SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
je pleurt kip groente + in een zak en pleurt het in de ovenquote:
Klinkt wel lekker!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je pleurt kip groente + in een zak en pleurt het in de oven
geen idee of het te vreten is
ik zong ook meequote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[me=PriemGirl]zingt vrolijk mee
[/me]
Ja ook nu kijken mijn collega's weer raar
Behalve 1 die tegenover me zit; want "ik ben je rare kuren onderhand wel gewend geworden"![]()
stay..quote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Boudewijn de groot
om het goed te maken
Blijf.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Boudewijn de groot
om het goed te maken
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zong ook meewant k3 en veliefd
Was je vergeten dat ToT en ik hier ook nog waren ?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kut kut kut kut kut
hij blijft
Nee is idd slechte kwaliteit.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef Insomnium het volgende:
Wel slechte kwaliteit of ligt dat aan mij
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Was je vergeten dat ToT en ik hier ook nog waren ?
kwaliteit is allemaal 320, het ligt waarschijnlijk aan sam dan gok ikquote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee is idd slechte kwaliteit.Maar ik ben opgehouden dat steeds te zeggen. Is zo lullig!
Dat denk ik wel!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kwaliteit is allemaal 320, het ligt waarschijnlijk aan sam dan gok ik
Denk ik ook ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kwaliteit is allemaal 320, het ligt waarschijnlijk aan sam dan gok ik
Er staat niet voor niks 'heerlijk'.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te vertellen hoorAls je maar genoten hebt
alles al nagekekenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk ik ook ja.Misschien de kwaliteit niet goed ingesteld bij de encoder?
Doeg sexy damequote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
[me=PriemGirl]kijkt naar tijd !
[/me]
Tot strakjes mensjes
baai sexy smexyquote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
[me=PriemGirl]kijkt naar tijd !
[/me]
Tot strakjes mensjes
Gewoon slecht.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is t geluid nou beter of slechter?
ah en 1 skipp
Was hij lief?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat niet voor niks 'heerlijk'.
idd, erg iel geluid, weinig bas, en de hoge tonen kraken soms.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:03 schreef Insomnium het volgende:
stay !
En vooral de lage tonen zijn niet goed
Ja, die gek!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:04 schreef ToT het volgende:
Waco, da's toch ook waar die sekte hun huis in de fik heeft gestoken?
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh for the love of all that's holy: SKIP!!!!!!
Ik heb betere nummers van Chigago gehoordquote:Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whihi disney
oke door naar chicago
tozoquote:Op woensdag 21 september 2011 17:13 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga even snel naar de jumbo hobbelen.
Honger!
Tot zo.
toedelsquote:Op woensdag 21 september 2011 17:19 schreef Melting het volgende:
Maar luitjes.... ik moet weer gaan......Cursus!
Tot morgen!
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:19 schreef Melting het volgende:
Maar luitjes.... ik moet weer gaan......Cursus!
Tot morgen!
whehe ik draai nu speciaal voor jouquote:Op woensdag 21 september 2011 17:24 schreef ACT-F het volgende:
En dat zeg ik alleen maar omdat ik Primus al jaren niet meer gehoord heb
aah toch nog een luisteraarquote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben nog steeds aan het troubleshooten ook
My name is mud is ook zo'n mooie van hunquote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe ik draai nu speciaal voor jou![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah toch nog een luisteraar
ik draai speciaal voor jullie 2![]()
na de volgendequote:
Even denken ...quote:Op woensdag 21 september 2011 17:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
na de volgende
act-f nog verzoekjes?
kheb niet superveelquote:
Interactive - Dildoquote:Op woensdag 21 september 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb niet superveel
maar miss dat ik t heb
stayquote:Op woensdag 21 september 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Harrie Jekkers in klein orkest nu eerst
Betersquote:Op woensdag 21 september 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
Ik ging dus vandaag op zoek naar een baan bleken ze gewoon iemand te zoeken bij de Dixons
TV's verpatsen, precies jouw dingquote:Op woensdag 21 september 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
Ik ging dus vandaag op zoek naar een baan bleken ze gewoon iemand te zoeken bij de Dixons
Ja joh beetje lullen over high-def, LCD, plasma.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
TV's verpatsen, precies jouw ding![]()
Welkom trouwens
next upquote:Op woensdag 21 september 2011 17:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
Anders mag je Incognito - Don't You Worry 'Bout A Thing draaien
voer van cartringsbedrijf de walvisquote:
aah ok.. dacht dat je een dik vadsig wijf ging doen ofzoquote:Op woensdag 21 september 2011 17:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voer van cartringsbedrijf de walvis
avond dienst en dus eten op de bank
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah ok.. dacht dat je een dik vadsig wijf ging doen ofzo
Wat wil je met etenstijdquote:Op woensdag 21 september 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
laatste 20 minuten draai ik wel gewoon wat
te weinig mensen voor skipp or stay
ach het geeft ook nietquote:
Tsk tsk tsk.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:43 schreef SiIk het volgende:
Ah, ships, nog maar 15 min en heb niks klaarstaan
Daar heb je een goed punt.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vond wel een mooie volgorde
dildo
i touch myself
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.
Hihihi snap je hem ?wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Die ga ik ook draaienquote:
quote:
Urgh altijd lekker van die incompetentie kut bedrijvenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:48 schreef ToT het volgende:
Godverdomme! Vanmorgen mijn reïntegratiebedrijf gebeld. Ze zouden me vandaag sowieso terugbellen. Mja het is bijna 6 uur, dus bel ik hen maar ff.
Wordt er niet meer opgenomen!
Amateuritisch kutbedrijf!
goeien smaak.. jij heeft hetquote:
Als ik thuis ben luister ikquote:Op woensdag 21 september 2011 17:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
morgen een uur lang mijn favourites
Ik vind het primaquote:Op woensdag 21 september 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gooi er zo nog wat disney in (omdat het kan) en dan na mijn jingle ben ik eruit
Strak plan!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo tijd om eten te gaan fixen
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:02 schreef SiIk het volgende:
Wel dus
Waarom zit ik er nou niet in terwijl hij zegt van wel..?
HAHAHA dat had ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef ToT het volgende:
Net hoorde ik lekker relaxete oude muziek, en nu moderne shit.
Ja, vorige keer duurde dat grapje dus 20 minutenquote:
Ik dacht dat die oude muziek juist van hem was, aangezien zijdezacht enzo!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
HAHAHA dat had ik ook![]()
Alleen kan ik deze muziek nu wel waarderen met mijn goede humeur
Och het ging bij mij vanmiddag ook foutquote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, vorige keer duurde dat grapje dus 20 minuten
Een haar toch ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat die oude muziek juist van hem was, aangezien zijdezacht enzo!
fixedquote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat die oude muziek juist van hem haar was, aangezien zijdezacht enzo!
Owjah, haar!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een haar toch ?
Ik weet het niet meer
quote:
Daar doe je mij een groot plezier mee aangezien dit nummer weinig gedraaid wordt vanwege de lengte van 11 minquote:
Ach, ik heb toch 2 uurquote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar doe je mij een groot plezier mee aangezien dit nummer weinig gedraaid wordt vanwege de lengte van 11 min
Ik heb anders nog wel de 22 minuten versie van Kraftwerk - Autobahnquote:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 21 september 2011 18:15 schreef SiIk het volgende:
Die 11 minuten zijn nog altijd te kort he?
Welkom Broertje!
quote:
nog steeds kut enzoquote:
Ah klote joh!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
en moeders denkt dat het aan haar ligt is niet zo![]()
en het gaat niet goed nee
Heb je al eens goed met je moeder gepraat?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
* Melting aait broertje over z'n bol!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
beetjequote:Op woensdag 21 september 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al eens goed met je moeder gepraat?
Meh dat is echt klote.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
DOEN!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
beetje
moeders zei miss moet je naar een psychiater
ik weet niet doen of
Wacht wat ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
beetje
ik weet niet doen of
Whats wrong?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
beetje
ik weet niet doen of
Als je maar niet denkt dat ik ook maar iets ga skippenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
DOEN!
Zoals het nu gaat, gaat het ook echt niet.
ja serieus zat er ook al wat over na tedenkenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wacht wat ?
Serieus ?
No offense mijn waarde maar je bent bijna vijftien.
Puberen en dergelijke.![]()
Tenzij er echt andere dingen aan de hand zijn die wij niet weten.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik ook maar iets ga skippen![]()
Je bouwt er langzaam maar zeker wel een vertrouwensband mee op!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
ja serieus zat er ook al wat over na tedenken
maar voel er niks aan om met een vreemde te gaan praten
voel me al een tijd kut enzoquote:
Ik zou serieus voordat je zoiets doet eerst eens goed aan jezelf vragen wat nu precies het probleem is.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
waarom?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
voel me al een tijd kut enzo
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
voel me al een tijd kut enzo
datquote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou serieus voordat je zoiets doet eerst eens goed aan jezelf vragen wat nu precies het probleem is.
Als er echt " afwijkend " en " belemmerend " gedrag is bij jou dan is het misschien een idee.
Als het gewoon een periode is van minder lekker in je vel zitten zou ik niet gaan.
Still no offens maar je bent volop aan het puberen
Daar horen deze gevoelens ook bij.
ik zie al tegen moeders ik zit in een moeilijke periode enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou serieus voordat je zoiets doet eerst eens goed aan jezelf vragen wat nu precies het probleem is.
Als er echt " afwijkend " en " belemmerend " gedrag is bij jou dan is het misschien een idee.
Als het gewoon een periode is van minder lekker in je vel zitten zou ik niet gaan.
Bloody fucking hell!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Zokunen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ele_kiele_kiele.html
Heb je niet een goede vriend of een familielid die je in vertrouwen alles kan vertellen en waarmee je alles kan bespreken?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
niet echtquote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je niet een goede vriend of een familielid die je in vertrouwen alles kan vertellen en waarmee je alles kan bespreken?
Sowieso denk ik niet dat een oriëntatie gesprek met een psych verkeerd is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet de beste ervaringen hoor met psychologen.
ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil met een dekentje op de bank tegen iemand aanhangen
Dat zeggen ouders wel vaker.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zie al tegen moeders ik zit in een moeilijke periode enzo
en ze zei kom op nou
Nou, die gevoelens kende ik als puber echt niet hoor... Niemand die ik kenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
okequote:Op woensdag 21 september 2011 18:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zeggen ouders wel vaker.
En ze bedoelen het vaak niet eens zo verkeerd.
Hoe verkeerd het ook kan overkomen.
Ze kunnen het ook als duwtje in je rug zien.
Van als ik maar zeg dat het niets is en hij gewoon door moet gaan dan komt het wel goed.
Maar nogmaals ik snap hoe extreem vervelend dat is.
Maar wat ik van jou gehoord hebt en dergelijke vind ik serieus niet dat je een psych nodig hebt.
Echt niet.
zou kunnen ik zal erover nadenkenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens een goed gesprek met je doen hoorAls je daar behoefte aan hebt?
Maar dat zal een psych vast ook zeggen als er dat alleen aan de hand is. En als er meer aan de hand is, dan kan ie wellicht helpen. Sowieso kan het ook als puber toch wel fijn zijn om met een onafhankelijk persoon te praten en gewoon je verhaal kwijt te kunnen aan iemand die objectief naar je kan kijken.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn PM box staat openquote:
Mja de dingen die je me verteld hebt zijn gewoon behoorlijk heftig. Ik denk dat je er niet verkeerd aan doet om er naar toe te gaan.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil met een dekentje op de bank tegen iemand aanhangen
Hmm.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, die gevoelens kende ik als puber echt niet hoor... Niemand die ik ken. Waarschijnlijk zegt dat niet veel, maar helemaal als een 'pubertje' komt Broertje mij ook niet over.
Ik had vandaag mijn debuutquote:Op woensdag 21 september 2011 18:25 schreef WickedTunes het volgende:
Hi hi hi!![]()
Wat zag mijn oog, allemaal nwe dj's op het rooster?
Volgens mij is er met broertje wel meer aan de hand. Maar goed, dat weet ik ook niet zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 18:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hmm.
Iedereen die ik ken heeft die gevoelens wel gehad![]()
Dus wij botsen weer eens lekker![]()
En ik wil broertje helemaal niet neerzetten als een typische puber begrijp mij niet verkeerd.
Maar het feit is dat hij volop aan het puberen is.
En een hoop pubers ervaren dit soort gevoelens.
Het niet begrepen voelen.
Alleen voelen
Je plek niet kennen.
En inderdaad niet iedereen heeft dat
Is ook zo. Er speelt idd meer mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er met broertje wel meer aan de hand. Maar goed, dat weet ik ook niet zeker.
Dik!!! Hoe was t?quote:
Ik dus ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er met broertje wel meer aan de hand. Maar goed, dat weet ik ook niet zeker.
Wat opstart problemenquote:
Maar Insom, wie ben jij om hier zo'n conclusie over te trekken? Ik bedoel, je kent 'm nauwelijks eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:24 schreef Insomnium het volgende:
Maar wat ik van jou gehoord hebt en dergelijke vind ik serieus niet dat je een psych nodig hebt.
Echt niet.
Weet je wat ik denk (en dat kan ik wellicht helemaal fout hebben).quote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik denk er even over na
Dit ja! En broer... heb je geen maten waarmee je ff lekker kan kantelen en je ding kwijt kan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:28 schreef mr-green het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk (en dat kan ik wellicht helemaal fout hebben).
Jij moet gewoon wat meer sociale contacten opzoeken buiten Fok!
Als je dit als een probleem ervaart moet je daar over praten met mensen (vriend, Fokker, Psychiater etc)
Lezen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar Insom, wie ben jij om hier zo'n conclusie over te trekken? Ik bedoel, je kent 'm nauwelijks eigenlijk.
niet echtquote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dit ja! En broer... heb je geen maten waarmee je ff lekker kan kantelen en je ding kwijt kan?
Requesting more Jazz.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef SiIk het volgende:
Ik heb trouwens niet heel veel muziek (of nouja, niet heel veel muziek die iedereen kent en wil horen) maar als jullie verzoekjes hebben mag dat en zal ik kijken wat ik kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |