SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Dat dacht ik al. Misschien is een psycholoog dan een goed idee ( ik typte eerst psychiaterquote:
<3 is geen smiley maar een universele combi voor een hartjequote:Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Insomnium het volgende:
Smiley in TT.
Maar het is vergeven voor deze keer.
Broertje.
Het is zo fijn als jij mij corrigeertquote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
<3 is geen smiley maar een universele combi voor een hartje.
Dus moet je het contact gaan opzoeken. Kan bijvoorbeeld door de hort op te gaan, met een fokker te meeten (of naar meets etc gaan kan ik je aanradenquote:
Ik heb prima gelezen, maar ik vind gewoon niet dat je over een forum kan zeggen of iemand wel of niet een psych nodig heeft. En dat is ook wat jij letterlijk zei, dat ie dat niet nodig heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lezen.
Daarom zei ik ook dat ik het uiteraard ook niet weet.
Maar dat van wat IK gehoord heb het niet zo extreem is.
Dat kan ik uiteraard fout hebben want ik weet vast niet alles.
Daarom gaf ik ook de suggestie om eens rustig erbij stil te staan wat er precies niet lekker zit en DAARNA zon beslissing pas te nemen.
geen geld voor meetsquote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dus moet je het contact gaan opzoeken. Kan bijvoorbeeld door de hort op te gaan, met een fokker te meeten (of naar meets etc gaan kan ik je aanraden) of op bezoek aan bij een Psychiater.
De Psychiater is meestal wel de beste persoon die jou van een minderwaardigheidscomplex of andere psychische problemen kan afhelpen
Verras ons maar, maar je mag altijd Doobie Broterrs, Bee Gees en Al Green draaienquote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef SiIk het volgende:
Ik heb trouwens niet heel veel muziek (of nouja, niet heel veel muziek die iedereen kent en wil horen) maar als jullie verzoekjes hebben mag dat en zal ik kijken wat ik kan doen
Goed dan blijft afspreken met een fokker of de hort op dus overquote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
geen geld voor meets
Ik zeg dus ook niet dat hij er geen nodig heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb prima gelezen, maar ik vind gewoon niet dat je over een forum kan zeggen of iemand wel of niet een psych nodig heeft. En dat is ook wat jij letterlijk zei, dat ie dat niet nodig heeft.
Een psych hoeft (imo) niet per se een laatste uitvlucht te zijn, als iemand er nu baat bij denkt te hebben (ook een puber) dan kan het toch geen kwaad om er een in te schakelen. Als het dan uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn, dan kom je daar snel genoeg achter.
Dan beter iets te vroeg of voorbarig een psych inschakelen, dan te laat.
Volgens mij gooi jij twee verschillende termen door elkaarquote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dus moet je het contact gaan opzoeken. Kan bijvoorbeeld door de hort op te gaan, met een fokker te meeten (of naar meets etc gaan kan ik je aanraden) of op bezoek aan bij een Psychiater.
De Psychiater is meestal wel de beste persoon die jou van een minderwaardigheidscomplex of andere psychische problemen kan afhelpen
ja ik weet hetquote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij gooi jij twee verschillende termen door elkaar. Een psychiater houdt zich bezig met mentale ziekten, een psycholoog met gedrag...
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef mr-green het volgende:
ow ps Broertje. Als er een volgende meet komt wil ik best een treinkaartje voor je betalen
Of je ophalen als ik in de buurt ben
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness![]()
miss dat ik me daarna wat beter voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |