quote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef Insomnium het volgende:
Ik denk ik hou mij nog een beetje in met tyfus herrie![]()
Kom jij aan met Orphanage![]()
* PriemGirl loopt 11min uit; en zit vol spanning te wachten op haar spankingquote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neuj.. je mag max 10 minuten uitlopen van mijis het 10,30 dan ga ik slaan
dat doe ik zelfs als je niet uitlooptquote:
* Knetterkrankjorum aait zachtjes over de billetjes van priemgirl alvorens met vlakke hand mooie handafdrukken te makenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl loopt 11min uit; en zit vol spanning te wachten op haar spanking![]()
![]()
* PriemGirl purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsquote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum aait zachtjes over de billetjes van priemgirl alvorens met vlakke hand mooie handafdrukken te maken
Knetter ookquote:Op woensdag 21 september 2011 15:58 schreef Insomnium het volgende:
Wie draait er van zes tot zeven dan ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Insomnium het volgende:
FUCKING HELD
HELD
Word een vrouw en ik bezwanger je.
Hypocrisy !![]()
![]()
Oh!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van 6 tot 8 is zijdezacht
De harde zooi moet je gewoon 's nachts draaienquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef Insomnium het volgende:
Ik denk ik hou mij nog een beetje in met tyfus herrie![]()
Kom jij aan met Orphanage![]()
Laat ik het anders verwoorden.quote:
Ow sorry ik dacht dat de vraag was: van 5 tot 6.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden.
Was jij een vrouw geweest en had je tieten gehad en een lekgrot.
Dan had ik je bezwangerd.
Direct.
Van 8 tot 10 de Rockgodquote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden.
Was jij een vrouw geweest en had je tieten gehad en een lekgrot.
Dan had ik je bezwangerd.
Direct.
quote:
Inb4 grammar Nazi's!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor zometeen..
Ik post een naam in het topic.. deze klopt niet altijd dus luister goed naar het nr.
elk liedje draai ik iig 2 minuten.
2 skipps is skipp
2 stayes is stay
degene die het snelste is dat wordt hem
blijkt het dat er meer mensen meedoen dan kan het aantal van 2 verhoogt worden naar 3.
mensen.. bij voorbaat dank voor het meespelen en ik draai.. jij bepaald of je het aanhoord of niet
Hehehe douche ze!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Insomnium het volgende:
Godver ik moet echt snel even douchen![]()
* zet volume hoger *
Tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |