Ongeveer. Ben in maart ofzo gestopt toen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh wacht, jij was er ook helemaal aan het begin toch? Ik ben na 2 weken ingestroomd
Ohjaquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb jou toch beschreven een week terug?![]()
Daar was je toch content mee?
kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja... Toen je me overbesekst beschreefPhihihii
Mijn eerste keer in het topic was op een zaterdagnacht, samen met 2 andere redelijk bekende users die er toen ook voor het eerst waren: Knetter en Dragems. Ik kom uit een goede lichtingquote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb laatst terugekeken.
Ik en Naat zatten al in het radiotopic op 8 januari.
Er zitten hier dan ook zoveel lekkere wijven met awesome boobiesquote:
Zalmquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn stukje zalm! Die was ook perfect net gaar, lekker sappig, lekkere citroensmaak eraan, en ik heb volgens mij nog nooit (voor vanavond) een stuk zalm gebakken
.
Ik had een klein beetje gelijk, toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja... Toen je me overbesekst beschreefPhihihii
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een klein beetje gelijk, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn eerste keer in het topic was op een zaterdagnacht, samen met 2 andere redelijk bekende users die er toen ook voor het eerst waren: Knetter en Dragems. Ik kom uit een goede lichting
hm.. misschien blijf ik hier dan welquote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er zitten hier dan ook zoveel lekkere wijven met awesome boobies
En sowieso.. boobies > all
Allemaal te oud.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er zitten hier dan ook zoveel lekkere wijven met awesome boobies
En sowieso.. boobies > all
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Het was ook jouw schuld natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Een paar weken nadat ik begon met posten werd de radio opgeheven
.
De meeste zitten ook in kscquote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hm.. misschien blijf ik hier dan wel
Jij kwam toch mee met die grote Singles golf? Tofu, Carooltje, WT, Royco enz enz?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Een paar weken nadat ik begon met posten werd de radio opgeheven
.
En iedereen is blij, want hier is radio 49quote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook jouw schuld natuurlijk.
Weet ik niet... Ik kwam kijken omdat Huppel daar veel zat. Volgens mij was ik de eerste van bovenstaande namenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij kwam toch mee met die grote Singles golf? Tofu, Carooltje, WT, Royco enz enz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |