Bij tv kan allesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:36 schreef Klare het volgende:
Zouden ze niet gewoon op beide blaadjes appartement 3 hebben geschreven. De overtrefingen waren niet bepaald gelijk....
Wellicht een stevige schrik als waarschuwing ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij zat in beiden gewoon nummer drie. Maar ik vind het belachelijk dat ze ook maar suggereren dat John en Kim er ook uit hadden gekund. Dan zou het betekenen dat de overtredingen op een hoop worden gegooid.
Nee, dat kan echt niet hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef rubbereend het volgende:
Mogen J&K ff een avondje balen na wat er gebeurd is zeg
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef k_man het volgende:
Nou, dat wordt weer gezellie na de reclame.
Het zijn walgelijke mensen. Bah!
Ik vind die oompa loompa met z'n wijf walgelijke mensen. Bah!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef k_man het volgende:
Nou, dat wordt weer gezellie na de reclame.
Het zijn walgelijke mensen. Bah!
Kan niet, denk ik. Ze hebben vast niet nóg een reservekoppel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef Redefine het volgende:
Hm ben benieuwd wat er nou precies is. Maar net voor die vooruitblik bleek al dat Astrid J en K liever had zien gaan. Vraag me af of het niet een strategie is om ze weg te krijgen.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef rubbereend het volgende:
totaal belachelijk dat de overtredingen van verdieping 1 en 3 gelijk gesteld worden
Kim > Katrijn =quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
qua kijkmateriaal is het jammer dat Katrijn eruit is. dat nieuwe figuur is toch wat minder eyecandy
klopt, maar Katrijn > Astrid > nieuw mens. We gaan dus van 2 appetijtelijke dames naar 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |