Ik ben de DJ met meeste pauze's.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
LangstzittendIk kan alleen heloef, Naatje en misschien Zokunen bedenken die al langer DJ zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meh; zo zijn er echt wel meer hoor
En ik heb de meeste instellingen al wel goed staan volgens mij, ik kan alleen nog niet zo handig de nummerlijst navigeren enzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ander keertje. Vanavond geen zin in.
Ja, dat klopt ook welquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, jij bent zo een man in een vrouwen lichaam, die beter in met een groep mannen kan werken dan met vrouwen?
Nee toch?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom je nek niet doen hoorte ver
Whaha... tweede deel is wel op mij toepasbaar, alleen dan andersomquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, jij bent zo een man in een vrouwen lichaam, die beter in met een groep mannen kan werken dan met vrouwen?
Zij, Samzz LD, serieus?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn homovriendje (die ik nu nooit meer zie, want verhuisd) zij altijd dat ik zijn perfecte partner zou zijn als ik toch geen vagina en tieten zou hebben.
net m'n eerste relatiequote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik ben de DJ met meeste pauze's.
Gedraaid
Gestopt
Gedraaid
Gestopt.
E nu ben ik terug.
Ik was ook even in shockquote:
Oh, holy shitquote:
Oh wacht, jij was er ook helemaal aan het begin toch? Ik ben na 2 weken ingestroomdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik ben de DJ met meeste pauze's.
Gedraaid
Gestopt
Gedraaid
Gestopt.
E nu ben ik terug.
Krokodilspuitquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, holy shit. Geef me maar een spuit, dit is ernstig.
Ik heb laatst terugekeken.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
LangstzittendIk kan alleen heloef, Naatje en misschien Zokunen bedenken die al langer DJ zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef SiIk het volgende:
Zal ik er een minuutje uitgaan om SAM te herstarten? Ben nu toch wel benieuwd of ik m'n mic aan de praat kan krijgen
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Insomnium het volgende:
DEKSELS!
Mijn rosbief is gelukt![]()
PERFECT!
ORGASME OP MIJN TONG.![]()
Perfecte sappigheid smaak en gaarheid.
Ook dit!quote:
Ik heb jou toch beschreven een week terug?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet dat mensen mij gaan beschrijven, dat gaat vast conflicteren met het beeld van mezelf dat ik perfect ben
.
Jij bent ook perfectquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet dat mensen mij gaan beschrijven, dat gaat vast conflicteren met het beeld van mezelf dat ik perfect ben
.
Dat had ik met mijn stukje zalmquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef Insomnium het volgende:
DEKSELS!
Mijn rosbief is gelukt![]()
PERFECT!
ORGASME OP MIJN TONG.![]()
Perfecte sappigheid smaak en gaarheid.
O ja... Toen je me overbesekst beschreefquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb jou toch beschreven een week terug?![]()
Daar was je toch content mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |