quote:Op woensdag 21 september 2011 15:06 schreef _Fanta het volgende:
Ik luister wel gewoon mee, maar ff beetje bezig hiero, dus post ff niet zoveel. Wel fijne muziek
whihi..quote:Op woensdag 21 september 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is het zo raar dat hij dat denkt dan?. Ik dacht het ook.
jullie smsen niet heb ik uit betrouwbare bronquote:Op woensdag 21 september 2011 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morph.. iedereen weet dat 1 hans en yuukje wat gaan krijgen samen
2 ik niet aan relaties doe
wij zijn echt geen koppel hoor
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag hequote:
kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie smsen niet heb ik uit betrouwbare bron
Klopt.. soms is het gewoon grappig om te zien hoeveel je mensen wijs kunt makenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag he.
En Hans heeft maar 1 iemand in zijn msn lijstquote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie smsen niet heb ik uit betrouwbare bron
Hier lul je je echt niet meer uitquote:Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch gelooft iedereen hetwhehehe
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morph.. iedereen weet dat 1 hans en yuukje wat gaan krijgen samen
2 ik niet aan relaties doe
wij zijn echt geen koppel hoor
waar moet ik me uitlullen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier lul je je echt niet meer uit
Ja, dat is ook niet zo moeilijk onlinequote:Op woensdag 21 september 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kloptdoen we ook niet
[..]
Klopt.. soms is het gewoon grappig om te zien hoeveel je mensen wijs kunt maken
All alone is mijn ABSOLUTE favoriet, maar goed; the kiss komt er aan!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:09 schreef Insomnium het volgende:
DRAAI THE SINS OF THY BELOVED.
The kiss
Heldquote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
All alone is mijn ABSOLUTE favoriet, maar goed; the kiss komt er aan!
Dat is jammer!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:11 schreef ToT het volgende:
GODVER! Juist The Kiss is corrupt!
Is All alone dan ook goed? Of My love? Die vind ik ook heerschend.
My love? He ik wil All alone!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is jammer!
Dan draai ik hem zelf wel de volgende keer![]()
My love
Weet ikquote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
My love? He ik wil All alone!
Okee, My love komt er aan!
met hele erge dingen vind ik dat ook niet kunnen.. maar onschuldige grappige dingen is grappigquote:Op woensdag 21 september 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet zo moeilijk online. Als ik zou willen zou ik iedereen wijs kunnen maken dat ik terminaal ben, dat ik ga trouwen of ga verhuizen naar het buitenland.
Ik vind dat echter flauw, dus ik doe dat niet
Och het moet ook wel kunnen, maar dan moet je niet verbaasd zijn dat iedereen het gelooft, want zo moeilijk is dat niet om het online geloofwaardig te makenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met hele erge dingen vind ik dat ook niet kunnen.. maar onschuldige grappige dingen is grappig
Mee eensquote:Op woensdag 21 september 2011 15:15 schreef ToT het volgende:
Ik vind die 2e CD van TSOTB alleen wel waanzinnig kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |