Ik heb gecrowdsurft op dit nummer.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:40 schreef ToT het volgende:
Goddomme, op dit nummer is me een keer een PIT gebouwd zeg, de tering!
1 keer bleef ik mijn schoenen maar verliezen in een pit!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind ze cool alleen ga ik er nooit in want ik ben klein en dan wordt ik recht op m'n bek geramd
Sta er zelf nooit in, maar vind t wel mooi om te zienquote:
Ja zeg, verlaat me maar voor een anderquote:Op woensdag 21 september 2011 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Vrijdag afgesproken met
Coolness!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb gecrowdsurft op dit nummer.
Ja, dat is wel zoquote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sta er zelf nooit in, maar vind t wel mooi om te zien
quote:
Joahquote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn er mensen die zin hebben om om 4 uur actief mee te doen met skipp or stay?
Vooral het gezicht van de enkeling die het niet snapt.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Behalve als die te vroeg begint, omdat mensen een nummer niet kennen
jaaaa, verdoriequote:Op woensdag 21 september 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn er mensen die zin hebben om om 4 uur actief mee te doen met skipp or stay?
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vooral het gezicht van de enkeling die het niet snapt.
En dan opeens op een lege plek staat.
En dan zie je zijn gezicht echt zo gaan als hij beseft waar hij terecht is gekomen en wat er gebeurd. Dat gaat echt van :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:45 schreef Insomnium het volgende:
FUCKING HELD!
Ik zat nog te twijfelen of ik Penumbra zou draaien !
quote:
Duhquote:
Heaven Shall Burnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |