quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zat te denken aan skipp or stay om 4 uur.. mits er genoeg mensen in het topic zijn die meedoen.. anders wordt het gewoon random meuk draaien
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zat te denken aan skipp or stay om 4 uur.. mits er genoeg mensen in het topic zijn die meedoen.. anders wordt het gewoon random meuk draaien
Jawel maar zo komt het niet echt overquote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wat? kan dat niet ofzo?
Eh ik toon interesse.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat kan jou het eigenlijk bommen?
verliefd zijn is haske leuk
we zijn goed hequote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel maar zo komt het niet echt over
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je stem is zekers te doenik zou je stem doen
Eh nee het ligt er te dik boven opquote:
's avondsquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als er een gaatje is
Bevalt mij wel
toch gelooft iedereen hetquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eh nee het ligt er te dik boven op
* suikertaartje krabbelt over Knetters rugquote:Op woensdag 21 september 2011 15:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
auw ik ging mijn rug krabben en toen knakte mijn schouder en dat deed auw.. en ik heb nog steeds jeuk
* op zoek naar rug krabber gaat*
thx hunquote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje krabbelt over Knetters rug
nog even kriebeltjes er achteraan?quote:
Waarom is het zo raar dat hij dat denkt dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morph.. iedereen weet dat 1 hans en yuukje wat gaan krijgen samen
2 ik niet aan relaties doe
wij zijn echt geen koppel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |