SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whihi ik heb al een behoorlijk lijst met van alles en nog wat voor straks
omdak dan heul nie mee kan doenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdak dan heul nie mee kan doen
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier nog 1quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WTFquote:
nou, het kan wel, maar ik kan niet luisterenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:52 schreef Insomnium het volgende:
De zanger daarvan zong mee op de cd Enter van Within Temptation
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]Klopt!
George FTW!!!!
En een goede vriendin van me heeft nu een relatie met hem!
ik doe van 4 tot 6quote:Op woensdag 21 september 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, het kan wel, maar ik kan niet luisteren![]()
rond 5 uur ben ik thuis, precies te laat
Echt wel!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]!
Aardige kerel is het wel !
Ik doe ook mee hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dus tot nu toe 1 persoon die actief mee gaat doen
nou stiff dan beslis jij wat ik draai![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met skip or stay? Ik doe ook mee hoor!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zelfde als de zanger van Camel ( rustige band wel heel mooi draai ik nog wel een keer )quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
God, en die BEKKEN die hij soms on stage trekt!Geniaal!
neuj.. je mag max 10 minuten uitlopen van mijquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef ToT het volgende:
Knetter, ik weet niet of ik helemaal qua tijd uitkom. Is dat een probleem?
Op mijn billetjes ?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neuj.. je mag max 10 minuten uitlopen van mijis het 10,30 dan ga ik slaan
Hehehe gaaf!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zelfde als de zanger van Camel ( rustige band wel heel mooi draai ik nog wel een keer )
Maar serieus zijn hoofd is alsof hij aan het poepen is tijdens zijn gitaar stukjes.
Maar ZOVEEL emotie erin.
Owwwwww komt goed!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef Insomnium het volgende:
Ik denk ik hou mij nog een beetje in met tyfus herrie![]()
Kom jij aan met Orphanage![]()
* PriemGirl loopt 11min uit; en zit vol spanning te wachten op haar spankingquote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe ik zelfs als je niet uitlooptquote:
* Knetterkrankjorum aait zachtjes over de billetjes van priemgirl alvorens met vlakke hand mooie handafdrukken te makenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl loopt 11min uit; en zit vol spanning te wachten op haar spanking![]()
![]()
* PriemGirl purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsquote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum aait zachtjes over de billetjes van priemgirl alvorens met vlakke hand mooie handafdrukken te maken
Knetter ookquote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Insomnium het volgende:
Wie draait er van zes tot zeven dan ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Insomnium het volgende:
FUCKING HELD
HELD
Word een vrouw en ik bezwanger je.
Hypocrisy !![]()
![]()
Oh!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van 6 tot 8 is zijdezacht
De harde zooi moet je gewoon 's nachts draaienquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef Insomnium het volgende:
Ik denk ik hou mij nog een beetje in met tyfus herrie![]()
Kom jij aan met Orphanage![]()
Laat ik het anders verwoorden.quote:
Ow sorry ik dacht dat de vraag was: van 5 tot 6.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden.
Was jij een vrouw geweest en had je tieten gehad en een lekgrot.
Dan had ik je bezwangerd.
Direct.
Van 8 tot 10 de Rockgodquote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden.
Was jij een vrouw geweest en had je tieten gehad en een lekgrot.
Dan had ik je bezwangerd.
Direct.
quote:
Inb4 grammar Nazi's!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor zometeen..
Ik post een naam in het topic.. deze klopt niet altijd dus luister goed naar het nr.
elk liedje draai ik iig 2 minuten.
2 skipps is skipp
2 stayes is stay
degene die het snelste is dat wordt hem
blijkt het dat er meer mensen meedoen dan kan het aantal van 2 verhoogt worden naar 3.
mensen.. bij voorbaat dank voor het meespelen en ik draai.. jij bepaald of je het aanhoord of niet
Hehehe douche ze!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Insomnium het volgende:
Godver ik moet echt snel even douchen![]()
* zet volume hoger *
Tot zo
waarom doe je dat nouquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor zometeen..
Ik post een naam in het topic.. deze klopt niet altijd dus luister goed naar het nr.
elk liedje draai ik iig 1 minuut
2 skipps is skipp
2 stayes is stay
degene die het snelste is dat wordt hem
blijkt het dat er meer mensen meedoen dan kan het aantal van 2 verhoogt worden naar 3.
mensen.. bij voorbaat dank voor het meespelen en ik draai.. jij bepaald of je het aanhoord of niet
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Een Rock God die het hele eerste uur dance draait
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Een Rock God die het hele eerste uur dance draait
Oooo als die het echt is...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1ste nummer
nicole en hugo
Zekers, al betwijfel ik of veel mensen mijn hardcore blok kunnen waarderen. Maar ja, het hoort bij mijn muzikale opvoeding.quote:
quote:
Ah fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 21 september 2011 16:05 schreef Insomnium het volgende:
BLIJF
ik wil douchen op dit nummer en met mijn billen schudden.
quote:
hm ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Marco echt wel leuk; maar deze is zo kapot gedraaid...
* PriemGirl huilt een beetje.. van binnen...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm ja.
maar de tekst daar heb ik wel wat mee
Die mag bij voorbaat al geskipt worden!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
Komt Guus Meeuwis zo ook nog?
Of hoe schrijf je dat?
Nou, die?
ik luister lekker toch nietquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Die mag bij voorbaat al geskipt worden!
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
Komt Guus Meeuwis zo ook nog?
Of hoe schrijf je dat?
Nou, die?
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Die mag bij voorbaat al geskipt worden!
Stayquote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en door naar lennon
ik draai alles minimaal 1 minuur he
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whihi.. heerlijk zo'n show waar je alles door elkaar kunt draaien![]()
stayquote:Op woensdag 21 september 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En we gaan de giftige kant op.. na lennon gaan we door met ......
britney
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
skipp
vanessa paradis
hihi die titel
nee, een huurder belde waar hij eigenlijk ookalweer woondequote:
ja maar taxi...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en skipp
door met example
whahahahaquote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, een huurder belde waar hij eigenlijk ookalweer woonde
stond bij Ikea, moest zijn adres opgeven om iets te laten bezorgen en dacht: euhmmm... jahaaa....quote:
OMGquote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stond bij Ikea, moest zijn adres opgeven om iets te laten bezorgen en dacht: euhmmm... jahaaa....
loooolquote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stond bij Ikea, moest zijn adres opgeven om iets te laten bezorgen en dacht: euhmmm... jahaaa....
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Het leukste was misschien nog wel dat hij niet bij ons huurtquote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
OMG
net verhuisd zeker
ik had ook wat moeite met de postcode
en stay
nee, allemaal gewoon 320 en goeie kwaliteit.. ksnap het ook niet.. hier klinken ze wel goedquote:Op woensdag 21 september 2011 16:17 schreef ToT het volgende:
Is dus een stay.
Knetter, zijn het allemaal Youtube-rips?
nog mooierquote:Op woensdag 21 september 2011 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Het leukste was misschien nog wel dat hij niet bij ons huurt
quote:
Heb je SAM toevallig opnieuw geïnstalleerd of zo?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee, allemaal gewoon 320 en goeie kwaliteit.. ksnap het ook niet.. hier klinken ze wel goed
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
En knak zei mijn nekwtf.... Pijn straalt door naar schouders; das nie goe nie
even kan welquote:
en neequote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef ToT het volgende:
Heb je SAM toevallig opnieuw geïnstalleerd of zo?
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef Insomnium het volgende:
JONGENS HELP:
Help mij eraan herinneren dat ik EERST de gordijnen dicht doe.
En DAN pas naakt door de kamer dans
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef Insomnium het volgende:
JONGENS HELP:
Te laat, denk ikquote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef Insomnium het volgende:
JONGENS HELP:
Ik vind je standaard-PI echt verwarrend.quote:
neeeequote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je hebt mijn eerste show gemist
idd jahquote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind je standaard-PI echt verwarrend.
stayquote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
skipp
30 seconden tot mars
quote:
DJ Slapeloosquote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
neeee![]()
was je dj naam
je gaat wel vaker draaien
was het met mic?
Silk.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ZijdeZacht wie is dat
ja Tofquote:Op woensdag 21 september 2011 16:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
DJ Slapeloos
En ik ga zeker vaker draaien als de rest het goed vind![]()
En uiteraard met mic!
vonk wel een goeie naam voor jouquote:Op woensdag 21 september 2011 16:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
DJ Slapeloos
En ik ga zeker vaker draaien als de rest het goed vind![]()
En uiteraard met mic!
Hahaha jups!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vonk wel een goeie naam voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Dat vind ik van mijn stem ookquote:Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef SiIk het volgende:
Ik twijfel of ik m'n mic zal gaan gebruiken straks.. Weet niet zo goed wat ik dan moet zeggen, En ik vind dat ik echt een kutstem heb xD
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahaha jups!
Oh!
Voor de mensen die mijn show hebben gehoord.
Was het geluid goed ?
Mic goed ?
Op of aanmerkingen ?het was goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wou slipjes en teddyberen naar je gooien
-insert koosnaampje-
quote:
Gebruikte slipjes ?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het was goedik wou slipjes en teddyberen naar je gooien
quote:
quote:
Succesquote:
quote:
nouquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nouik blijf wel luisteren maar er stort iets in hier
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
barry blijft
hihi ik typte eerst baffy
Succes met je huiswerkquote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ben weg![]()
* the-brother-of-uzunumaki mompelt dat ie nog wat Huiswerk moet maken
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahaha jups!
Oh!
Voor de mensen die mijn show hebben gehoord.
Was het geluid goed ?
Mic goed ?
Op of aanmerkingen ?Ik vond het qua geluid en mic goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen hebben de mic zo vreselijk zacht in verhouding tot de muziek, maar bij jou geen last van.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Toen we net in ons huis gingen wonen; hadden we nog geen gordijnen. 's Morgens liep ik dus vrolijk nakend onze kamer binnen (soort inloopkast eigenlijk); lamp aan; op gemakje kleren uitzoeken.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef Insomnium het volgende:
JONGENS HELP:
Dank jequote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond het qua geluid en mic goed hoorSommige mensen hebben de mic zo vreselijk zacht in verhouding tot de muziek, maar bij jou geen last van.
whihiquote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toen we net in ons huis gingen wonen; hadden we nog geen gordijnen. 's Morgens liep ik dus vrolijk nakend onze kamer binnen (soort inloopkast eigenlijk); lamp aan; op gemakje kleren uitzoeken.
Pas toen een paar dagen later een buurjongen heel 'onopvallend' voor mijn raam bleef staan met zijn hond; had ik door dat ik naakt was
Tot op deze dag kan hij me nog steeds niet recht in mijn ogen kijken![]()
(is dus 3 jaar geleden)
Hahahaha dat ken ik dusquote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toen we net in ons huis gingen wonen; hadden we nog geen gordijnen. 's Morgens liep ik dus vrolijk nakend onze kamer binnen (soort inloopkast eigenlijk); lamp aan; op gemakje kleren uitzoeken.
Pas toen een paar dagen later een buurjongen heel 'onopvallend' voor mijn raam bleef staan met zijn hond; had ik door dat ik naakt was
Tot op deze dag kan hij me nog steeds niet recht in mijn ogen kijken![]()
(is dus 3 jaar geleden)
Nee je klonk super!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dank je![]()
Stem ook niet vervelend ?
Te hard ?
Te snel praten ?
Thanksquote:Op woensdag 21 september 2011 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee je klonk super!Mic mocht een KRUIMELTJE hoger, vind ik persoonlijk, maar het was idd niet zo zacht als bij sommigen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whihi
* Knetterkrankjorum wishes she stood there
stay !!!quote:
Awwwwquote:
WOBBELENquote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whihi ik ben met mijn boobs aan het wobbelen![]()
Neuh ik ben er wel, maar sta er neutraal tegenover.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
Oh iedereen is weg
Dan nog een keer stay !!
Jaaa 2 stays !! Hij blijft
wil jij een keer met mijn boobies wobbelenquote:
de volgende is spesjaal voor jouwquote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef wel.o.k het volgende:
skip![]()
dit is heul geen storing zoek muziek
wat een nummer ookquote:Op woensdag 21 september 2011 16:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dat wou ik nog even melden![]()
Graagquote:Op woensdag 21 september 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij een keer met mijn boobies wobbelen
Überhaupt Zanger Rinusquote:Op woensdag 21 september 2011 16:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat een nummer ook
quote:
okquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ok![]()
tot die tijd doe ik het zelf wel.. op de maat van de muziek
mag ik met jouw boobies wobbelen?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik met jouw boobies wobbelen?dan doen we met zijn 3en elkaars boobies
wanneer?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik eventjes weg ben dan is priem alweer met iemand anders aan het geiluhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer?
[..]
als ik eventjes weg ben dan is priem alweer met iemand anders aan het geiluhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei... Maar mijn boobies zijn niet zo wobble-waardig; maar dan doe ik jou wel delen met LoLaquote:Op woensdag 21 september 2011 16:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dag !quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat er vandoor
Spreek u straks wss wel weer![]()
En Knetters, lekker gedraaid![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer?
[..]
als ik eventjes weg ben dan is priem alweer met iemand anders aan het geiluhweenie.. moeten we een x een boobiemeet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
Hee groeten dude!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat er vandoor
Spreek u straks wss wel weer![]()
En Knetters, lekker gedraaid![]()
![]()
we gingen tog naar jou vjaardagsfeesie?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weenie.. moeten we een x een boobiemeet doen
hihiquote:Op woensdag 21 september 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we gingen tog naar jou vjaardagsfeesie?
had je kunnen weten tochquote:Op woensdag 21 september 2011 16:41 schreef ACT-F het volgende:
Ik luister al een tijd, maar nu moest ik echt even kijken wie er draait. Knetter dus
Guppie heeft ook wel eens z'n strekenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had je kunnen weten toch
Jaaaaaaaaaa boobie partyquote:Op woensdag 21 september 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we gingen tog naar jou vjaardagsfeesie?
slingers, ballonnen en hoedjes.. the whole shabangquote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met slingers?
oh god dan moet ik wel aangeschoten zijn om zoiets te durven hoor
Ik eet vanavond lasagnette !! Want heb een doos van schoonouders gekregenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef Insomnium het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten.
Ben echt clueless.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef Melting het volgende:
Ik luister ook weer met een half oor mee.
Trouwens zit het rooster vandaag weer eens heerlijk vol!
Hmm.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik eet vanavond lasagnette !! Want heb een doos van schoonouders gekregen
Lekkerquote:
Klinkt als een beknelde zenuwquote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
Bah nek deed nogmaals knak; als ik mijn hoofd naar achteren doe; lijkt het net alsof ie er afvalt (en pijn straalt naar schouder)... Heb ik nu al een paar maandjes last van (en maar heel af en toe)
EN STAYYYY POEP IN JE HOOOOFD
Is dat hetzelfde als de gewone lasagna?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik eet vanavond lasagnette !! Want heb een doos van schoonouders gekregen
Maar het is dus af en toe... Maar kan best idd.... Heb het ook gehad in mijn onderrugquote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klinkt als een beknelde zenuw
Skip!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kutzooi ik hoopte op skipp
oke.. omdat deze dus blijft..ga ik zo een nr draaien die jullie mogen skippen tot je een ons weegt.. die draai ik gwoon ff volledig
Vandaag mijn debuut als DJ gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef Melting het volgende:
Ik luister ook weer met een half oor mee.
Trouwens zit het rooster vandaag weer eens heerlijk vol!
Nouja met mini deegblaadjes iddquote:Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de gewone lasagna?
Hey.... dat is mooi. Hoe ging het?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vandaag mijn debuut als DJ gemaakt![]()
Eerst was ik aan het zweten en trillen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey.... dat is mooi. Hoe ging het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |