quote:
Daar doe je mij een groot plezier mee aangezien dit nummer weinig gedraaid wordt vanwege de lengte van 11 minquote:
Ach, ik heb toch 2 uurquote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar doe je mij een groot plezier mee aangezien dit nummer weinig gedraaid wordt vanwege de lengte van 11 min
Ik heb anders nog wel de 22 minuten versie van Kraftwerk - Autobahnquote:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 21 september 2011 18:15 schreef SiIk het volgende:
Die 11 minuten zijn nog altijd te kort he?
Welkom Broertje!
quote:
nog steeds kut enzoquote:
Ah klote joh!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
en moeders denkt dat het aan haar ligt is niet zo![]()
en het gaat niet goed nee
Heb je al eens goed met je moeder gepraat?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
* Melting aait broertje over z'n bol!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
beetjequote:Op woensdag 21 september 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al eens goed met je moeder gepraat?
Meh dat is echt klote.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
DOEN!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
beetje
moeders zei miss moet je naar een psychiater
ik weet niet doen of
Wacht wat ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
beetje
moeders zei miss moet je naar een psychiater
ik weet niet doen of
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |