nouquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nouik blijf wel luisteren maar er stort iets in hier
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
barry blijft
hihi ik typte eerst baffy
Succes met je huiswerkquote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ben weg![]()
* the-brother-of-uzunumaki mompelt dat ie nog wat Huiswerk moet maken
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahaha jups!
Oh!
Voor de mensen die mijn show hebben gehoord.
Was het geluid goed ?
Mic goed ?
Op of aanmerkingen ?Ik vond het qua geluid en mic goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen hebben de mic zo vreselijk zacht in verhouding tot de muziek, maar bij jou geen last van.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Toen we net in ons huis gingen wonen; hadden we nog geen gordijnen. 's Morgens liep ik dus vrolijk nakend onze kamer binnen (soort inloopkast eigenlijk); lamp aan; op gemakje kleren uitzoeken.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef Insomnium het volgende:
JONGENS HELP:
Help mij eraan herinneren dat ik EERST de gordijnen dicht doe.
En DAN pas naakt door de kamer dans
Dank jequote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond het qua geluid en mic goed hoorSommige mensen hebben de mic zo vreselijk zacht in verhouding tot de muziek, maar bij jou geen last van.
whihiquote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toen we net in ons huis gingen wonen; hadden we nog geen gordijnen. 's Morgens liep ik dus vrolijk nakend onze kamer binnen (soort inloopkast eigenlijk); lamp aan; op gemakje kleren uitzoeken.
Pas toen een paar dagen later een buurjongen heel 'onopvallend' voor mijn raam bleef staan met zijn hond; had ik door dat ik naakt was
Tot op deze dag kan hij me nog steeds niet recht in mijn ogen kijken![]()
(is dus 3 jaar geleden)
Hahahaha dat ken ik dusquote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toen we net in ons huis gingen wonen; hadden we nog geen gordijnen. 's Morgens liep ik dus vrolijk nakend onze kamer binnen (soort inloopkast eigenlijk); lamp aan; op gemakje kleren uitzoeken.
Pas toen een paar dagen later een buurjongen heel 'onopvallend' voor mijn raam bleef staan met zijn hond; had ik door dat ik naakt was
Tot op deze dag kan hij me nog steeds niet recht in mijn ogen kijken![]()
(is dus 3 jaar geleden)
Nee je klonk super!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dank je![]()
Stem ook niet vervelend ?
Te hard ?
Te snel praten ?
Thanksquote:Op woensdag 21 september 2011 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee je klonk super!Mic mocht een KRUIMELTJE hoger, vind ik persoonlijk, maar het was idd niet zo zacht als bij sommigen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whihi
* Knetterkrankjorum wishes she stood there
stay !!!quote:
Awwwwquote:
WOBBELENquote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whihi ik ben met mijn boobs aan het wobbelen![]()
Neuh ik ben er wel, maar sta er neutraal tegenover.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
Oh iedereen is weg
Dan nog een keer stay !!
Jaaa 2 stays !! Hij blijft
wil jij een keer met mijn boobies wobbelenquote:
de volgende is spesjaal voor jouwquote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef wel.o.k het volgende:
skip![]()
dit is heul geen storing zoek muziek
wat een nummer ookquote:Op woensdag 21 september 2011 16:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dat wou ik nog even melden![]()
Graagquote:Op woensdag 21 september 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij een keer met mijn boobies wobbelen
Überhaupt Zanger Rinusquote:Op woensdag 21 september 2011 16:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat een nummer ook
quote:
okquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ok![]()
tot die tijd doe ik het zelf wel.. op de maat van de muziek
mag ik met jouw boobies wobbelen?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik met jouw boobies wobbelen?dan doen we met zijn 3en elkaars boobies
wanneer?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik eventjes weg ben dan is priem alweer met iemand anders aan het geiluhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer?
[..]
als ik eventjes weg ben dan is priem alweer met iemand anders aan het geiluhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei... Maar mijn boobies zijn niet zo wobble-waardig; maar dan doe ik jou wel delen met LoLaquote:Op woensdag 21 september 2011 16:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |