ik ben ook niet verbaasd.. lig alleen een beetje in een deukquote:Op woensdag 21 september 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och het moet ook wel kunnen, maar dan moet je niet verbaasd zijn dat iedereen het gelooft, want zo moeilijk is dat niet om het online geloofwaardig te maken. Dat wil ik ermee zeggen.
Last van roos?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef SiIk het volgende:
Hoe koud moet het zijn om te sneeuwen?
zolang dingen me niet boeien geloof ik sowieso alles. Al zeggen mannen dat ze vrouw zijn of iets.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och het moet ook wel kunnen, maar dan moet je niet verbaasd zijn dat iedereen het gelooft, want zo moeilijk is dat niet om het online geloofwaardig te maken. Dat wil ik ermee zeggen.
Nee, ik wil sneeuw volgende maand in Zweden, maar ben bang dat het er niet gaat komen als ik zo eens naar de gemidelde temperaturen kijk..quote:
Wat ook niet gek is, want zie bovenstaande uitlegquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook niet verbaasd.. lig alleen een beetje in een deuk![]()
lolquote:
kheb al verteld dat t een hoae hoeft niet langer te doen alsofquote:
Ja, dat werkt idd ook wel mee aan het snelle gelovenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
zolang dingen me niet boeien geloof ik sowieso alles. Al zeggen mannen dat ze vrouw zijn of iets.
Wat overigens ook niet de eerste zou zijn, denk aan krentebol. of Het_huppelt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb al verteld dat t een hoae hoeft niet langer te doen alsof
Wasmasjien fix dag !quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |