Wil je van 6 tot 7/ 7 tot 8?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm ik dacht ik kan wel weer eens draaien vanavond, is het rooster vol
Wel chill dat je eigen muziek mag luisteren onder werktijdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit op werk en niemand deelt mijn muzieksmaak
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
wacht wat ik sta tot 3 uur op het rooster
Ik draai nog wel even door dan
quote:
Je zal wel moeten nuquote:
Fytowat?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ook niet door elkaar. Maar mocht er niks meer helpen kan je Tussistin misschien nog proberen. Fytopathie
.
quote:
Koptelefoonquote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wel chill dat je eigen muziek mag luisteren onder werktijd
Ow fuu dat hou ik niet vol *rent naar toilet*quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
wacht wat ik sta tot 3 uur op het rooster
Ik draai nog wel even door dan
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 21 september 2011 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]Alleen wel onder voorwaarde dat je het komende half uur net zo zwaar heerschende muziek gaat draaien he!!!!
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef JJH het volgende:
Ja, ik ga afsluiten en aan de bak. Tot vannacht ofzo.
Doeg bedankt voor het luisteren !quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef JJH het volgende:
Geneeskunde door middel van planten en kruidenquote:
Laterzz kerelquote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef JJH het volgende:
homeopatisch dusquote:Op woensdag 21 september 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geneeskunde door middel van planten en kruiden.
Werk zequote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef JJH het volgende:
Nope. Fytopathie, al noemt VSM dat wel homeopathie. Homeopathie is wat anders.quote:
ahja stom dat ze het wel op het doosje zetten danquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Fytopathie, al noemt VSM dat wel homeopathie. Homeopathie is wat anders.
Volksmond hequote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahja stom dat ze het wel op het doosje zetten dan
het zal me weinig boeien eigenlijk zolang het helpt
Homeopathie is gewoon zo'n ingeburgerde naam, maar hij klopt idd niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahja stom dat ze het wel op het doosje zetten dan
het zal me weinig boeien eigenlijk zolang het helpt
weet ik heb het ook voor de jongste, tussistin, kindicol en chamodent toen hij last had van tandjesquote:Op woensdag 21 september 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volksmond he.
En dat laatste is uiteraard waar idd. Maar VSM is wel goed spul.
Sgoed kerel, laterzzquote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben even met wat anders bezig.
De muziek blijft wel aan![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben even met wat anders bezit.
De muziek blijft wel aan![]()
Nee, niet helemaal. Homeopathie gebruikt ook dierlijke stoffen en mineralen, waar fyto alleen plantaardig is. Daarbij gaat homeopathie ook nog eens uit van het gelijksoortigheidsbeginsel.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Homeopathie is gewoon zo'n ingeburgerde naam, maar hij klopt idd niet.
Homeopathie werkt met oneindig veel verdunnen van kruidenoplossingen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Homeopathie gebruikt ook dierlijke stoffen en mineralen, waar fyto alleen plantaardig is. Daarbij gaat homeopathie ook nog eens uit van het gelijksoortigheidsbeginsel.
Eigenlijk is homeopathie gewoon bullshit.
Wbquote:Op woensdag 21 september 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
back..
fris gedoucht.. en na een vruchteloze onderneming om mijn tandenborstel te vinden
Ja joh, allang!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben JJH & Knetter al officieel iets?
tis een hoaxquote:Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben JJH & Knetter al officieel iets?
iddquote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wb![]()
Ik kom ook nog niet zo lang geleden de douche uit, wat zal het topic weer lekker fris ruiken met ons 2tjes
Toch is het zo. Homeopaten geloven dat de stoffen die geacht worden dezelfde symptomen als de ziekte te veroorzaken, in (sterk) verdunde vorm de ziekte kunnen genezen, daar gebruiken ze dus echt alle stoffen voor met een minerale, plantaardige en dierlijke oorsprongquote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]Daar heb ik nog NOOIT van gehoord dat homeopathie ook dierlijke stoffen en mineralen gebruikt!
Ja watquote:
Okee dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch is het zo. Homeopaten geloven dat de stoffen die een ziekte kunnen veroorzaken, in (sterk) verdunde vorm de ziekte kunnen genezen, daar gebruiken ze dus echt alle mineralen, planten en dierlijke stoffen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |