Ze hadden sowieso beide al een sanctie gehad hèquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Marrije het volgende:
Beetje raar dat maar 1 koppel de sanctie krijgt terwijl er 2 voor in aanmerking komen.
Daar zullen zij niet aan denken. Een alternatieve variant is dat ze weten dat ze door een vijandige sfeer K en J kunnen elimineren qua concurrentie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan niet, denk ik. Ze hebben vast niet nóg een reservekoppel.
Ja, ok. Maar toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef SuperPoekie het volgende:
Beide overtredende koppels zijn gestraft dat ze niet mochten meedoen met de oplevering, een van de twee is nog extra gestraft door eruit gezet te worden. En dat was nou net ook het meest frauderende koppel van de twee, dus
En dan zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
Wim
"niet accepteren, kan echt niet"
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
"Liever 5000, dan kunnen wij naar huis"
op zich niet gek, zij neemt daar haar uren voor op. Wel aardig dat, ik ben haar naam vergeten, dat wil vergoeden.quote:
Kim !!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
op zich niet gek, zij neemt daar haar uren voor op. Wel aardig dat, ik ben haar naam vergeten, dat wil vergoeden.
ik vind ze ook net iets téquote:
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat haar houding een spel lijkt. Alleen voert Astrid het weer TOT het belachelijke door.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kim !!!!!![]()
Daar kun je niet boos op worden
Hehe iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:
Geld kan mooi voor de vergoeding van Astrid haar uren gebruikt worden
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:
Geld kan mooi voor de vergoeding van Astrid haar uren gebruikt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |