SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Dat dacht ik al. Misschien is een psycholoog dan een goed idee ( ik typte eerst psychiaterquote:
<3 is geen smiley maar een universele combi voor een hartjequote:Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Insomnium het volgende:
Smiley in TT.
Maar het is vergeven voor deze keer.
Broertje.
Het is zo fijn als jij mij corrigeertquote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
<3 is geen smiley maar een universele combi voor een hartje.
Dus moet je het contact gaan opzoeken. Kan bijvoorbeeld door de hort op te gaan, met een fokker te meeten (of naar meets etc gaan kan ik je aanradenquote:
Ik heb prima gelezen, maar ik vind gewoon niet dat je over een forum kan zeggen of iemand wel of niet een psych nodig heeft. En dat is ook wat jij letterlijk zei, dat ie dat niet nodig heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lezen.
Daarom zei ik ook dat ik het uiteraard ook niet weet.
Maar dat van wat IK gehoord heb het niet zo extreem is.
Dat kan ik uiteraard fout hebben want ik weet vast niet alles.
Daarom gaf ik ook de suggestie om eens rustig erbij stil te staan wat er precies niet lekker zit en DAARNA zon beslissing pas te nemen.
geen geld voor meetsquote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dus moet je het contact gaan opzoeken. Kan bijvoorbeeld door de hort op te gaan, met een fokker te meeten (of naar meets etc gaan kan ik je aanraden) of op bezoek aan bij een Psychiater.
De Psychiater is meestal wel de beste persoon die jou van een minderwaardigheidscomplex of andere psychische problemen kan afhelpen
Verras ons maar, maar je mag altijd Doobie Broterrs, Bee Gees en Al Green draaienquote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef SiIk het volgende:
Ik heb trouwens niet heel veel muziek (of nouja, niet heel veel muziek die iedereen kent en wil horen) maar als jullie verzoekjes hebben mag dat en zal ik kijken wat ik kan doen
Goed dan blijft afspreken met een fokker of de hort op dus overquote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
geen geld voor meets
Ik zeg dus ook niet dat hij er geen nodig heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb prima gelezen, maar ik vind gewoon niet dat je over een forum kan zeggen of iemand wel of niet een psych nodig heeft. En dat is ook wat jij letterlijk zei, dat ie dat niet nodig heeft.
Een psych hoeft (imo) niet per se een laatste uitvlucht te zijn, als iemand er nu baat bij denkt te hebben (ook een puber) dan kan het toch geen kwaad om er een in te schakelen. Als het dan uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn, dan kom je daar snel genoeg achter.
Dan beter iets te vroeg of voorbarig een psych inschakelen, dan te laat.
Volgens mij gooi jij twee verschillende termen door elkaarquote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dus moet je het contact gaan opzoeken. Kan bijvoorbeeld door de hort op te gaan, met een fokker te meeten (of naar meets etc gaan kan ik je aanraden) of op bezoek aan bij een Psychiater.
De Psychiater is meestal wel de beste persoon die jou van een minderwaardigheidscomplex of andere psychische problemen kan afhelpen
ja ik weet hetquote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij gooi jij twee verschillende termen door elkaar. Een psychiater houdt zich bezig met mentale ziekten, een psycholoog met gedrag...
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef mr-green het volgende:
ow ps Broertje. Als er een volgende meet komt wil ik best een treinkaartje voor je betalen
Of je ophalen als ik in de buurt ben
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness![]()
miss dat ik me daarna wat beter voel
Hihihiquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness![]()
miss dat ik me daarna wat beter voel
Dat dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef mr-green het volgende:
ow ps Broertje. Als er een volgende meet komt wil ik best een treinkaartje voor je betalen
Of je ophalen als ik in de buurt ben
M'n liedje doet het nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef SiIk het volgende:
Alle minderjarige fokkertjes mogen nu even de speakers muten
Welke liedje was het dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
M'n liedje doet het niet
Laat maar
Doe eens kletsen !quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
M'n liedje doet het niet
Laat maar
Dat mag niet, gok ikquote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef mr-green het volgende:
Je mag ook mee uit hoor. Het is de vraag alleen of je dat wil
Het liefst geil & sexy!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Doe eens kletsen !
Door de mic
Snap je mijn verwarring als ik dit zie staan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zeg dus ook niet dat hij er geen nodig heeft.
Alleen dat het niet direct iets ernstigs hoeft te zijn.
Want daar zeg je wel vrij letterlijk dat jij denkt dat ie er geen nodig heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:24 schreef Insomnium het volgende:
Maar nogmaals ik snap hoe extreem vervelend dat is.
Maar wat ik van jou gehoord hebt en dergelijke vind ik serieus niet dat je een psych nodig hebt.
Echt niet.
Natuurlijk kan het een fase zijn, dát ontken ik nergens. ik zeg ook nergens dat ik zeker weet dat er een groter onderliggend probleem is. Het enige wat ik zeg is dat een psych misschien niet eens zo'n slecht idee is.quote:Het KAN ook gewoon een fase in zijn leven zijn.
En dit is een fase die een HOOP mensen gehad hebben.
Ik zeg helemaal niet wat die jongen moet doen.
Ik vind het een ontzettend toffe kerel!
En ik wil alleen maar dat het goed gaat met hem.
Het enige wat ik zei was kijk eerst eens goed naar de problematiek.
En kijk dan verder.
weet je dat, heeft hij dat net gezegd of worden verhalen weer es flink opgeblazen?quote:
Volgens mij wordt het een en ander wel wat opgeblazen jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
weet je dat, heeft hij dat net gezegd of worden verhalen weer es flink opgeblazen?
Dat weet hij, dat zegt hij net en nee het wordt niet flink opgeblazen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
weet je dat, heeft hij dat net gezegd of worden verhalen weer es flink opgeblazen?
Ik heb ook via msn wel eens met broertje gepraat.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap je mijn verwarring als ik dit zie staan?
[..]
Want daar zeg je wel vrij letterlijk dat jij denkt dat ie er geen nodig heeft.
[..]
Natuurlijk kan het een fase zijn, dát ontken ik nergens. ik zeg ook nergens dat ik zeker weet dat er een groter onderliggend probleem is. Het enige wat ik zeg is dat een psych misschien niet eens zo'n slecht idee is.
Vooral als je het gevoel hebt dat je er zelf niet achter gaat komen wat er nou precies dwars zit.
Waarom? Broertje heeft met ToT gepraat, die weet dus wel waar hij het over heeft, in tegenstelling tot onsquote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het een en ander wel wat opgeblazen ja
Ik heb ook met hem gepraat via msn.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Broertje heeft met ToT gepraat, die weet dus wel waar hij het over heeft, in tegenstelling tot ons.
Laat ToT ff lekker zelf antwoorden... pffquote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet hij, dat zegt hij net en nee het wordt niet flink opgeblazen.
Wat nou pff?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Laat ToT ff lekker zelf antwoorden... pff
Oké danquote:Op woensdag 21 september 2011 18:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb ook via msn wel eens met broertje gepraat.
En hij komt op MIJ niet over alsof hij een psych nodig heeft.
Ik zeg niet dat hij het niet zwaar heeft of dat het " maar " puberen is.
Ik zeg alleen dat het een optie is.
Maar misschien had ik het anders moeten verwoorden.![]()
Sorry voor de verwarring dan.
Vraag was toch aan ToT gericht... niet antwoorden als er niks aan je gevraagd wordt hahahaquote:
Ja ik ga er natuurlijk niet verder over uitweiden, maar er spelen zeer zeker wel meer dingen mee. Het is wel erger dan alleen maar puberen, denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Laat ToT ff lekker zelf antwoorden... pff
Pas op, Insomn, straks steekt ie iets hards in je achterstequote:
Zekers lekker dit!! Ik blijf luisteren hahaquote:
Kolerequote:Op woensdag 21 september 2011 18:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vraag was toch aan ToT gericht... niet antwoorden als er niks aan je gevraagd wordt hahaha
Here comes the gay jokes! Again!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op, Insomn, straks steekt ie iets hards in je achterste!!!
Dan kun je dit hele forum opdoeken.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vraag was toch aan ToT gericht... niet antwoorden als er niks aan je gevraagd wordt hahaha
Het was een te makkelijke inkopperquote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Here comes the gay jokes! Again!
Do you like fishdicks?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een te makkelijke inkopper.
En kan hij zelf net zo hard maar niks meer zeggen, want hoe vaak hij wel niet op een vraag antwoord die voor een ander is... Iedereen trouwens. Boeiend ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan kun je dit hele forum opdoeken.
Requesting gay songs.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zit wel een beetje verstopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op, Insomn, straks steekt ie iets hards in je achterste!!!
Ik ben net binnen schatquote:Op woensdag 21 september 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kolere. Je had ook gewoon goed kunnen lezen wat er allemaal staat. Maar het zal wel joh
.
Waarom reageer jij hierop? Ik stelde geen vraag hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
En kan hij zelf net zo hard maar niks meer zeggen, want hoe vaak hij wel niet op een vraag antwoord die voor een ander is... Iedereen trouwens. Boeiend ook.
Ik plaatste er een denkbeeldig vraagteken bij, so sue mequote:Op woensdag 21 september 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom reageer jij hierop? Ik stelde geen vraag hoor.
Maar niet op een zwaar inhoudelijk onderwerp dat nog een fokker betreft ook...quote:Op woensdag 21 september 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
En kan hij zelf net zo hard maar niks meer zeggen, want hoe vaak hij wel niet op een vraag antwoord die voor een ander is... Iedereen trouwens. Boeiend ook.
Te riskant, jij werkt bij een advocatenbureau.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plaatste er een denkbeeldig vraagteken bij, so sue me.
Denkbeeldige vraagtekens? Misschien moet JIJ eens een psychiater opzoeken!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plaatste er een denkbeeldig vraagteken bij, so sue me.
Hoe maakt dat mijn punt minder waar?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar niet op een zwaar inhoudelijk onderwerp dat nog een fokker betreft ook...
Ik speel al langer met de gedachten. Ik zie ook beestjes en zoquote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denkbeeldige vraagtekens? Misschien moet JIJ eens een psychiater opzoeken!
Oeh, oeh, oeh, verslag na de tijd, ik ben aan het kleurenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:48 schreef mr-green het volgende:
Ik ga even de soap ''Wilders'' kijken op Nederland 1
Wie beweert dat dan? Nogal een verschil of het onzin betreft of een serieuze kwestie, niet dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe maakt dat mijn punt minder waar?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
SiIkIs dit je normale muzieksmaak?
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doetquote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Wie beweert dat dan? Nogal een verschil of het onzin betreft of een serieuze kwestie, niet dan?
Kan ik nu al gevenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, verslag na de tijd, ik ben aan het kleuren.
mag je vaker draaienquote:
Valt in de lijn van verwachting jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kan ik nu al geven![]()
Wilders spreekt weer zonder respect over bepaalde groepen en pleit nu voor MEER democratie. Het is eigenlijk een grote komiek...
wees gerust. Ik heb mensenkennisquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo moeilijk doet. Essentie is hetzelfde.
Je snapt nu ook dat je nu nooit meer voor een ander een serieuze vraag moet gaan beantwoorden, want je krijgt 'm nu kneiterhard terug he.
kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt in de lijn van verwachting ja. Hij wacht gewoon tot PVV bovenaan in de peilingen staat en dan klapt 't kabinet, denk ik.
Oh ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wees gerust. Ik heb mensenkennis
Dat paard van jou bestaat nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speel al langer met de gedachten. Ik zie ook beestjes en zo!
Niet iets om om te blozen iddquote:
Nou, geef je zelf een schouderklopje of een sterretje of weet ik het wat.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wees gerust. Ik heb mensenkennis
Jij hebt duidelijk meer slaap nodig.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh ?
Wat vind je van mij dan ?
HE HE HE ?
Sssssstquote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat paard van jou bestaat niet! En dat asiel is gewoon leeg!
Jij, jij, levende dodequote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh ?
HE HE HE ?
OMG.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk meer slaap nodig.
Hij vroeg het niet aan jouquote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk meer slaap nodig.
In de middeleeuwen misschien, toen het een teken van welvaart wasquote:
quote:
Ik heb net al jazz voor je gedraaitquote:
Besta ik dan welquote:
Ik denk dat een neger met slaapgebrek ook wel bleekjes eruit ziet hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
discriminatie![]()
beetje negers uitsluiten
Dan leef ik lekker met mijn hoofd in de middeleeuwen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de middeleeuwen misschien, toen het een teken van welvaart was.
En toen draaide je Saxobeatquote:
Dat ga ik niet in het openbaar zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh ?
HE HE HE ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb net al jazz voor je gedraait
quote:
Ik heb je nooit gezien, dus hard bewijs kan ik je niet gevenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Besta ik dan wel? Ik ben ook een beest
.
Nu maak je mij wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En toen draaide je Saxobeat![]()
[..]
Dat ga ik niet in het openbaar zeggen![]()
Maar als je keer echt wilt kletsen, kan dat natuurlijk!![]()
Tijdens TC heb je ook al eens wat van me gehoord
ga eens meer slapen danquote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik denk dat een neger met slaapgebrek ook wel bleekjes eruit ziet hoor
[..]
Dan leef ik lekker met mijn hoofd in de middeleeuwen.
EEN BLEKE SLAPELOZE RIDDER.
Mij niet. Al zo vaak mensen die beweren mensen kennis te hebben, mij doorgronden ze totaal niet. Dus ik geloof er niet zo inquote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nu maak je mij wel nieuwsgierig
Harig is ie welquote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Erik best wel een beest in bed is.
Een pantoffeldiertje?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Erik best wel een beest in bed is.
Ja, weetje hoe moeilijk jij bentquote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Al zo vaak mensen die beweren mensen kennis te hebben, mij doorgronden ze totaal niet. Dus ik geloof er niet zo in.
Discriminatie tegen mensen met een slaapstoornis.quote:
Ik kan jou wel wat hard bewijs gevenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien, dus hard bewijs kan ik je niet geven.
Daarom ben ik ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet. Al zo vaak mensen die beweren mensen kennis te hebben, mij doorgronden ze totaal niet. Dus ik geloof er niet zo in.
Lekker oppervlakkig blijven... en alle mensen over 1 kam scheren, dat helpt!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihiquote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan jou wel wat hard bewijs geven [ afbeelding ].
Echt man, een open boekquote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, weetje hoe moeilijk jij bent
Maar wel een van 39403924032940239430249032492 pagina'squote:
Ik wacht afquote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan jou wel wat hard bewijs geven [ afbeelding ].
Natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hihihi
Je bedoelt dat je met een pollepel op haar billen wilt slaan
Totaal niet. Oke, ik ga een poging wagen want ik beweer ook nogal eens dat ik mensenkennis hebquote:
my thoughts exactly...quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Discriminatie tegen mensen met een slaapstoornis.
Ik eis een wetswijziging in de grondwet !
QFTquote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Maar wel een van 39403924032940239430249032492 pagina's
Is het niet naar, alles zo persoonlijk aantrekken en zo?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Lekker oppervlakkig blijven... en alle mensen over 1 kam scheren, dat helpt!
Nee joh, 39403924032940239430249032493!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Maar wel een van 39403924032940239430249032492 pagina's
Geen idee !quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef SiIk het volgende:
Hmm, volgens mij doet mijn mic het niet.. Moet ik zeker eerst SAM opnieuw opstarten?
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, 39403924032940239430249032493!
Je mag van mij wel eens wat proberenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Totaal niet. Oke, ik ga een poging wagen want ik beweer ook nogal eens dat ik mensenkennis heb
Ik heb een kutstemquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Geen idee !
Maar het moet !
MOET WERKEN.
Jawel, we horen je wel maar negeren je gewoon!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef SiIk het volgende:
Hmm, volgens mij doet mijn mic het niet.. Moet ik zeker eerst SAM opnieuw opstarten?
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, we horen je wel maar negeren je gewoon!
Helpt wel ja, kan ik lekker tegenstrijdige conclusies trekken.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij wel eens wat proberen. Helpt het als ik zeg dat ik zelf nog niet eens precies weet hoe ik in elkaar steek?
.
Oh, dat is bij mij sowieso heel goed mogelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Helpt wel ja, kan ik lekker tegenstrijdige conclusies trekken.
Mijn stem is ook niet bepaalde de zangvogel van het oerwoud.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb een kutstem
En kan moeilijk midden in m'n programma SAM herstarten. Toch?
dat had ik al doorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij wel eens wat proberen. Helpt het als ik zeg dat ik zelf nog niet eens precies weet hoe ik in elkaar steek?
.
Jij draait nu Bruno Mars?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef SiIk het volgende:
Meh. Ik druk steeds op de verkeerde knopjes als ik probeer die mic aan de praat te krijgen en breek zo de leukste nummers af
jij bent vrouwquote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is bij mij sowieso heel goed mogelijk.
Ik ben geen vrouw zoals de meeste vrouwenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef ValHallen het volgende:
Zelfs ik ga aan de mic vanavond. 1 van de 'oudste' DJ's hier en nog nooit fatsoenlijk met mic gedraaid
je bedoelt langstlopend?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef ValHallen het volgende:
Zelfs ik ga aan de mic vanavond. 1 van de 'oudste' DJ's hier en nog nooit fatsoenlijk met mic gedraaid
Ga dan eens naar de dokter Priempje lief.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hatsjoe... Aw...
Nek zit nog steeds vastEn ik nies me kapot; geen goeie combo
![]()
Ik heb ooit met mijn mic gedraaid maar je hoorde alleen maar gekraak.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef ValHallen het volgende:
Hulp nodig met SAM?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet nog steeds een keer SAM fatsoenlijk onder de knie krijgen![]()
. En ik wil niet aan een praatshow als hier mensen thuis zijn want het huis is zo gehorig
.
Langstzittendquote:
Neenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ga dan eens naar de dokter Priempje lief.
oeh, jij bent zo een man in een vrouwen lichaam, die beter in met een groep mannen kan werken dan met vrouwen?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw zoals de meeste vrouwen. Dat kunnen een aantal mensen wel bevestigen
.
Ik heb bijvoorbeeld totaal geen problemen met grapjes over mijn gewicht.
Meh; zo zijn er echt wel meer hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, jij bent zo een man in een vrouwen lichaam, die beter in met een groep mannen kan werken dan met vrouwen?
Ander keertje. Vanavond geen zin inquote:
Ik ben de DJ met meeste pauze's.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
LangstzittendIk kan alleen heloef, Naatje en misschien Zokunen bedenken die al langer DJ zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meh; zo zijn er echt wel meer hoor
En ik heb de meeste instellingen al wel goed staan volgens mij, ik kan alleen nog niet zo handig de nummerlijst navigeren enzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ander keertje. Vanavond geen zin in.
Ja, dat klopt ook welquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, jij bent zo een man in een vrouwen lichaam, die beter in met een groep mannen kan werken dan met vrouwen?
Nee toch?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom je nek niet doen hoorte ver
Whaha... tweede deel is wel op mij toepasbaar, alleen dan andersomquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Zij, Samzz LD, serieus?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn homovriendje (die ik nu nooit meer zie, want verhuisd) zij altijd dat ik zijn perfecte partner zou zijn als ik toch geen vagina en tieten zou hebben.
net m'n eerste relatiequote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik ben de DJ met meeste pauze's.
Gedraaid
Gestopt
Gedraaid
Gestopt.
E nu ben ik terug.
Ik was ook even in shockquote:
Oh, holy shitquote:
Oh wacht, jij was er ook helemaal aan het begin toch? Ik ben na 2 weken ingestroomdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik ben de DJ met meeste pauze's.
Gedraaid
Gestopt
Gedraaid
Gestopt.
E nu ben ik terug.
Krokodilspuitquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, holy shit. Geef me maar een spuit, dit is ernstig.
Ik heb laatst terugekeken.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
LangstzittendIk kan alleen heloef, Naatje en misschien Zokunen bedenken die al langer DJ zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef SiIk het volgende:
Zal ik er een minuutje uitgaan om SAM te herstarten? Ben nu toch wel benieuwd of ik m'n mic aan de praat kan krijgen
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Insomnium het volgende:
DEKSELS!
Mijn rosbief is gelukt![]()
PERFECT!
ORGASME OP MIJN TONG.![]()
Perfecte sappigheid smaak en gaarheid.
Ook dit!quote:
Ik heb jou toch beschreven een week terug?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet dat mensen mij gaan beschrijven, dat gaat vast conflicteren met het beeld van mezelf dat ik perfect ben
.
Jij bent ook perfectquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet dat mensen mij gaan beschrijven, dat gaat vast conflicteren met het beeld van mezelf dat ik perfect ben
.
Dat had ik met mijn stukje zalmquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Insomnium het volgende:
DEKSELS!
Mijn rosbief is gelukt![]()
PERFECT!
ORGASME OP MIJN TONG.![]()
Perfecte sappigheid smaak en gaarheid.
O ja... Toen je me overbesekst beschreefquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb jou toch beschreven een week terug?![]()
Daar was je toch content mee?
Ongeveer. Ben in maart ofzo gestopt toen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh wacht, jij was er ook helemaal aan het begin toch? Ik ben na 2 weken ingestroomd
Ohjaquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb jou toch beschreven een week terug?![]()
Daar was je toch content mee?
kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja... Toen je me overbesekst beschreefPhihihii
Mijn eerste keer in het topic was op een zaterdagnacht, samen met 2 andere redelijk bekende users die er toen ook voor het eerst waren: Knetter en Dragems. Ik kom uit een goede lichtingquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb laatst terugekeken.
Ik en Naat zatten al in het radiotopic op 8 januari.
Er zitten hier dan ook zoveel lekkere wijven met awesome boobiesquote:
Zalmquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn stukje zalm! Die was ook perfect net gaar, lekker sappig, lekkere citroensmaak eraan, en ik heb volgens mij nog nooit (voor vanavond) een stuk zalm gebakken
.
Ik had een klein beetje gelijk, toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja... Toen je me overbesekst beschreefPhihihii
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een klein beetje gelijk, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn eerste keer in het topic was op een zaterdagnacht, samen met 2 andere redelijk bekende users die er toen ook voor het eerst waren: Knetter en Dragems. Ik kom uit een goede lichting
hm.. misschien blijf ik hier dan welquote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er zitten hier dan ook zoveel lekkere wijven met awesome boobies
En sowieso.. boobies > all
Allemaal te oud.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er zitten hier dan ook zoveel lekkere wijven met awesome boobies
En sowieso.. boobies > all
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Het was ook jouw schuld natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Een paar weken nadat ik begon met posten werd de radio opgeheven
.
De meeste zitten ook in kscquote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm.. misschien blijf ik hier dan wel
Jij kwam toch mee met die grote Singles golf? Tofu, Carooltje, WT, Royco enz enz?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Een paar weken nadat ik begon met posten werd de radio opgeheven
.
En iedereen is blij, want hier is radio 49quote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook jouw schuld natuurlijk.
Weet ik niet... Ik kwam kijken omdat Huppel daar veel zat. Volgens mij was ik de eerste van bovenstaande namenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij kwam toch mee met die grote Singles golf? Tofu, Carooltje, WT, Royco enz enz?
Omg dat moet ik over 3 maand doorstaanquote:Op woensdag 21 september 2011 19:15 schreef Insomnium het volgende:
WAAAAAAA.
Ik realiseer mij net dat om twaalf uur mijn leven echt een vlucht neemt.
Dan ben ik veel meer dan een kwart eeuw oud
Ik heb de po maar vast bij het bed neergezet.
De rollator gepoetst.
Ohja, dat was hem. Huppelmuts was als eerste 'Singles' hier. Maar die zat er al best een tijd voordat de rest kwam.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet... Ik kwam kijken omdat Huppel daar veel zat. Volgens mij was ik de eerste van bovenstaande namen.
Hee psst psst oudje.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg dat moet ik over 3 maand doorstaan![]()
Ik kan er beter nu een eind aan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Sund.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg dat moet ik over 3 maand doorstaan![]()
Ik kan er beter nu een eind aan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ditquote:
Ja. Klopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja, dat was hem. Huppelmuts was als eerste 'Singles' hier. Maar die zat er al best een tijd voordat de rest kwam.
Silk ! Met de zijde zachte stem.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Wie draait er nu?
Die DJ naam kom ik niet echt uit
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hee psst psst oudje.OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg echt een heel disturbing MI nu![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik niet. Wat een klapjostie is dat.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik soms. Hij was af en toe zo ontzettend humorloosMaar wel een fantastische DJ.
Hij ons helaas niet.quote:
Nou nou nou zeg, zo kan-ie wel weer!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Wat een klapjostie is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij was zeker een goede DJquote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik soms. Hij was af en toe zo ontzettend humorloosMaar wel een fantastische DJ.
Mja, in het begin was het echt een toffe kerel. Maar toen hij meer macht kreeg werd hij zuur en dictatoriaal.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het eind is hij zich inderdaad gaan gedragen als een klapjostie.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik reflecteer aan mijn laatste ervaringen en die zijn slécht.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Op het eind is hij zich inderdaad gaan gedragen als een klapjostie.
Maar het is best een aardige vent.
Deel het deel het !quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik krijg echt een heel disturbing MI nu![]()
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Deel het deel het !Oh my FUCKING GOD!!!!! Jij bent echt sick in de harses, weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik reflecteer aan mijn laatste ervaringen en die zijn slécht.
[..]
Deel het deel het !It's close iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
It's wrong on so many levels
No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef ValHallen het volgende:
Maar het is goed dat Silk praat, ik heb nooit zeker geweten of het nu een man of een vrouw was. Nu kan ik tenminste op haar geilen.
Nee, letterlijk het volume bij jou thuis...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:20 schreef SiIk het volgende:
Hmpf. Dan moet ik dus al mijn speaker instellingen veranderen..
* SiIk duikt configuratiescherm in.
Creatief instabiel noem ik het liever.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh my FUCKING GOD!!!!! Jij bent echt sick in de harses, weet je dat?
IK WIST HETquote:Op woensdag 21 september 2011 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
It's close idd![]()
![]()
![]()
It's wrong on so many levels
[..]
Deel het deel het !Jij zou bakken met geld kunnen verdienen als je een betere schrijver was geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik draai altijd mijn speakers uit als ik ga pratenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, letterlijk het volume bij jou thuis...
Anders krijg je dit:
[ afbeelding ]
Of als ik er wat meer tijd in zou stoppen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij zou bakken met geld kunnen verdienen als je een betere schrijver was geweest.
Ja, ik snap je. Maar het probleem is dat ik ooit heb ingesteld dat als ik mn headphones inplug. alle muziek alsnog door mn speakers gaat, en alleen skype door m'n headset komt. Dat moet ik nu dus ff veranderen.. Maar hoequote:Op woensdag 21 september 2011 19:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, letterlijk het volume bij jou thuis...
Anders krijg je dit:
[ afbeelding ]
Schrijf je weleens verhalen?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Of als ik er wat meer tijd in zou stoppen.
En niet zo gehaast zou typen
Oom subtilico haha... oefening baart ook kunst he?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij zou bakken met geld kunnen verdienen als je een betere schrijver was geweest.
Goed kunnen schrijven is slechts enkelen gegeven. Helaasquote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oom subtilico haha... oefening baart ook kunst he?
En ook zij hebben moeten oefenenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed kunnen schrijven is slechts enkelen gegeven. Helaas
Ik doe heel vaak een poging tot.quote:
Jij zegt wat de rest denkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zeg het tenminste eerlijk.
Een heel album zelfs.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
Oh, komt hij ook nog even langs. Heeft ie ondertussen nog een liedje gemaakt?
Ik zeg soms dingen die mensen heel diep van binnen soms denkenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij zegt wat de rest denkt.
[..]
Een heel album zelfs.
En ik schaam me er eigenlijk voor dat ik dit gewoon in mijn collectie heb staan.
Talent valt niet te oefenen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En ook zij hebben moeten oefenen
1) Dus je denkt dat alle grote schrijvers meteen goede verhalen schreven?quote:
Talent kan je wel ontwikkelenquote:
Zeker blijven proberen, volgens mij ben jij echt heel goed in het verzinnen van verhalen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik doe heel vaak een poging tot.
Zo heb ik in mijn hoofd een complete fantasie serie met materiaal voor meerdere boeken.
Maar zodra ik er actief mee aan de slag wil komt er niets meer uit.
Vandaar dat ik hier ook altijd taaltechnisch met dat soort stukjes wat fouten maak.
Dat moet snel en direct anders ben ik het of weer vergeten of krijg ik het er niet uit.
Maar ik probeer het nog steeds eens in de zoveel tijd.
Oh bedankt.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Mijn dochters vinden dit geweldig
Wel laten we eens een testje doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker blijven proberen, volgens mij ben jij echt heel goed in het verzinnen van verhalen.
Owww ik begin er niet eens aan om mijn muziek in te lezen in SAMquote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef SiIk het volgende:
Ik heb vanmiddag dus zo'n beetje al m'n muziek georganiseerd, volgens mij vindt SAM het niet leuk dat het allemaal verplaatst is..
Zeker wel. Je moet er gevoel voor hebben en dat moet dan gestimuleerd en vervolgens ontwikkeld worden. Van Gogh schilderde niet in 1 keer zijn zonnebloemen en Rembrandt in in 1 keer de Nachtwacht. Maar als je ouder werk van beiden bekijkt zie je wel dat ze het al in zich hadden meesters in de kunst te worden!quote:
Maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker blijven proberen, volgens mij ben jij echt heel goed in het verzinnen van verhalen.
En dat laatste is ook wel zo subjectief. Pollockquote:Op woensdag 21 september 2011 19:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zeker wel. Je moet er gevoel voor hebben en dat moet dan gestimuleerd en vervolgens ontwikkeld worden. Van Gogh schilderde niet in 1 keer zijn zonnebloemen en Rembrandt in in 1 keer de Nachtwacht. Maar als je ouder werk van beiden bekijkt zie je wel dat ze het al in zich hadden meesters in de kunst te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |