quote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness![]()
miss dat ik me daarna wat beter voel
Dat dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef mr-green het volgende:
ow ps Broertje. Als er een volgende meet komt wil ik best een treinkaartje voor je betalen
Of je ophalen als ik in de buurt ben
M'n liedje doet het nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef SiIk het volgende:
Alle minderjarige fokkertjes mogen nu even de speakers muten
Welke liedje was het dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
M'n liedje doet het niet
Laat maar
Doe eens kletsen !quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
M'n liedje doet het niet
Laat maar
Dat mag niet, gok ikquote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef mr-green het volgende:
Je mag ook mee uit hoor. Het is de vraag alleen of je dat wil
Het liefst geil & sexy!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Doe eens kletsen !
Door de mic
Snap je mijn verwarring als ik dit zie staan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zeg dus ook niet dat hij er geen nodig heeft.
Alleen dat het niet direct iets ernstigs hoeft te zijn.
Want daar zeg je wel vrij letterlijk dat jij denkt dat ie er geen nodig heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:24 schreef Insomnium het volgende:
Maar nogmaals ik snap hoe extreem vervelend dat is.
Maar wat ik van jou gehoord hebt en dergelijke vind ik serieus niet dat je een psych nodig hebt.
Echt niet.
Natuurlijk kan het een fase zijn, dát ontken ik nergens. ik zeg ook nergens dat ik zeker weet dat er een groter onderliggend probleem is. Het enige wat ik zeg is dat een psych misschien niet eens zo'n slecht idee is.quote:Het KAN ook gewoon een fase in zijn leven zijn.
En dit is een fase die een HOOP mensen gehad hebben.
Ik zeg helemaal niet wat die jongen moet doen.
Ik vind het een ontzettend toffe kerel!
En ik wil alleen maar dat het goed gaat met hem.
Het enige wat ik zei was kijk eerst eens goed naar de problematiek.
En kijk dan verder.
weet je dat, heeft hij dat net gezegd of worden verhalen weer es flink opgeblazen?quote:
Volgens mij wordt het een en ander wel wat opgeblazen jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
weet je dat, heeft hij dat net gezegd of worden verhalen weer es flink opgeblazen?
Dat weet hij, dat zegt hij net en nee het wordt niet flink opgeblazen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
weet je dat, heeft hij dat net gezegd of worden verhalen weer es flink opgeblazen?
Ik heb ook via msn wel eens met broertje gepraat.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap je mijn verwarring als ik dit zie staan?
[..]
Want daar zeg je wel vrij letterlijk dat jij denkt dat ie er geen nodig heeft.
[..]
Natuurlijk kan het een fase zijn, dát ontken ik nergens. ik zeg ook nergens dat ik zeker weet dat er een groter onderliggend probleem is. Het enige wat ik zeg is dat een psych misschien niet eens zo'n slecht idee is.
Vooral als je het gevoel hebt dat je er zelf niet achter gaat komen wat er nou precies dwars zit.
Waarom? Broertje heeft met ToT gepraat, die weet dus wel waar hij het over heeft, in tegenstelling tot onsquote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het een en ander wel wat opgeblazen ja
Ik heb ook met hem gepraat via msn.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Broertje heeft met ToT gepraat, die weet dus wel waar hij het over heeft, in tegenstelling tot ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |