Bleie het volgende:
Vond ik zo vreemd, dat zij doodleuk beweerde dat ze geen ruzie hadden. Als mijn man 'kankerwijf' tegen me zou zeggen (en dan ook nog herhaaldelijk), zou ik dat toch wel degelijk opvatten als ruzie zoeken...
Dat geeft al het niveau aan van die tweequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is al erg zat dat ze allebei even later beweren dat ze dat zo vaak doen en dat ze het al als 'normaal' zien.
En zo staat dit liegende stel er voor jaren niet al te best op. Is óók niet over nagedacht, dat alles gefilmd, bekeken, bewaard wordt en over het internet gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Die uitgestreken kop van Suzanne. En dan maar blijven lullen dat ze het zo overdreven vinden. Maar uiteindelijk kwam er dan toch uit dat ze (degenen die beweerden dat K & S valsspeelden) wel gelijk hadden.
Ach, dit soort types maken zich daar toch niet druk over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En zo staat dit liegende stel er voor jaren niet al te best op. Is óók niet over nagedacht, dat alles gefilmd, bekeken, bewaard wordt en over het internet gaat.
Leuk voor op je CV
Laat staan een strandtent waar je schuttingen verftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, dit soort types maken zich daar toch niet druk over.
in de regen, weken langquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Laat staan een strandtent waar je schuttingen verft
mwahquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een schatje is die Kim![]()
Die homos zijn echt geweldig![]()
Maare, die straffen sloegen echt nergens op
optelsomquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:23 schreef ejiraM het volgende:
Trouwens, we gaan er nu wel vanuit dat Krijn en Katrijn eruit gaan, maar misschien is het wel gewoon mooi gemonteerd, en blijkt dat Kim en Sjon de regels nog harder overtreden hebben! Alhoewel ik me terwijl ik dit typ bedenk dat die natuurlijk liepen te ranten dat het niet eerlijk zou zijn als ze dezelfde straf zouden krijgen, hmm![]()
Maar waarom zouden Krijn en Katrijn er dan uit moeten? Omdat ze tijdens kantooruren spullen hebben gekocht OF omdat ze twee keer een oplevering niet hebben gehaald? Want daarom moesten crea en bea met hun parachute er vorige keer uit, toch?
Vergeet slapen tijdens werktijd niet. Die vind ik persoonlijk met niet werken een van de ergsten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
optelsom
Oplevering niet af
Spullen kopen onder werktijd
Niet werken onder werktijd
Klussen tijdens werktijd
Spandoek? Que?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:15 schreef Kyara het volgende:
beetje jammer trouwens van die spoiler over het spandoek in dit topic.
Ik vind Thom & Wim hilarisch. Stefan & Astrid waaien met alle winden mee en willen vooral vriendjes blijven met iedereen. Suzanne & Krijn, tja......drama....onsympathieke mensen die liegen, bedriegen, elkaar voor rotte vis uitmaken en eigenlijk niks kunnen. Kim & John vind ik wel schattig eigenlijk.
Ben benieuwd naar volgende week!
Ze kunnen dan ook totaal niet klussen. Als zoveel tijd weet te stelen zou je juist een enorme voorsprong op iedereen moeten hebben, maar ze lopen telkens ver achter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
optelsom
Oplevering niet af
Spullen kopen onder werktijd
Niet werken onder werktijd
Klussen tijdens werktijd
Aan Stefan merk je ook dat hij van beroep manager is. In het café maakt hij een draai van 180 graden alsof het een automatisme is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind Stefan en Astrid heel irritant, gisteren weer even het blok gekeken (vriend had het neit gezien) en het verbaast me hoe ze het ene moment in het café zitten te klagen over dat er echt een straf moet komen, en als puntje bij paaltje komen krabbelen ze keihard terug. En het lijkt niet op een tactiek.
Of aan "die rooie uit Gestel" van de New Kidsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Elke keer als ik die Stefan zie, moet ik aan een Oompa Loompa denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou echt totaal belachelijk zijn als John en Kim eruit moeten voor een dergelijke kleine overtreding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef Grunsfan het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het reservekoppel mag kiezen in welk appartement ze verder gaan klussen. Dan zou het dus nog goed kunnen dat Kim en John er uit gaan... Hoewel de reservekoppels meestal gaan voor het appartement wat het minst af is dus dan kiezen ze voor Krijn en Suzanne.
Hoezo kleine overtreding? Ze mogen geen inkopen doen in de tijden waarin ze moeten werken. Dat doe ze wel....en ze werken niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zou echt totaal belachelijk zijn als John en Kim eruit moeten voor een dergelijke kleine overtreding.
sowieso mag Kim er nooit uit
Kim en John werken wel, Kim zelfs bij John blijkbaar, daarbij kocht ze maar een paar spullen. Suzanne en Krijn waren veel erger bezig op meerdere vlakken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Beavis het volgende:
[..]
Hoezo kleine overtreding? Ze mogen geen inkopen doen in de tijden waarin ze moeten werken. Dat doe ze wel....en ze werken niet.
Dat zijn dus twee overtredingen. Die overtredingen zijn dan ook niet klein want beiden worden duidelijk genoemd in de spelregels. Daar heb je je aan te houden. Ook als je een lekker wijf bent.
Opsodemieteren met die gasten!
Oeps!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kim en John werken wel, Kim zelfs bij John blijkbaar, daarbij kocht ze maar een paar spullen. Suzanne en Krijn waren veel erger bezig op meerdere vlakken.
ik dacht alquote:
Het zijn er ook meer dan 2, dus ik vind het primaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Beavis het volgende:
[..]
Hoezo kleine overtreding? Ze mogen geen inkopen doen in de tijden waarin ze moeten werken. Dat doe ze wel....en ze werken niet.
Dat zijn dus twee overtredingen. Die overtredingen zijn dan ook niet klein want beiden worden duidelijk genoemd in de spelregels. Daar heb je je aan te houden. Ook als je een lekker wijf bent.
Opsodemieteren met die gasten!
Kim had dus tijdens werktijd online wat gespeurd naar spulletjes en wat besteld?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zou echt totaal belachelijk zijn als John en Kim eruit moeten voor een dergelijke kleine overtreding.
sowieso mag Kim er nooit uit
Maar een managersfunctie houdt toch niet in dat je geen mening hebt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef eight het volgende:
[..]
Aan Stefan merk je ook dat hij van beroep manager is. In het café maakt hij een draai van 180 graden alsof het een automatisme is.
Die mening veranderd zodra er iemand anders meeluistert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar een managersfunctie houdt toch niet in dat je geen mening hebt?
Het niet hebben van een eigen mening danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef eight het volgende:
[..]
Die mening veranderd zodra er iemand anders meeluistert.
Ja. En wat voor types dat nieuwe stel zijn. Het voorstukje was op dat gebied niet echt hoopgevend.quote:
bronquote:Jessica en Martin nieuwe bewoners
Puin ruimen in HET BLOK
In de klusstrijd van Het Blok gaat het er dit jaar hard aan toe: twee stellen hebben de regels overtreden en daarmee hun deelname op het spel gezet. Voor één koppel is het na vandaag over en uit. Hun lot wordt bepaald in de bewonersvergadering. Gedesillusioneerd verlaten ze het pand. Maar hun opvolgers staan al te trappelen: Jessica en Martin.
De nieuwkomers zijn voorbereid op de enorme ravage die het klussende stel als erfenis heeft achtergelaten. „Ik ben vooral onthutst over de enorme hoeveelheid informatie die op je afkomt. En een zootje gereedschap… Ik weet niet eens waar het allemaal voor is”, lacht Jessica. Ondanks hun achterstand op de anderen heeft het duo er het volste vertrouwen in dat ze gaan winnen. „We hebben twee ideeën waar we zeker mee gaan scoren. Direct na binnenkomst hebben we dit geheime wapen al ingezet.”
Vier weken lang stonden Jessica en Martin aan de zijlijn om in geval van nood in te springen. „Eerst hadden we nog wat aarzeling om mee te doen, maar gelukkig hebben we ja gezegd, want ik word elke dag dat ik hier ben een beetje blijer. Achter een tegelsnijmachine ben ik helemaal gelukkig. Ik houd van klussen, alleen het schoonmaken vind ik niet leuk. Maar daar hoef ik voorlopig nog niet aan te denken in deze enorme puinhoop. Het is hier nog steeds één grote bouwval. Heerlijk toch!”, zegt Martin.
Hij heeft een charterbedrijf en brengt zijn dagen door op de Waddenzee. Jessica is bankmedewerkster. ’s Avonds spoeden de optimistische klussers zich met rasse schreden naar Het Blok -pand, ergens in Amsterdam-Oost. Met een beperkt budget moeten ze het appartement binnen zes weken volledig renoveren en inrichten.
edit-quote:
Heb je de voorfilmpjes niet gezien dan? Niemand weet nog welk koppel weggaat, maar dat er eentje uitvliegt was aan het eind van de uitzending van vorige week al duidelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lekker dan die spoiler![]()
![]()
Ik had verwacht dat een mod dit wel zou weten maar niet dus
SVP weghalen!!
Kijk je de aflevering nooit af? Of is de blonde dame je ontgaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lekker dan die spoiler![]()
![]()
Ik had verwacht dat een mod dit wel zou weten maar niet dus
SVP weghalen!!
+1quote:
+1. Wat stom zeg.quote:
Bij tv kan allesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:36 schreef Klare het volgende:
Zouden ze niet gewoon op beide blaadjes appartement 3 hebben geschreven. De overtrefingen waren niet bepaald gelijk....
Wellicht een stevige schrik als waarschuwing ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij zat in beiden gewoon nummer drie. Maar ik vind het belachelijk dat ze ook maar suggereren dat John en Kim er ook uit hadden gekund. Dan zou het betekenen dat de overtredingen op een hoop worden gegooid.
Nee, dat kan echt niet hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef rubbereend het volgende:
Mogen J&K ff een avondje balen na wat er gebeurd is zeg
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef k_man het volgende:
Nou, dat wordt weer gezellie na de reclame.
Het zijn walgelijke mensen. Bah!
Ik vind die oompa loompa met z'n wijf walgelijke mensen. Bah!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef k_man het volgende:
Nou, dat wordt weer gezellie na de reclame.
Het zijn walgelijke mensen. Bah!
Kan niet, denk ik. Ze hebben vast niet nóg een reservekoppel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef Redefine het volgende:
Hm ben benieuwd wat er nou precies is. Maar net voor die vooruitblik bleek al dat Astrid J en K liever had zien gaan. Vraag me af of het niet een strategie is om ze weg te krijgen.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef rubbereend het volgende:
totaal belachelijk dat de overtredingen van verdieping 1 en 3 gelijk gesteld worden
Kim > Katrijn =quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
qua kijkmateriaal is het jammer dat Katrijn eruit is. dat nieuwe figuur is toch wat minder eyecandy
klopt, maar Katrijn > Astrid > nieuw mens. We gaan dus van 2 appetijtelijke dames naar 1quote:
Ze hadden sowieso beide al een sanctie gehad hèquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Marrije het volgende:
Beetje raar dat maar 1 koppel de sanctie krijgt terwijl er 2 voor in aanmerking komen.
Daar zullen zij niet aan denken. Een alternatieve variant is dat ze weten dat ze door een vijandige sfeer K en J kunnen elimineren qua concurrentie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan niet, denk ik. Ze hebben vast niet nóg een reservekoppel.
Ja, ok. Maar toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef SuperPoekie het volgende:
Beide overtredende koppels zijn gestraft dat ze niet mochten meedoen met de oplevering, een van de twee is nog extra gestraft door eruit gezet te worden. En dat was nou net ook het meest frauderende koppel van de twee, dus
En dan zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
Wim
"niet accepteren, kan echt niet"
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
"Liever 5000, dan kunnen wij naar huis"
op zich niet gek, zij neemt daar haar uren voor op. Wel aardig dat, ik ben haar naam vergeten, dat wil vergoeden.quote:
Kim !!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
op zich niet gek, zij neemt daar haar uren voor op. Wel aardig dat, ik ben haar naam vergeten, dat wil vergoeden.
ik vind ze ook net iets téquote:
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat haar houding een spel lijkt. Alleen voert Astrid het weer TOT het belachelijke door.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kim !!!!!![]()
Daar kun je niet boos op worden
Hehe iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:
Geld kan mooi voor de vergoeding van Astrid haar uren gebruikt worden
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:
Geld kan mooi voor de vergoeding van Astrid haar uren gebruikt worden
jup, zijn klussend vast te goed om als startkoppel te beginnen. dan zou de lol eraf zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef SuperPoekie het volgende:
Nieuwe koppels worden ook erop uitgezocht dat ze de puinzooi van een falend koppel op te ruimen, dus ze moeten wel goed kunnen klussen.
Ze zijn ook als persoon gewoon te saai om als startkoppel te beginnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jup, zijn klussend vast te goed om als startkoppel te beginnen. dan zou de lol eraf zijn
Psycho Astrid? Heb jij zojuist een andere aflevering zitten bekijken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
ik vind vooral Astrid een fijn mens.
Klusbus wordt tegen de regels in, voor je neus weggejat. Er wordt nog even naar je getoeterd. Zelf heb je vrije uren opgenomen. Vervolgens wordt stug volgehouden dat ze de lijst niet hebben bekeken (sleutel van de bus hangt er naast).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Psycho Astrid? Heb jij zojuist een andere aflevering zitten bekijken?
Zoals ik, en meerderen, al aangeven heeft Astrid ook gelijk dat ze kwaad is op John en Kim. Maar ze schiet vervolgens daarna door, als ze over ze blijft praten. Waarbij ze doen alsof ze die twee nooit heeft gemogen en dat ze wekenlang worden belazerd. Ze verwijten de ander dat ze steeds aardig tegen ze doen, maar Stefan en Astrid doen gewoon hetzelfde. Maar nu zijn het opeens walgelijke mensen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klusbus wordt tegen de regels in, voor je neus weggejat. Er wordt nog even naar je getoeterd. Zelf heb je vrije uren opgenomen. Vervolgens wordt stug volgehouden dat ze de lijst niet hebben bekeken (sleutel van de bus hangt er naast).
Mag zij óók eens uitvallen?
Ze schoot imho niet echt door, ze wou het er al niet over hebben daar, vlak voor hun trap, en vervolgens komt Kim even naar beneden om nog een keer haar zegje te doen. Ik snap wel dat je een keer breekt, als je steeds probeert mensen een kans te geven, en ja, dan word je boos en zeg je zulke dingen. Ik snap het primaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals ik, en meerderen, al aangeven heeft Astrid ook gelijk dat ze kwaad is op John en Kim. Maar ze schiet vervolgens daarna door, als ze over ze blijft praten. Waarbij ze doen alsof ze die twee nooit heeft gemogen en dat ze wekenlang worden belazerd. Ze verwijten de ander dat ze steeds aardig tegen ze doen, maar Stefan en Astrid doen gewoon hetzelfde. Maar nu zijn het opeens walgelijke mensen.
Dan denk ik, doe eens normaal, je hebt alleen je zelf ermee.
Ik snap je punt. En inderdaad, het leek erop alsof ze K&J nooit hadden gemogen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals ik, en meerderen, al aangeven heeft Astrid ook gelijk dat ze kwaad is op John en Kim. Maar ze schiet vervolgens daarna door, als ze over ze blijft praten. Waarbij ze doen alsof ze die twee nooit heeft gemogen en dat ze wekenlang worden belazerd. Ze verwijten de ander dat ze steeds aardig tegen ze doen, maar Stefan en Astrid doen gewoon hetzelfde. Maar nu zijn het opeens walgelijke mensen.
Dan denk ik, doe eens normaal, je hebt alleen je zelf ermee.
K&J hebben iets stoms gedaan, klopt. Aan hun reactie te zien geloof ik wel dat het echt een stomme fout was en geen bewust naaien van een ander. Goed, Astrid is boos. Logisch. Klaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Klusbus wordt tegen de regels in, voor je neus weggejat. Er wordt nog even naar je getoeterd. Zelf heb je vrije uren opgenomen. Vervolgens wordt stug volgehouden dat ze de lijst niet hebben bekeken (sleutel van de bus hangt er naast).
Mag zij óók eens uitvallen?
Het is niet alleen die klusbus, ze hebben eerder ook al dingen verkeerd gedaan, en toen heeft Astrid zich er enorm over ingehouden. En ze begon er niet over. Kim kwam zich mengen in haar gesprek en daardoor werd Astrid boos.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef k_man het volgende:
[..]
K&J hebben iets stoms gedaan, klopt. Aan hun reactie te zien geloof ik wel dat het echt een stomme fout was en geen bewust naaien van een ander. Goed, Astrid is boos. Logisch. Klaar.
Maar nee, ze blijft er maar over doorgaan, ook 's avonds weer opnieuw. Ze wordt bozer en bozer, ondanks dat er herhaaldelijk excuses worden aangeboden en K&J best iets terug willen doen om het goed te maken. Kim heeft veel meer aangeboden dan ze redelijkerwijs zou hoeven doen en nóg zijn het walgelijke, vieze mensen volgens Psycho Astrid. Ben benieuwd hoe ze zou reageren als ze zo behandeld wordt als ze zelf een keer per ongeluk iets doms doet.
Ze wilde het er wel degelijk over hebben, maar niet beneden omdat ze wilde gaan eten (logisch dat je dat natuurlijk eerst even wil gaan doen). Maar Wim wilde het gelijk weten, deels vanwege nieuwsgierigheid, maar vooral om te stoken. En ze trapte er met beide ogen in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef RenRen- het volgende:
Z
[..]
Ze schoot imho niet echt door, ze wou het er al niet over hebben daar, vlak voor hun trap, en vervolgens komt Kim even naar beneden om nog een keer haar zegje te doen. Ik snap wel dat je een keer breekt, als je steeds probeert mensen een kans te geven, en ja, dan word je boos en zeg je zulke dingen. Ik snap het prima
Wat was dat dan? Ik kan het me niet herinneren. Kan heel goed dat ik dat gemist heb natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is niet alleen die klusbus, ze hebben eerder ook al dingen verkeerd gedaan, en toen heeft Astrid zich er enorm over ingehouden. En ze begon er niet over. Kim kwam zich mengen in haar gesprek en daardoor werd Astrid boos.
Ze begon er 's avonds wel zelf weer over, volgens mij. Aanvankelijk tegen Tom en Whim, toen wond ze zich weer op en ging ze tegen Kim tekeer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is niet alleen die klusbus, ze hebben eerder ook al dingen verkeerd gedaan, en toen heeft Astrid zich er enorm over ingehouden. En ze begon er niet over. Kim kwam zich mengen in haar gesprek en daardoor werd Astrid boos.
Wij zien natuurlijk maar fragmenten, maar ook met de woning-inkopen hadden ze het niet zo nauw genomen, vandaar die sanctie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef Redefine het volgende:Tenzij er dingen zijn gebeurd die we niet gezien hebben, maakt Astrid (en jij eigenlijk ook) ervan dat K en J constant de boel belazeren.
De overtreding met het digitaal inkopen doen onder werktijd, benoemde ik juist ook in de post die je aanhaalt. Maar ik heb het over zaken waar Astrid direct last van heeft gehad. En die hebben we buiten vandaag nog niet gezien. Al kan het zoals ik ook al zei zijn, dat dit niet in beeld is gebracht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wij zien natuurlijk maar fragmenten, maar ook met de woning-inkopen hadden ze het niet zo nauw genomen, vandaar die sanctie.
Geeft toch wel een indruk van het niet helemaal eerlijk spelen allemaal.
Vorige week is natuurlijk naar voren gekomen dat ze wel meer steken hebben laten vallen, toen heeft Astrid zich heel erg ingehouden, misschien om ze nog wel een kans te geven...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat was dat dan? Ik kan het me niet herinneren. Kan heel goed dat ik dat gemist heb natuurlijk.
Mja, zo'n toon werkt misschien bij mannen, maar bij vrouwen nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze wilde het er wel degelijk over hebben, maar niet beneden omdat ze wilde gaan eten (logisch dat je dat natuurlijk eerst even wil gaan doen). Maar Wim wilde het gelijk weten, deels vanwege nieuwsgierigheid, maar vooral om te stoken. En ze trapte er met beide ogen in.
Kim hoort ze praten en denkt, gaat het er weer over? Dan vind ik het niet zo vreemd dat ze reageert. Of haar excuses oprecht zijn weet ik niet, Kim is, maar kan natuurlijk net zo goed haar onschuldige uitstraling en toon gebruiken.
Dat stuk over mensen keer op een keer een kans geven snap ik niet, ook niet van Astrid trouwens. Omdat dit pas de eerste keer is dat zij direct door ze belazerd zijn (de overtreding die ze gemaakt hebben is wel een fout natuurlijk, maar daar hadden A en S niet onder te lijden). Tenzij er dingen zijn gebeurd die we niet gezien hebben, maakt Astrid (en jij eigenlijk ook) ervan dat K en J constant de boel belazeren.
Nee, Whim vroeg hoe en wat, toen ging ze het uitleggen en was ze nog rustig, maar wel gewoon pissig om de situatie, toen kwam Kim zich erin mengen en toen werd ze boos.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze begon er 's avonds wel zelf weer over, volgens mij. Aanvankelijk tegen Tom en Whim, toen wond ze zich weer op en ging ze tegen Kim tekeer.
Nja, het is nog steeds gissen of er ook echt wat dingen gebeurd zijn (en dan heb ik het natuurlijk niet over de overtreding).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vorige week is natuurlijk naar voren gekomen dat ze wel meer steken hebben laten vallen, toen heeft Astrid zich heel erg ingehouden, misschien om ze nog wel een kans te geven...
Zoals ik al zei, blijft het nog steeds niet duidelijk hoeveel overtredingen ze echt hebben begaan. Verder zei ik ook al dat Kim heel goed haar toon kan gebruiken. Ik mag dan wel een man zijn, maar ook ik snap wel dat het een spel kan zijn. Maar vooralsnog bewijzen de beelden niet dat ze de boel vaker belazeren ten koste van Astrid en Stefan. Maar net zo goed kan het een keuze van de regie zijn om dat soort zaken niet in beeld te brengen terwijl het wel gebeurd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, zo'n toon werkt misschien bij mannen, maar bij vrouwen nietIk weet niet of ze gelogen heeft of niet, ik weet wel dat ze over de andere regels ook zo'n toon en houding had en overal wel eel soepeltjes mee omgaat. Misschien is ze een beetje naief, of ze doet het expres, geen idee, kan ik niet over oordelen, maar ik snap wel dat Astrid bozig wordt.
Ik maak er niet van dat ze de boel altijd belazeren, maar wel dat ze al een aantal keer soepel en ruim met de regels om zijn gegaan. Dat iemand daar best eens boos om kan worden. Zo moeilijk is het niet namelijk
Volgens mij werd Astrid pas later zo boos. Waarbij het op zich niet zo vreemd is dat als je hoort dat anderen het weer erover hebben, je ermee gaat bemoeien/je excuses gaat maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, Whim vroeg hoe en wat, toen ging ze het uitleggen en was ze nog rustig, maar wel gewoon pissig om de situatie, toen kwam Kim zich erin mengen en toen werd ze boos.
ze werkte toch bij haar vriend? volgens mij werd vorige week duidelijk dat ze onder werk tijd had zitten internetshoppen. Volgens haar in haar pauze, maar dat valt helaas voor haar ook onder de werktijd waarin je niet mag klussen en shoppen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef Knarf het volgende:
Het zal misschien ook wel te maken hebben met het "niet" werken van Kim overdag. Dat wisten ze tot vorige week ook niet.
Volgens mij haal je ze nu door elkaar met Suzanne en Krijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef Knarf het volgende:
Het zal misschien ook wel te maken hebben met het "niet" werken van Kim overdag. Dat wisten ze tot vorige week ook niet.
Ik dacht dat ze 2 dagen werkte en 3 dagen 'studeerde'.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:12 schreef Kukeluus- het volgende:
[..]
Volgens mij haal je ze nu door elkaar met Suzanne en Krijn?
Ja dat is Suzanne. Kim werkt bij haar vriend inderdaad en heeft toen in haar pauze dingen besteld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:26 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 2 dagen werkte en 3 dagen 'studeerde'.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef k_man het volgende:
K&J hebben iets stoms gedaan, klopt. Aan hun reactie te zien geloof ik wel dat het echt een stomme fout was en geen bewust naaien van een ander.
Ojaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:29 schreef Kukeluus- het volgende:
[..]
Ja dat is Suzanne. Kim werkt bij haar vriend inderdaad en heeft toen in haar pauze dingen besteld.
oepsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet wel hoe je goedgelovig spelt. Dat heb ik dan weer.
Er moet altijd een goede afspiegeling van de samenleving inzitten natuurlijk, zo is iedereen tevredenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:59 schreef FoXje het volgende:
Het is trouwens weer mooi gecast allemaal:
-jong stel uit de provincie
-2 homo's (volgend jaar zijn het potten, wedden?)
-Man met donkere vrouw / stel met kinderen (nu gecombineerd).
Stel je voor dat er geen homo of donker iemand bij zou zitten!
-Nu 2 oude vellen erbij.
Wat leuk uitgezocht allemaal
Och enige irritatie over schijnheiligheid/domheid kan ik me wel voorstellen. Maar zo ballistic als Astrid ging...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef rubbereend het volgende:
we kunnen het kort samenvatten:
Je gaat toch niet boos worden op Kim
Kim
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:20 schreef Mylene het volgende:
En een zootje gereedschap… Ik weet niet eens waar het allemaal voor is”, lacht Jessica.
bron
Elektrisch gereedschap.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:16 schreef Juweel het volgende:
[..]Gereedschap was toch haar Grote Hobby en meest gewaardeerde kado?
Scherp!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:16 schreef Juweel het volgende:
[..]Gereedschap was toch haar Grote Hobby en meest gewaardeerde kado?
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:29 schreef Bleie het volgende:
Thom en Wim (ik weet nog steeds niet wie wie is trouwens...) lijken me echt verschrikkelijke mensen, maar ze zorgen wel voor leuke tv. Hoe zouden zij nu naar zichzelf kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
Opgeleverde appartementen spoilers:Ik zie alleen maar foto's van wat al is opgeleverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |