Kimquote:
Ah zo ja. Maar als T en W hoger worden beoordeeld door de jury hebben ze gewoon terecht gewonnen. Dat gedoe met op elkaar stemmen slaat nergens op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis ongeveer zo: iedereen zou Thom en Wim een 1 gaan geven, maar Stefan en Astrid zouden iig van Kim en dinges wel eerlijke cijfers krijgen. Da nzouden ze nog een kans hebben, aangezien ze verwachten dat de kamer van Thom en Wim beter bij de vakjury in de smaak valt. Nu de bewonersjury wegvalt is de vakjury allesbeslissend en daar is Stefan niet zo blij mee. en dat kan ik me wel voorstellen eigenlijk
overigens. Kim
dat ben ik met je eens. maar als de bwoners normaalgesproken moeten stemmen worden nu Stefan en Astrid waarsch onterecht zwaar gestraft.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo ja. Maar als T en W hoger worden beoordeeld door de jury hebben ze gewoon terecht gewonnen. Dat gedoe met op elkaar stemmen slaat nergens op.
quote:
Duh.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Redefine het volgende:
Leuk die cliffhanger, maar het kan natuurlijk niet anders dan dat ze Krijn en Suzanne gaan vervangen.
Ik mag toch aannemen van wel iddquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Redefine het volgende:
Leuk die cliffhanger, maar het kan natuurlijk niet anders dan dat ze Krijn en Suzanne gaan vervangen.
Mee eens, ben alleen benieuwd of er ook nog iets voor de brabo's volgtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Redefine het volgende:
Ik ook!quote:
Je weet al wie er gaat winnen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb genoeg gezien voor dit seizoen.
Nee en het boeit me ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je weet al wie er gaat winnen?
Gelukkig hebben we Topchef nogquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee en het boeit me ook niet.
Ik vind het geen leuk seizoen.
Daarbij staat er begin dit topic een spoiler over een spandoekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef Redefine het volgende:
Ik ook. Ik moet heel erg lachen om die twee nichten. En die brabo's vind ik ook wel aardig.quote:
Precies.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Topchef nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |