SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
ja ik ben echt een vergiet... volgende week misschien maar eensquote:
Oh, leukquote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ben echt een vergiet... volgende week misschien maar eens
of zaterdag samen met priemie?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ben echt een vergiet... volgende week misschien maar eens
of zaterdag samen met priemie?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even douchen.. tot laters
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens ook weer hard bezig met mijn binnenkant naar buiten aan het hoesten.
QFTquote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
Goeden TT
Insom is nu al legendarisch als DJ zijnde
hahahaquote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Is goed ! Zeg ik niks en doe ik lola kietelen als ze presenteert
Net als knettert![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
O ja en dan zeg ik tussendoor amai en allez
En dat was dan mijn bijdrage bij lola's show![]()
![]()
hoi dat heb ik ook aangenaamquote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens ook weer hard bezig met mijn binnenkant naar buiten aan het hoesten.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
Oh. My. God.![]()
![]()
.
Mijn wanbetaler gaat nu klagen over de 6,75 euro verzendkosten die ze moet betalen.
Ze kan mooi in de stront zakken, die verzendkosten betaalt ze gewoonquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
Myra:Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 21 september 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze kan mooi in de stront zakken, die verzendkosten betaalt ze gewoon.
Het zuigt hard.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi dat heb ik ook aangenaam
da's heul niet aangenaamquote:Op woensdag 21 september 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi dat heb ik ook aangenaam
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm ik dacht ik kan wel weer eens draaien vanavond, is het rooster vol
Dat had ik dus precies hetzelfde.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb al 2 weken kriebelhoestniks helpt
Ook Tussistin niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gebruik liever niet dingen door elkaar, ben net begonnen met noscapinequote:Op woensdag 21 september 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook Tussistin niet?. Dat gebruik ik altijd, zo lekker
.
Ik ben ondertussen al 3,5 week verkouden, en dat is zooo niets voor mij. Soms zakt het weg, maar het komt altijd weer terug.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk, als je een half jaar lang herfst hebtquote:Op woensdag 21 september 2011 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen al 3,5 week verkouden, en dat is zooo niets voor mij. Soms zakt het weg, maar het komt altijd weer terug.
Eckte die-hardquote:Op woensdag 21 september 2011 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
Fuuuu ik moet echt al 10min naar toilet; maar wil muziek niet missen![]()
![]()
Had ik net ook idd, Had het volume zo hard gezet dat ik op de wc nog kon meeluisterenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
Fuuuu ik moet echt al 10min naar toilet; maar wil muziek niet missen![]()
![]()
Zit op werk en niemand deelt mijn muzieksmaakquote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Had ik net ook idd, Had het volume zo hard gezet dat ik op de wc nog kon meeluisteren
ik ben dus helemaal niet verkouden... alleen die irritante kriebelhoest, die je psies krijgt als je in bed ligtquote:Op woensdag 21 september 2011 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen al 3,5 week verkouden, en dat is zooo niets voor mij. Soms zakt het weg, maar het komt altijd weer terug.
Je staat al op het rooster hèquote:Op woensdag 21 september 2011 14:28 schreef ToT het volgende:
Samzz, Knetter, kan 1 van jullie me tot 16.00 op het rooster zetten?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je staat al op het rooster hè
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit op werk en niemand deelt mijn muzieksmaak
Nee, ook niet door elkaar. Maar mocht er niks meer helpen kan je Tussistin misschien nog proberenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gebruik liever niet dingen door elkaar, ben net begonnen met noscapine
Wil je van 6 tot 7/ 7 tot 8?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm ik dacht ik kan wel weer eens draaien vanavond, is het rooster vol
Wel chill dat je eigen muziek mag luisteren onder werktijdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zit op werk en niemand deelt mijn muzieksmaak
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
wacht wat ik sta tot 3 uur op het rooster
Ik draai nog wel even door dan
quote:
Je zal wel moeten nuquote:
Fytowat?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ook niet door elkaar. Maar mocht er niks meer helpen kan je Tussistin misschien nog proberen. Fytopathie
.
quote:
Koptelefoonquote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wel chill dat je eigen muziek mag luisteren onder werktijd
Ow fuu dat hou ik niet vol *rent naar toilet*quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
wacht wat ik sta tot 3 uur op het rooster
Ik draai nog wel even door dan
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 21 september 2011 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]Alleen wel onder voorwaarde dat je het komende half uur net zo zwaar heerschende muziek gaat draaien he!!!!
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef JJH het volgende:
Ja, ik ga afsluiten en aan de bak. Tot vannacht ofzo.
Doeg bedankt voor het luisteren !quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef JJH het volgende:
Geneeskunde door middel van planten en kruidenquote:
Laterzz kerelquote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef JJH het volgende:
homeopatisch dusquote:Op woensdag 21 september 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geneeskunde door middel van planten en kruiden.
Werk zequote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef JJH het volgende:
Nope. Fytopathie, al noemt VSM dat wel homeopathie. Homeopathie is wat anders.quote:
ahja stom dat ze het wel op het doosje zetten danquote:Op woensdag 21 september 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Fytopathie, al noemt VSM dat wel homeopathie. Homeopathie is wat anders.
Volksmond hequote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahja stom dat ze het wel op het doosje zetten dan
het zal me weinig boeien eigenlijk zolang het helpt
Homeopathie is gewoon zo'n ingeburgerde naam, maar hij klopt idd niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahja stom dat ze het wel op het doosje zetten dan
het zal me weinig boeien eigenlijk zolang het helpt
weet ik heb het ook voor de jongste, tussistin, kindicol en chamodent toen hij last had van tandjesquote:Op woensdag 21 september 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volksmond he.
En dat laatste is uiteraard waar idd. Maar VSM is wel goed spul.
Sgoed kerel, laterzzquote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben even met wat anders bezig.
De muziek blijft wel aan![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben even met wat anders bezit.
De muziek blijft wel aan![]()
Nee, niet helemaal. Homeopathie gebruikt ook dierlijke stoffen en mineralen, waar fyto alleen plantaardig is. Daarbij gaat homeopathie ook nog eens uit van het gelijksoortigheidsbeginsel.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Homeopathie is gewoon zo'n ingeburgerde naam, maar hij klopt idd niet.
Homeopathie werkt met oneindig veel verdunnen van kruidenoplossingen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Homeopathie gebruikt ook dierlijke stoffen en mineralen, waar fyto alleen plantaardig is. Daarbij gaat homeopathie ook nog eens uit van het gelijksoortigheidsbeginsel.
Eigenlijk is homeopathie gewoon bullshit.
Wbquote:Op woensdag 21 september 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
back..
fris gedoucht.. en na een vruchteloze onderneming om mijn tandenborstel te vinden
Ja joh, allang!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben JJH & Knetter al officieel iets?
tis een hoaxquote:Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben JJH & Knetter al officieel iets?
iddquote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wb![]()
Ik kom ook nog niet zo lang geleden de douche uit, wat zal het topic weer lekker fris ruiken met ons 2tjes
Toch is het zo. Homeopaten geloven dat de stoffen die geacht worden dezelfde symptomen als de ziekte te veroorzaken, in (sterk) verdunde vorm de ziekte kunnen genezen, daar gebruiken ze dus echt alle stoffen voor met een minerale, plantaardige en dierlijke oorsprongquote:Op woensdag 21 september 2011 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]Daar heb ik nog NOOIT van gehoord dat homeopathie ook dierlijke stoffen en mineralen gebruikt!
Ja watquote:
Okee dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch is het zo. Homeopaten geloven dat de stoffen die een ziekte kunnen veroorzaken, in (sterk) verdunde vorm de ziekte kunnen genezen, daar gebruiken ze dus echt alle mineralen, planten en dierlijke stoffen voor.
* PriemGirl zingt mee en....quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[me=PriemGirl]zingt mee en....
[/me]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[/me]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja watZe waren toch aan het daten? Of werd het na 1 date direct een relatie
quote:
ja wat? kan dat niet ofzo?quote:
Phihihihiquote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik zie het helemaal voor me
![]()
Mr. Bean for presidentquote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[/me]
[ afbeelding ]
Jaaaa met vlinders en niks negatiefs en alles leuk en... elkaar niet elke dag zien.. en elkaar missen en dan boos en ruzie maken want al lang niet gezien en dan whaoooquote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat kan jou het eigenlijk bommen?
verliefd zijn is haske leuk
Jazeker!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:55 schreef ToT het volgende:
Ow is dit je laatste nummer? Geef je ff een go als je afsluit?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
thx voor draaien inso.. een top debuut
Ik ga een beetje in dezelfde stijl verder!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
Inso heerlijk gedraait de meeste nummers kan ik wel hachelen![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
thx voor draaien inso.. een top debuut
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:57 schreef _Fanta het volgende:
Waren toffe nummers, van mij mag je vaker aan t roer staan Inso
Ik moet ervan blozenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
Inso heerlijk gedraait de meeste nummers kan ik wel hachelen![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
Euh ja... collega zag me airdrummen![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
Euh ja... collega zag me airdrummen![]()
![]()
lekker, tis dat ik zo weg moetquote:Op woensdag 21 september 2011 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga een beetje in dezelfde stijl verder!
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zat te denken aan skipp or stay om 4 uur.. mits er genoeg mensen in het topic zijn die meedoen.. anders wordt het gewoon random meuk draaien
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zat te denken aan skipp or stay om 4 uur.. mits er genoeg mensen in het topic zijn die meedoen.. anders wordt het gewoon random meuk draaien
Jawel maar zo komt het niet echt overquote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wat? kan dat niet ofzo?
Eh ik toon interesse.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat kan jou het eigenlijk bommen?
verliefd zijn is haske leuk
we zijn goed hequote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel maar zo komt het niet echt over
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je stem is zekers te doenik zou je stem doen
Eh nee het ligt er te dik boven opquote:
's avondsquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als er een gaatje is
Bevalt mij wel
toch gelooft iedereen hetquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eh nee het ligt er te dik boven op
* suikertaartje krabbelt over Knetters rugquote:Op woensdag 21 september 2011 15:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
auw ik ging mijn rug krabben en toen knakte mijn schouder en dat deed auw.. en ik heb nog steeds jeuk
* op zoek naar rug krabber gaat*
thx hunquote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje krabbelt over Knetters rug
nog even kriebeltjes er achteraan?quote:
Waarom is het zo raar dat hij dat denkt dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morph.. iedereen weet dat 1 hans en yuukje wat gaan krijgen samen
2 ik niet aan relaties doe
wij zijn echt geen koppel hoor
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:06 schreef _Fanta het volgende:
Ik luister wel gewoon mee, maar ff beetje bezig hiero, dus post ff niet zoveel. Wel fijne muziek
whihi..quote:Op woensdag 21 september 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is het zo raar dat hij dat denkt dan?. Ik dacht het ook.
jullie smsen niet heb ik uit betrouwbare bronquote:Op woensdag 21 september 2011 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag hequote:
kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie smsen niet heb ik uit betrouwbare bron
Klopt.. soms is het gewoon grappig om te zien hoeveel je mensen wijs kunt makenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag he.
En Hans heeft maar 1 iemand in zijn msn lijstquote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie smsen niet heb ik uit betrouwbare bron
Hier lul je je echt niet meer uitquote:Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch gelooft iedereen hetwhehehe
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar moet ik me uitlullen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier lul je je echt niet meer uit
Ja, dat is ook niet zo moeilijk onlinequote:Op woensdag 21 september 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kloptdoen we ook niet
[..]
Klopt.. soms is het gewoon grappig om te zien hoeveel je mensen wijs kunt maken
All alone is mijn ABSOLUTE favoriet, maar goed; the kiss komt er aan!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef Insomnium het volgende:
DRAAI THE SINS OF THY BELOVED.
The kiss
Heldquote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
All alone is mijn ABSOLUTE favoriet, maar goed; the kiss komt er aan!
Dat is jammer!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:11 schreef ToT het volgende:
GODVER! Juist The Kiss is corrupt!
Is All alone dan ook goed? Of My love? Die vind ik ook heerschend.
My love? He ik wil All alone!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is jammer!
Dan draai ik hem zelf wel de volgende keer![]()
My love
Weet ikquote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
My love? He ik wil All alone!
Okee, My love komt er aan!
met hele erge dingen vind ik dat ook niet kunnen.. maar onschuldige grappige dingen is grappigquote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet zo moeilijk online. Als ik zou willen zou ik iedereen wijs kunnen maken dat ik terminaal ben, dat ik ga trouwen of ga verhuizen naar het buitenland.
Ik vind dat echter flauw, dus ik doe dat niet
Och het moet ook wel kunnen, maar dan moet je niet verbaasd zijn dat iedereen het gelooft, want zo moeilijk is dat niet om het online geloofwaardig te makenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met hele erge dingen vind ik dat ook niet kunnen.. maar onschuldige grappige dingen is grappig
Mee eensquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef ToT het volgende:
Ik vind die 2e CD van TSOTB alleen wel waanzinnig kut!
ik ben ook niet verbaasd.. lig alleen een beetje in een deukquote:Op woensdag 21 september 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och het moet ook wel kunnen, maar dan moet je niet verbaasd zijn dat iedereen het gelooft, want zo moeilijk is dat niet om het online geloofwaardig te maken. Dat wil ik ermee zeggen.
Last van roos?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef SiIk het volgende:
Hoe koud moet het zijn om te sneeuwen?
zolang dingen me niet boeien geloof ik sowieso alles. Al zeggen mannen dat ze vrouw zijn of iets.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och het moet ook wel kunnen, maar dan moet je niet verbaasd zijn dat iedereen het gelooft, want zo moeilijk is dat niet om het online geloofwaardig te maken. Dat wil ik ermee zeggen.
Nee, ik wil sneeuw volgende maand in Zweden, maar ben bang dat het er niet gaat komen als ik zo eens naar de gemidelde temperaturen kijk..quote:
Wat ook niet gek is, want zie bovenstaande uitlegquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook niet verbaasd.. lig alleen een beetje in een deuk![]()
lolquote:
kheb al verteld dat t een hoae hoeft niet langer te doen alsofquote:
Ja, dat werkt idd ook wel mee aan het snelle gelovenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
zolang dingen me niet boeien geloof ik sowieso alles. Al zeggen mannen dat ze vrouw zijn of iets.
Wat overigens ook niet de eerste zou zijn, denk aan krentebol. of Het_huppelt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb al verteld dat t een hoae hoeft niet langer te doen alsof
Wasmasjien fix dag !quote:
quote:
ik heb t per genrequote:Op woensdag 21 september 2011 15:21 schreef SiIk het volgende:
Hmpf. Ik kwam op het goede idee om m'n muziek te gaan sorteren, maar heb geen idee wat een handige manier is. Heb zowel veel losse nummers van artiesten, als volledige albums, als volledige discografieen..
Morgen ben ik jarig.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
Wie heeft er tijd/zin morgenmiddag een drankje te doen ergens?
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Morgen ben ik jarig.
Dus ik kan mijn huis niet uit
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Morgen ben ik jarig.
Dus ik kan mijn huis niet uit
zin wel, tijd niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
Wie heeft er tijd/zin morgenmiddag een drankje te doen ergens?
Ik ben bang dat ik dan helemaal niks meer kan vinden. Da's nu al deels een probleem (ja, heb nu ook dingen op genre staan) uh, stond dat nou bij pop of rock? enz enzquote:Op woensdag 21 september 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb t per genreis wel handig
Nooit voor de verjaardag doen! Brengt ongelukquote:
Omdat er altijd de kans is dat er nog mensen langskomenquote:
quote:
kheb je adres nietquote:Op woensdag 21 september 2011 15:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Omdat er altijd de kans is dat er nog mensen langskomen
Ik reken er niet op.
Maar het kan.
je wilt WAT met me doenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
details doen wel ff in dm
Wil ik je best DMen hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 15:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb je adres nietanders kwam ik wel ff langs
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je wilt WAT met me doen![]()
![]()
ohw wacht, in de DM
kmoet tot 4 uur naar schoolquote:Op woensdag 21 september 2011 15:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wil ik je best DMen hoor
Maar ik moet wel om zes uur ergens zijn
Dus dan moet je vroeg komen
Of vroeg in de middag.
Meh.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kmoet tot 4 uur naar school
Nou leuke grap hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kloptdoen we ook niet
[..]
Klopt.. soms is het gewoon grappig om te zien hoeveel je mensen wijs kunt maken
Ow ik had net My pledge of alleigiance II klaar staan!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Insomnium het volgende:
Praat niet over After Forever!
Doet nog steeds pijn dat ze uit elkaar zijn
DRAAIEN DRAAIENquote:Op woensdag 21 september 2011 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had net My pledge of aligeance II klaar staan!
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
DRAAIEN DRAAIEN
* Schuim staat op de mond *
dan is het helaas pindakaasquote:Op woensdag 21 september 2011 15:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh.
Dat word lastig dan.
Ik kan dat ook niet afzeggen.
Een vriendin gaat koken voor mij voor mijn verjaardag
moet ik dan de hele dag thuis blijven?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
komt er toch nog iets goed
en het kledingschoonmaakapparaat moet ik ook nog weten.
Vrijdag magquote:Op woensdag 21 september 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan is het helaas pindakaas
DMquote:Op woensdag 21 september 2011 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zei toch dm goddamnet
![]()
en ik gaf je alleen een link met een filmpje van hardcore sm die ik na wil spelen met je
Ik geloof dat Knetter dat heeft verzonnen, maar het klinkt wel, euh.. schattigquote:
Niks mis mee, heb ik ook zo vaak gedaan!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben nu al bezig met wat ik de volgende keer wil draaien
You mean gay?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik geloof dat Knetter dat heeft verzonnen, maar het klinkt wel, euh.. schattig
OH!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn gedate is overigens wel echt
je kan bellen hoe laat ze ongeveer komen, en voor 8:30 komen ze nietquote:Op woensdag 21 september 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet ik dan de hele dag thuis blijven?
want ik wil wel buiten spelen
Ik ga sowieso Katatonia en Evergrey draaien de volgende keerquote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb ik ook zo vaak gedaan!
Fuck, ik heb een unmeunig lange queue klaarstaan van wat ik allemaal nog wil gaan draaien!
Dat ook ja. Maar ach, het is Radio 49quote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
You mean gay?
-edit- ow je bent vrouw
voor 08:30 ga ik ook niet buiten spelenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan bellen hoe laat ze ongeveer komen, en voor 8:30 komen ze niet
Nou we zien elkaar nog steedsquote:
Toftof!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ga sowieso Katatonia en Evergrey draaien de volgende keer
Ik zou wel willen echt.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag het vanavond nog wel een keer.
helemaal niet spelen denk ikquote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor 08:30 ga ik ook niet buiten spelen
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou we zien elkaar nog steedsMaandagmiddag / avond geweest
Nu zie ik haar vrijdag overdag en zaterdagavond, blijf slapen
Ik moet gewoon werken morgen schatquote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag het vanavond nog wel een keer.
Fijn om te horen dat het goed gaatquote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou we zien elkaar nog steedsMaandagmiddag / avond geweest
Nu zie ik haar vrijdag overdag en zaterdagavond, blijf slapen
quote:
Thanks, gaat ook gewoon goedquote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het goed gaat!
Je kan best spijbelenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken morgen schat
Wat denk je zelf?quote:
Ik heb een hekel aan pitsquote:Op woensdag 21 september 2011 15:40 schreef ToT het volgende:
Goddomme, op dit nummer is me een keer een PIT gebouwd zeg, de tering!
Ik vind ze cool alleen ga ik er nooit in want ik ben klein en dan wordt ik recht op m'n bek geramdquote:
quote:
Ik heb gecrowdsurft op dit nummer.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:40 schreef ToT het volgende:
Goddomme, op dit nummer is me een keer een PIT gebouwd zeg, de tering!
1 keer bleef ik mijn schoenen maar verliezen in een pit!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind ze cool alleen ga ik er nooit in want ik ben klein en dan wordt ik recht op m'n bek geramd
Sta er zelf nooit in, maar vind t wel mooi om te zienquote:
Ja zeg, verlaat me maar voor een anderquote:Op woensdag 21 september 2011 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Vrijdag afgesproken met
Coolness!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb gecrowdsurft op dit nummer.
Ja, dat is wel zoquote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sta er zelf nooit in, maar vind t wel mooi om te zien
quote:
Joahquote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn er mensen die zin hebben om om 4 uur actief mee te doen met skipp or stay?
Vooral het gezicht van de enkeling die het niet snapt.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Behalve als die te vroeg begint, omdat mensen een nummer niet kennen
jaaaa, verdoriequote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn er mensen die zin hebben om om 4 uur actief mee te doen met skipp or stay?
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vooral het gezicht van de enkeling die het niet snapt.
En dan opeens op een lege plek staat.
En dan zie je zijn gezicht echt zo gaan als hij beseft waar hij terecht is gekomen en wat er gebeurd. Dat gaat echt van :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:45 schreef Insomnium het volgende:
FUCKING HELD!
Ik zat nog te twijfelen of ik Penumbra zou draaien !
quote:
Duhquote:
Heaven Shall Burnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |