Daar zullen zij niet aan denken. Een alternatieve variant is dat ze weten dat ze door een vijandige sfeer K en J kunnen elimineren qua concurrentie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan niet, denk ik. Ze hebben vast niet nóg een reservekoppel.
Ja, ok. Maar toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef SuperPoekie het volgende:
Beide overtredende koppels zijn gestraft dat ze niet mochten meedoen met de oplevering, een van de twee is nog extra gestraft door eruit gezet te worden. En dat was nou net ook het meest frauderende koppel van de twee, dus
En dan zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
Wim
"niet accepteren, kan echt niet"
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
"Liever 5000, dan kunnen wij naar huis"
op zich niet gek, zij neemt daar haar uren voor op. Wel aardig dat, ik ben haar naam vergeten, dat wil vergoeden.quote:
Kim !!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
op zich niet gek, zij neemt daar haar uren voor op. Wel aardig dat, ik ben haar naam vergeten, dat wil vergoeden.
ik vind ze ook net iets téquote:
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat haar houding een spel lijkt. Alleen voert Astrid het weer TOT het belachelijke door.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kim !!!!!![]()
Daar kun je niet boos op worden
Hehe iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:
Geld kan mooi voor de vergoeding van Astrid haar uren gebruikt worden
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:
Geld kan mooi voor de vergoeding van Astrid haar uren gebruikt worden
jup, zijn klussend vast te goed om als startkoppel te beginnen. dan zou de lol eraf zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef SuperPoekie het volgende:
Nieuwe koppels worden ook erop uitgezocht dat ze de puinzooi van een falend koppel op te ruimen, dus ze moeten wel goed kunnen klussen.
Ze zijn ook als persoon gewoon te saai om als startkoppel te beginnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jup, zijn klussend vast te goed om als startkoppel te beginnen. dan zou de lol eraf zijn
Psycho Astrid? Heb jij zojuist een andere aflevering zitten bekijken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
ik vind vooral Astrid een fijn mens.
Klusbus wordt tegen de regels in, voor je neus weggejat. Er wordt nog even naar je getoeterd. Zelf heb je vrije uren opgenomen. Vervolgens wordt stug volgehouden dat ze de lijst niet hebben bekeken (sleutel van de bus hangt er naast).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Psycho Astrid? Heb jij zojuist een andere aflevering zitten bekijken?
Zoals ik, en meerderen, al aangeven heeft Astrid ook gelijk dat ze kwaad is op John en Kim. Maar ze schiet vervolgens daarna door, als ze over ze blijft praten. Waarbij ze doen alsof ze die twee nooit heeft gemogen en dat ze wekenlang worden belazerd. Ze verwijten de ander dat ze steeds aardig tegen ze doen, maar Stefan en Astrid doen gewoon hetzelfde. Maar nu zijn het opeens walgelijke mensen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klusbus wordt tegen de regels in, voor je neus weggejat. Er wordt nog even naar je getoeterd. Zelf heb je vrije uren opgenomen. Vervolgens wordt stug volgehouden dat ze de lijst niet hebben bekeken (sleutel van de bus hangt er naast).
Mag zij óók eens uitvallen?
Ze schoot imho niet echt door, ze wou het er al niet over hebben daar, vlak voor hun trap, en vervolgens komt Kim even naar beneden om nog een keer haar zegje te doen. Ik snap wel dat je een keer breekt, als je steeds probeert mensen een kans te geven, en ja, dan word je boos en zeg je zulke dingen. Ik snap het primaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals ik, en meerderen, al aangeven heeft Astrid ook gelijk dat ze kwaad is op John en Kim. Maar ze schiet vervolgens daarna door, als ze over ze blijft praten. Waarbij ze doen alsof ze die twee nooit heeft gemogen en dat ze wekenlang worden belazerd. Ze verwijten de ander dat ze steeds aardig tegen ze doen, maar Stefan en Astrid doen gewoon hetzelfde. Maar nu zijn het opeens walgelijke mensen.
Dan denk ik, doe eens normaal, je hebt alleen je zelf ermee.
Ik snap je punt. En inderdaad, het leek erop alsof ze K&J nooit hadden gemogen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals ik, en meerderen, al aangeven heeft Astrid ook gelijk dat ze kwaad is op John en Kim. Maar ze schiet vervolgens daarna door, als ze over ze blijft praten. Waarbij ze doen alsof ze die twee nooit heeft gemogen en dat ze wekenlang worden belazerd. Ze verwijten de ander dat ze steeds aardig tegen ze doen, maar Stefan en Astrid doen gewoon hetzelfde. Maar nu zijn het opeens walgelijke mensen.
Dan denk ik, doe eens normaal, je hebt alleen je zelf ermee.
K&J hebben iets stoms gedaan, klopt. Aan hun reactie te zien geloof ik wel dat het echt een stomme fout was en geen bewust naaien van een ander. Goed, Astrid is boos. Logisch. Klaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Klusbus wordt tegen de regels in, voor je neus weggejat. Er wordt nog even naar je getoeterd. Zelf heb je vrije uren opgenomen. Vervolgens wordt stug volgehouden dat ze de lijst niet hebben bekeken (sleutel van de bus hangt er naast).
Mag zij óók eens uitvallen?
Het is niet alleen die klusbus, ze hebben eerder ook al dingen verkeerd gedaan, en toen heeft Astrid zich er enorm over ingehouden. En ze begon er niet over. Kim kwam zich mengen in haar gesprek en daardoor werd Astrid boos.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef k_man het volgende:
[..]
K&J hebben iets stoms gedaan, klopt. Aan hun reactie te zien geloof ik wel dat het echt een stomme fout was en geen bewust naaien van een ander. Goed, Astrid is boos. Logisch. Klaar.
Maar nee, ze blijft er maar over doorgaan, ook 's avonds weer opnieuw. Ze wordt bozer en bozer, ondanks dat er herhaaldelijk excuses worden aangeboden en K&J best iets terug willen doen om het goed te maken. Kim heeft veel meer aangeboden dan ze redelijkerwijs zou hoeven doen en nóg zijn het walgelijke, vieze mensen volgens Psycho Astrid. Ben benieuwd hoe ze zou reageren als ze zo behandeld wordt als ze zelf een keer per ongeluk iets doms doet.
Ze wilde het er wel degelijk over hebben, maar niet beneden omdat ze wilde gaan eten (logisch dat je dat natuurlijk eerst even wil gaan doen). Maar Wim wilde het gelijk weten, deels vanwege nieuwsgierigheid, maar vooral om te stoken. En ze trapte er met beide ogen in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef RenRen- het volgende:
Z
[..]
Ze schoot imho niet echt door, ze wou het er al niet over hebben daar, vlak voor hun trap, en vervolgens komt Kim even naar beneden om nog een keer haar zegje te doen. Ik snap wel dat je een keer breekt, als je steeds probeert mensen een kans te geven, en ja, dan word je boos en zeg je zulke dingen. Ik snap het prima
Wat was dat dan? Ik kan het me niet herinneren. Kan heel goed dat ik dat gemist heb natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is niet alleen die klusbus, ze hebben eerder ook al dingen verkeerd gedaan, en toen heeft Astrid zich er enorm over ingehouden. En ze begon er niet over. Kim kwam zich mengen in haar gesprek en daardoor werd Astrid boos.
Ze begon er 's avonds wel zelf weer over, volgens mij. Aanvankelijk tegen Tom en Whim, toen wond ze zich weer op en ging ze tegen Kim tekeer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is niet alleen die klusbus, ze hebben eerder ook al dingen verkeerd gedaan, en toen heeft Astrid zich er enorm over ingehouden. En ze begon er niet over. Kim kwam zich mengen in haar gesprek en daardoor werd Astrid boos.
Wij zien natuurlijk maar fragmenten, maar ook met de woning-inkopen hadden ze het niet zo nauw genomen, vandaar die sanctie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef Redefine het volgende:Tenzij er dingen zijn gebeurd die we niet gezien hebben, maakt Astrid (en jij eigenlijk ook) ervan dat K en J constant de boel belazeren.
De overtreding met het digitaal inkopen doen onder werktijd, benoemde ik juist ook in de post die je aanhaalt. Maar ik heb het over zaken waar Astrid direct last van heeft gehad. En die hebben we buiten vandaag nog niet gezien. Al kan het zoals ik ook al zei zijn, dat dit niet in beeld is gebracht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wij zien natuurlijk maar fragmenten, maar ook met de woning-inkopen hadden ze het niet zo nauw genomen, vandaar die sanctie.
Geeft toch wel een indruk van het niet helemaal eerlijk spelen allemaal.
Vorige week is natuurlijk naar voren gekomen dat ze wel meer steken hebben laten vallen, toen heeft Astrid zich heel erg ingehouden, misschien om ze nog wel een kans te geven...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat was dat dan? Ik kan het me niet herinneren. Kan heel goed dat ik dat gemist heb natuurlijk.
Mja, zo'n toon werkt misschien bij mannen, maar bij vrouwen nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze wilde het er wel degelijk over hebben, maar niet beneden omdat ze wilde gaan eten (logisch dat je dat natuurlijk eerst even wil gaan doen). Maar Wim wilde het gelijk weten, deels vanwege nieuwsgierigheid, maar vooral om te stoken. En ze trapte er met beide ogen in.
Kim hoort ze praten en denkt, gaat het er weer over? Dan vind ik het niet zo vreemd dat ze reageert. Of haar excuses oprecht zijn weet ik niet, Kim is, maar kan natuurlijk net zo goed haar onschuldige uitstraling en toon gebruiken.
Dat stuk over mensen keer op een keer een kans geven snap ik niet, ook niet van Astrid trouwens. Omdat dit pas de eerste keer is dat zij direct door ze belazerd zijn (de overtreding die ze gemaakt hebben is wel een fout natuurlijk, maar daar hadden A en S niet onder te lijden). Tenzij er dingen zijn gebeurd die we niet gezien hebben, maakt Astrid (en jij eigenlijk ook) ervan dat K en J constant de boel belazeren.
Nee, Whim vroeg hoe en wat, toen ging ze het uitleggen en was ze nog rustig, maar wel gewoon pissig om de situatie, toen kwam Kim zich erin mengen en toen werd ze boos.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze begon er 's avonds wel zelf weer over, volgens mij. Aanvankelijk tegen Tom en Whim, toen wond ze zich weer op en ging ze tegen Kim tekeer.
Nja, het is nog steeds gissen of er ook echt wat dingen gebeurd zijn (en dan heb ik het natuurlijk niet over de overtreding).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vorige week is natuurlijk naar voren gekomen dat ze wel meer steken hebben laten vallen, toen heeft Astrid zich heel erg ingehouden, misschien om ze nog wel een kans te geven...
Zoals ik al zei, blijft het nog steeds niet duidelijk hoeveel overtredingen ze echt hebben begaan. Verder zei ik ook al dat Kim heel goed haar toon kan gebruiken. Ik mag dan wel een man zijn, maar ook ik snap wel dat het een spel kan zijn. Maar vooralsnog bewijzen de beelden niet dat ze de boel vaker belazeren ten koste van Astrid en Stefan. Maar net zo goed kan het een keuze van de regie zijn om dat soort zaken niet in beeld te brengen terwijl het wel gebeurd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, zo'n toon werkt misschien bij mannen, maar bij vrouwen nietIk weet niet of ze gelogen heeft of niet, ik weet wel dat ze over de andere regels ook zo'n toon en houding had en overal wel eel soepeltjes mee omgaat. Misschien is ze een beetje naief, of ze doet het expres, geen idee, kan ik niet over oordelen, maar ik snap wel dat Astrid bozig wordt.
Ik maak er niet van dat ze de boel altijd belazeren, maar wel dat ze al een aantal keer soepel en ruim met de regels om zijn gegaan. Dat iemand daar best eens boos om kan worden. Zo moeilijk is het niet namelijk
Volgens mij werd Astrid pas later zo boos. Waarbij het op zich niet zo vreemd is dat als je hoort dat anderen het weer erover hebben, je ermee gaat bemoeien/je excuses gaat maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, Whim vroeg hoe en wat, toen ging ze het uitleggen en was ze nog rustig, maar wel gewoon pissig om de situatie, toen kwam Kim zich erin mengen en toen werd ze boos.
ze werkte toch bij haar vriend? volgens mij werd vorige week duidelijk dat ze onder werk tijd had zitten internetshoppen. Volgens haar in haar pauze, maar dat valt helaas voor haar ook onder de werktijd waarin je niet mag klussen en shoppen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef Knarf het volgende:
Het zal misschien ook wel te maken hebben met het "niet" werken van Kim overdag. Dat wisten ze tot vorige week ook niet.
Volgens mij haal je ze nu door elkaar met Suzanne en Krijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef Knarf het volgende:
Het zal misschien ook wel te maken hebben met het "niet" werken van Kim overdag. Dat wisten ze tot vorige week ook niet.
Ik dacht dat ze 2 dagen werkte en 3 dagen 'studeerde'.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:12 schreef Kukeluus- het volgende:
[..]
Volgens mij haal je ze nu door elkaar met Suzanne en Krijn?
Ja dat is Suzanne. Kim werkt bij haar vriend inderdaad en heeft toen in haar pauze dingen besteld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:26 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 2 dagen werkte en 3 dagen 'studeerde'.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef k_man het volgende:
K&J hebben iets stoms gedaan, klopt. Aan hun reactie te zien geloof ik wel dat het echt een stomme fout was en geen bewust naaien van een ander.
Ojaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:29 schreef Kukeluus- het volgende:
[..]
Ja dat is Suzanne. Kim werkt bij haar vriend inderdaad en heeft toen in haar pauze dingen besteld.
oepsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet wel hoe je goedgelovig spelt. Dat heb ik dan weer.
Er moet altijd een goede afspiegeling van de samenleving inzitten natuurlijk, zo is iedereen tevredenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:59 schreef FoXje het volgende:
Het is trouwens weer mooi gecast allemaal:
-jong stel uit de provincie
-2 homo's (volgend jaar zijn het potten, wedden?)
-Man met donkere vrouw / stel met kinderen (nu gecombineerd).
Stel je voor dat er geen homo of donker iemand bij zou zitten!
-Nu 2 oude vellen erbij.
Wat leuk uitgezocht allemaal
Och enige irritatie over schijnheiligheid/domheid kan ik me wel voorstellen. Maar zo ballistic als Astrid ging...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef rubbereend het volgende:
we kunnen het kort samenvatten:
Je gaat toch niet boos worden op Kim
Kim
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:20 schreef Mylene het volgende:
En een zootje gereedschap… Ik weet niet eens waar het allemaal voor is”, lacht Jessica.
bron
Elektrisch gereedschap.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:16 schreef Juweel het volgende:
[..]Gereedschap was toch haar Grote Hobby en meest gewaardeerde kado?
Scherp!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:16 schreef Juweel het volgende:
[..]Gereedschap was toch haar Grote Hobby en meest gewaardeerde kado?
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:29 schreef Bleie het volgende:
Thom en Wim (ik weet nog steeds niet wie wie is trouwens...) lijken me echt verschrikkelijke mensen, maar ze zorgen wel voor leuke tv. Hoe zouden zij nu naar zichzelf kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
Opgeleverde appartementen spoilers:Ik zie alleen maar foto's van wat al is opgeleverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |