Mijn stem is ook niet bepaalde de zangvogel van het oerwoud.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb een kutstem
En kan moeilijk midden in m'n programma SAM herstarten. Toch?
dat had ik al doorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij wel eens wat proberen. Helpt het als ik zeg dat ik zelf nog niet eens precies weet hoe ik in elkaar steek?
.
Jij draait nu Bruno Mars?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef SiIk het volgende:
Meh. Ik druk steeds op de verkeerde knopjes als ik probeer die mic aan de praat te krijgen en breek zo de leukste nummers af
jij bent vrouwquote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is bij mij sowieso heel goed mogelijk.
Ik ben geen vrouw zoals de meeste vrouwenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef ValHallen het volgende:
Zelfs ik ga aan de mic vanavond. 1 van de 'oudste' DJ's hier en nog nooit fatsoenlijk met mic gedraaid
je bedoelt langstlopend?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef ValHallen het volgende:
Zelfs ik ga aan de mic vanavond. 1 van de 'oudste' DJ's hier en nog nooit fatsoenlijk met mic gedraaid
Ga dan eens naar de dokter Priempje lief.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hatsjoe... Aw...
Nek zit nog steeds vastEn ik nies me kapot; geen goeie combo
![]()
Ik heb ooit met mijn mic gedraaid maar je hoorde alleen maar gekraak.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef ValHallen het volgende:
Hulp nodig met SAM?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet nog steeds een keer SAM fatsoenlijk onder de knie krijgen![]()
. En ik wil niet aan een praatshow als hier mensen thuis zijn want het huis is zo gehorig
.
Langstzittendquote:
Neenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ga dan eens naar de dokter Priempje lief.
oeh, jij bent zo een man in een vrouwen lichaam, die beter in met een groep mannen kan werken dan met vrouwen?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw zoals de meeste vrouwen. Dat kunnen een aantal mensen wel bevestigen
.
Ik heb bijvoorbeeld totaal geen problemen met grapjes over mijn gewicht.
Meh; zo zijn er echt wel meer hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, jij bent zo een man in een vrouwen lichaam, die beter in met een groep mannen kan werken dan met vrouwen?
Ander keertje. Vanavond geen zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |