Dag !quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat er vandoor
Spreek u straks wss wel weer![]()
En Knetters, lekker gedraaid![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer?
[..]
als ik eventjes weg ben dan is priem alweer met iemand anders aan het geiluhweenie.. moeten we een x een boobiemeet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Hee groeten dude!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat er vandoor
Spreek u straks wss wel weer![]()
En Knetters, lekker gedraaid![]()
![]()
we gingen tog naar jou vjaardagsfeesie?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weenie.. moeten we een x een boobiemeet doen
hihiquote:Op woensdag 21 september 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we gingen tog naar jou vjaardagsfeesie?
had je kunnen weten tochquote:Op woensdag 21 september 2011 16:41 schreef ACT-F het volgende:
Ik luister al een tijd, maar nu moest ik echt even kijken wie er draait. Knetter dus
Guppie heeft ook wel eens z'n strekenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had je kunnen weten toch
Jaaaaaaaaaa boobie partyquote:Op woensdag 21 september 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we gingen tog naar jou vjaardagsfeesie?
slingers, ballonnen en hoedjes.. the whole shabangquote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met slingers?
oh god dan moet ik wel aangeschoten zijn om zoiets te durven hoor
Ik eet vanavond lasagnette !! Want heb een doos van schoonouders gekregenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef Insomnium het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten.
Ben echt clueless.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef Melting het volgende:
Ik luister ook weer met een half oor mee.
Trouwens zit het rooster vandaag weer eens heerlijk vol!
Hmm.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik eet vanavond lasagnette !! Want heb een doos van schoonouders gekregen
Lekkerquote:
Klinkt als een beknelde zenuwquote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
Bah nek deed nogmaals knak; als ik mijn hoofd naar achteren doe; lijkt het net alsof ie er afvalt (en pijn straalt naar schouder)... Heb ik nu al een paar maandjes last van (en maar heel af en toe)
EN STAYYYY POEP IN JE HOOOOFD
Is dat hetzelfde als de gewone lasagna?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik eet vanavond lasagnette !! Want heb een doos van schoonouders gekregen
Maar het is dus af en toe... Maar kan best idd.... Heb het ook gehad in mijn onderrugquote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klinkt als een beknelde zenuw
Skip!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kutzooi ik hoopte op skipp
oke.. omdat deze dus blijft..ga ik zo een nr draaien die jullie mogen skippen tot je een ons weegt.. die draai ik gwoon ff volledig
Vandaag mijn debuut als DJ gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef Melting het volgende:
Ik luister ook weer met een half oor mee.
Trouwens zit het rooster vandaag weer eens heerlijk vol!
Nouja met mini deegblaadjes iddquote:Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de gewone lasagna?
Hey.... dat is mooi. Hoe ging het?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vandaag mijn debuut als DJ gemaakt![]()
Eerst was ik aan het zweten en trillen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey.... dat is mooi. Hoe ging het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |