Ik vind het primaquote:Op woensdag 21 september 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gooi er zo nog wat disney in (omdat het kan) en dan na mijn jingle ben ik eruit
Strak plan!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo tijd om eten te gaan fixen
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:02 schreef SiIk het volgende:
Wel dus
Waarom zit ik er nou niet in terwijl hij zegt van wel..?
HAHAHA dat had ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef ToT het volgende:
Net hoorde ik lekker relaxete oude muziek, en nu moderne shit.
Ja, vorige keer duurde dat grapje dus 20 minutenquote:
Ik dacht dat die oude muziek juist van hem was, aangezien zijdezacht enzo!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
HAHAHA dat had ik ook![]()
Alleen kan ik deze muziek nu wel waarderen met mijn goede humeur
Och het ging bij mij vanmiddag ook foutquote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, vorige keer duurde dat grapje dus 20 minuten
Een haar toch ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat die oude muziek juist van hem was, aangezien zijdezacht enzo!
fixedquote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat die oude muziek juist van hem haar was, aangezien zijdezacht enzo!
Owjah, haar!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een haar toch ?
Ik weet het niet meer
quote:
Daar doe je mij een groot plezier mee aangezien dit nummer weinig gedraaid wordt vanwege de lengte van 11 minquote:
Ach, ik heb toch 2 uurquote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar doe je mij een groot plezier mee aangezien dit nummer weinig gedraaid wordt vanwege de lengte van 11 min
Ik heb anders nog wel de 22 minuten versie van Kraftwerk - Autobahnquote:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 21 september 2011 18:15 schreef SiIk het volgende:
Die 11 minuten zijn nog altijd te kort he?
Welkom Broertje!
quote:
nog steeds kut enzoquote:
Ah klote joh!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
en moeders denkt dat het aan haar ligt is niet zo![]()
en het gaat niet goed nee
Heb je al eens goed met je moeder gepraat?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
* Melting aait broertje over z'n bol!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
beetjequote:Op woensdag 21 september 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al eens goed met je moeder gepraat?
Meh dat is echt klote.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
nog steeds kut enzo
DOEN!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
beetje
moeders zei miss moet je naar een psychiater
ik weet niet doen of
Wacht wat ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
beetje
moeders zei miss moet je naar een psychiater
ik weet niet doen of
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |